lekker manquote:Op woensdag 10 april 2019 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met een meisje dat op de D66 lijst van de gemeente dit jaar stond, zo makkelijk gaat dat maat..
Mbappe is net geen millenial.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:34 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Millenials gaan de wereld overnemen
Ajax, wat wil je...quote:Op woensdag 10 april 2019 22:35 schreef Twiitch het volgende:
Ga eens ff achter dat team staan het laatste kwartier man. Grafsfeer.
Haha oudquote:Op woensdag 10 april 2019 22:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ventje is 19, toen hij geboren werd was ik 19
Sorry het is geen ADO.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:35 schreef Twiitch het volgende:
Ga eens ff achter dat team staan het laatste kwartier man. Grafsfeer.
Ten Hag denkt aan 1-1 thuis genoeg te hebben. Wat een baas.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:36 schreef cherrycoke het volgende:
ekkelenkamp is een controlerende middenvelder met rechts been, interessante keuze
Ik ben van de generatie DBZquote:Op woensdag 10 april 2019 22:36 schreef Adames het volgende:
[..]
het overlapt een beetje, maar 2000+ is generatie z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je pik is niet vegan genoeg.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:37 schreef Doublepain het volgende:
Groenlinks meisjes lijken me wel eng, die snijden zo je lul eraf denk ik, zo leip zijn die
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:37 schreef Doublepain het volgende:
Groenlinks meisjes lijken me wel eng, die snijden zo je lul eraf denk ik, zo leip zijn die
heb toch het idee dat er meer inzat in de tweede helft, jammer van dat gepruts van shone en ziyechquote:Op woensdag 10 april 2019 22:37 schreef Bugno2 het volgende:
Blijft, ongeacht de uitslag, bizar dat je hier gewoon prima speelt.
Omdat hij een hele goede invalbeurt van een kwartiertje had tegen het sterke NAC. Ten Hag logicaquote:
Tijd om eens wat anders te gaan doen dus.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ventje is 19, toen hij geboren werd was ik 19
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |