Dat was in meerdere media zo.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
OOR was best een toonaangevend blad. Hadden die het even mis.
IK ook, ajakkes achterquote:Op woensdag 10 april 2019 21:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
* FreshFruit72 doet even een dansje tussendoor.
quote:Op woensdag 10 april 2019 21:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
* FreshFruit72 doet even een dansje tussendoor.
Wat vindt jij van house Haags?quote:
Matigquote:Op woensdag 10 april 2019 21:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat vindt jij van house Haags?
Er zijn een paar goede DJ`s uit je stadje,ik noem een Remy,Darkraver en Gizmo.quote:
Gizmo timmerde inderdaad ook aardig aan de weg. Geen idee hoe actief hij nu nog is.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er zijn een paar goede DJ`s uit je stadje,ik noem een Remy,Darkraver en Gizmo.
LaDS was een leuke club en in Scheveningen zat er ook iets waar ik even niet op kom.
Darkraver is een goede maat van mequote:Op woensdag 10 april 2019 21:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er zijn een paar goede DJ`s uit je stadje,ik noem een Remy,Darkraver en Gizmo.
LaDS was een leuke club en in Scheveningen zat er ook iets waar ik even niet op kom.
Ook nog steeds aan het draaien die maat van je?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Darkraver is een goede maat van me
Wat een vent 💪
Absoluut!quote:Op woensdag 10 april 2019 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook nog steeds aan het draaien die maat van je?
Het mooie van Gizmo vond ik dat hij niet alleen hardcore draaide.Ik kwam hem ooit tegen in Zaandam waar hij op een after draaide.Er is ook een nummer van hem wat heel mooi is.Onder de naam The rose.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gizmo timmerde inderdaad ook aardig aan de weg. Geen idee hoe actief hij nu nog is.
Die is echt knettergek.Ik heb een filmpje gezien dat hij zich liet pijpen tijdens het draaienquote:Op woensdag 10 april 2019 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut!
Heb 1 keer met hem samen gestaan, de mafkees.
Duidelijk herkenbaar: Lucky!quote:Op woensdag 10 april 2019 22:04 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Wie is er aan het draaien?
Ah, ik vermoedde het wel inderdaad.quote:
Ow, dat was dan een ander keer dan die keer met mij.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die is echt knettergek.Ik heb een filmpje gezien dat hij zich liet pijpen tijdens het draaien
Ik heb vandaag een voetbal break, maar luister zachtjes wel mee...quote:Op woensdag 10 april 2019 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik vermoedde het wel inderdaad.
Hij deelde ook shirtjes uit aan dames met de tekst: Ik ben een sletje van Steve.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat was dan een ander keer dan die keer met mij.
Even voor de zekerheid maar even melden...![]()
Oh? Wat geweldig zeg.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut!
Heb 1 keer met hem samen gestaan, de mafkees.
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik vermoedde het wel inderdaad.
Lol, kan niet voor de rest spreken, maar mij was het wel duidelijk.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat was dan een ander keer dan die keer met mij.
Even voor de zekerheid maar even melden...![]()
Strak geen fluitende merels als het licht begint te worden, want die schijnen door een virus flink in aantal te zijn afgenomen. Ja, dan moet ik het maar doen.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het eerste uur zit erop.nog 9 te gaan .![]()
![]()
Ik fluit niet met je mee morgenochtend vroegquote:Op woensdag 10 april 2019 22:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Strak geen fluitende merels als het licht begint te worden, want die schijnen door een virus flink in aantal te zijn afgenomen. Ja, dan moet ik het maar doen.
Omdat je vroeg op moet, of is er iets aan de hand?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik fluit niet met je mee morgenochtend vroeg
Een nobele taak.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Strak geen fluitende merels als het licht begint te worden, want die schijnen door een virus flink in aantal te zijn afgenomen. Ja, dan moet ik het maar doen.
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Vandaag ook mooi op FB.
Benny Rodrigues helemaal blij dat zijn 20.000 platen thuis werden afgeleverd. 2 verhuiswagens vol.
Ik weet nog dat het een klein menneke was.
Die was ook 16 of zo toen hij een beetje bekend werd. Erick E zag wel wat in hem.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hoe tof is dat als je die ontwikkeling helemaal tot stand ziet komen.
Ja, dan hoor je er meteen bij. Zo hield ik Technoboy een beetje bij, omdat zijn manier van draaien me enorm beviel op festivals. Dan hoor je het ontwikkelen, maar vaak is het op een moment over, puur door commercie. Passie weg en alleen draaien wat de massa wil horen en wat snel geld binnen brengt. Zo zonde.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die was ook 16 of zo toen hij een beetje bekend werd. Erick E zag wel wat in hem.
Omdat ik vroeg op moet, ja.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Omdat je vroeg op moet, of is er iets aan de hand?
Tsja,ik moet gelijk aan Avicii denken nu.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dan hoor je er meteen bij. Zo hield ik Technoboy een beetje bij, omdat zijn manier van draaien me enorm beviel op festivals. Dan hoor je het ontwikkelen, maar vaak is het op een moment over, puur door commercie. Passie weg en alleen draaien wat de massa wil horen en wat snel geld binnen brengt. Zo zonde.
Ja bah, naar verhaal en zo jong al.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tsja,ik moet gelijk aan Avicii denken nu.
Het is maar hoe je het zelf aanpakt.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja bah, naar verhaal en zo jong al.
Leid me niet in bekoringquote:Op woensdag 10 april 2019 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die paar uur kan je toch wel voor me opofferen?
Ja, dat begrijp ik dan ook niet. Voor het geld hoefde hij het op een gegeven moment niet meer te doen. En dan toch in zo'n moordend tempo door blijven gaan.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het zelf aanpakt.
Het hoeft allemaal niet zo extreem qua schema...
Yep. Dat is de andere kant, hij liep zichzelf compleet voorbij.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het zelf aanpakt.
Het hoeft allemaal niet zo extreem qua schema...
Managers,die bepalen.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik dan ook niet. Voor het geld hoefde hij het op een gegeven moment niet meer te doen. En dan toch in zo'n moordend tempo door blijven gaan.
Ja, dat was wel duidelijk. Maar dat hij zelf niet inzag dat hij de macht had en niet de managers.quote:
/livelinkquote:Op woensdag 10 april 2019 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik dan ook niet. Voor het geld hoefde hij het op een gegeven moment niet meer te doen. En dan toch in zo'n moordend tempo door blijven gaan.
Geleid door een management dat hem overal liet opdraven.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Leid me niet in bekoring![]()
Lachtherapie
Ik heb een moordend ritme, geen moordend tempoquote:
Ah, dan is het oké.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb een moordend ritme, geen moordend tempo
Jij hebt er trouwens ook een lekker tempo in.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij hebt er trouwens ook een lekker tempo in.
Dank!quote:
Hoe was de wedstrijd zelf? Was het een beetje leuk om te zien?quote:
Bij vlagen leuk van Ajax zijde, maar Italiaans voetbal is zelden leuk...quote:Op woensdag 10 april 2019 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe was de wedstrijd zelf? Was het een beetje leuk om te zien?
Je begrijpt er helemaal niets van.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Rellen om gelijk spel zal er ook wel bij horen?
https://www.at5.nl/artike(...)king-van-de-overheidquote:Op woensdag 10 april 2019 22:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Rellen om gelijk spel zal er ook wel bij horen?
Maakt niet uit.als je er maar bent.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begreep de overgang al niet...
Thanks.Weer een fijne set.Laat even weten wat je van Erik vind.quote:
Ja, doe ik. Even roken en dan ga ik luisteren, FF.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Thanks.Weer een fijne set.Laat even weten wat je van Erik vind.
Groag doan!quote:Op woensdag 10 april 2019 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij dank voor de ww (woensdag waarneming)...
Dank je wel Lucky. En nou is mijn biertje nog niet eens opquote:
Graag gedaan en sorry. Zal de volgende keer ruim van tevoren aangeven wanneer ik stop, want de auto DJ stream klinkt ook zo'n beetje 2x zo hard, bedacht ik me toen FF over zijn overleden oortjes begon.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel Lucky. En nou is mijn biertje nog niet eens op
Valt wel mee hoor. Ik zit nog even de autoDJ te luisteren. Maar jij bent inderdaad wel zachter (qua draaien danquote:Op woensdag 10 april 2019 23:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Graag gedaan en sorry. Zal de volgende keer ruim van tevoren aangeven wanneer ik stop, want de auto DJ stream klinkt ook zo'n beetje 2x zo hard, bedacht ik me toen FF over zijn overleden oortjes begon.
Ben er ondanks alle tips en zoektochten nog steeds niet achter wat dat veroorzaakt.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ik zit nog even de autoDJ te luisteren. Maar jij bent inderdaad wel zachter (qua draaien dan)
Hoor het al!quote:Op woensdag 10 april 2019 21:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb een vraag,zou je deze willen luisteren?
https://soundcloud.com/er(...)DkhKz5lfjP-HguldzkuR
Leuk dat je er ook weer was, ll. Slaap lekker straks!quote:Op woensdag 10 april 2019 23:19 schreef livelink het volgende:
Zo, mijn biertje is op. Ik ga afsluiten. Welterusten
Thanks,hij draait al jaren in een discotheek waar hij nu ook eigenaar van is.Vroeger met housefeestjes zelfs met mijn CD`s.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Beetje Ben Liebrand herken je er ook in: Grandmix.
Oh wat leuk héé!quote:Op woensdag 10 april 2019 23:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Thanks,hij draait al jaren in een discotheek waar hij nu ook eigenaar van is.Vroeger met housefeestjes zelfs met mijn CD`s.
Klopt,en ook mooi dat je gelijk Ben Liebrand er in hoort.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh wat leuk héé!![]()
Geen idee hoe lang hij met deze mix bezig is geweest, maar je hoort al snel dat het aardig gecompliceerd in elkaar steekt. Dat doe je niet in een paar uur.
Druk baasje dus.
Zelfde opbouw én 1 hour - 33 tracks.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,en ook mooi dat je gelijk Ben Liebrand er in hoort.
Kennelijk...quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ook dat gedoe dat je meerdere inlogpogingen moet doen?
Lekker met een live mix...quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is sinds de nieuwe server, viel me op.
Zeg dat wel.gelijk kippenvel.quote:
Ik dacht al dat je aan het afrearegeren was.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is vrijdagavond en Femke is een trut!
Droog en strak.quote:
Ik voel de passie.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Past allemaal erg fijn bij elkaar.
Ik snapte er al geen reet van.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er is alweer een half uur om.Naja, - een kwartier inloggen.
Ja, klote is dat en het staat vast dat het sinds de verse server is.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snapte er al geen reet van.
Zit ik een heel intro in elkaar te draaien, geen response...
quote:
Denk dat het o.a. iets te maken heeft met de afgelopen voetbalwedstrijd.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar waarvan de haat naar Femke?
Andere Femke dus?quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat het o.a. iets te maken heeft met de afgelopen voetbalwedstrijd.
Het home wordt niet gesloopt door de aanwezigen...quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In dat ritme kan je lekker slopen met z'n allen.
Nee, maar het zóu lekker gaan.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het home wordt niet gesloopt door de aanwezigen...
Wel in de fik gestoken door mongolen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het home wordt niet gesloopt door de aanwezigen...
quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wel in de fik gestoken door mongolen.
Is toch zo?quote:
Ook daar is sloopwerk bijzonder goed mee te verrichten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
In L`warden hebben ze Tzunami als nummer.
Leuk verhaal wel,burgemeester wilde een kroeg sluiten om voetbalgedoe.In hoger beroep verloren.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook daar is sloopwerk bijzonder goed mee te verrichten.
Wat werd er als reden gegeven?quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Leuk verhaal wel,burgemeester wilde een kroeg sluiten om voetbalgedoe.In hoger beroep verloren.
Niet? Ik ging hier stuk op.De opbouw en climax.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste 2 tracks 'voorbereid'.
En het intro/de jingle...
Burgemeester Leeuwarden mag café Het Gouden Pilsje niet sluitenquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat werd er als reden gegeven?
Terecht.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Burgemeester Leeuwarden mag café Het Gouden Pilsje niet sluiten
Da's geen probleem, de stijl is me te hoekig ofzo.quote:
Dit zijn allemaal zaagtandjes...quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da's geen probleem, de stijl is me te hoekig ofzo.
Ik zie MAD ook voor me helemaal los gaan zelfs.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voor mij is dit ook ultiem genieten.
Als ik zelf draai beperkt dat zich vaak tot stevig hoofdknikken en tappen met één voet...quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zie MAD ook voor me helemaal los gaan zelfs.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zie MAD ook voor me helemaal los gaan zelfs.![]()
![]()
Lol, ja dat!quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik zelf draai beperkt dat zich vaak tot stevig hoofdknikken en tappen met één voet...
2-1.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, hoewel de meningen daar over verdeeld zijn...
Superstrakke set ,je knalt er de mooiste platen in.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, hoewel de meningen daar over verdeeld zijn...
Even wat zuur verdiende rust...quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Superstrakke set ,je knalt er de mooiste platen in.
Ik wil eigenlijk gaan roken,maar wil blijven luisteren.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bourbon met honing en een vleugje watermeloen...
Ja, dat is een dingetje bij de sets van Mad.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gaan roken,maar wil blijven luisteren.
Rookte alleen maar met wiet nog uiteindelijk, toen er slagader in been dichtzat was de keus snel gemaakt.quote:
Nope geen tabak meer.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, ik dacht jij ook. Geen jonko's ook meer?
Sja, verstandig dan.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Rookte alleen maar met wiet nog uiteindelijk, toen er slagader in been dichtzat was de keus snel gemaakt.
Voor Femke.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Is dit nummer opgedragen aan Femke?
Ik was je voor.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Is dit nummer opgedragen aan Femke?
Het was alleen plaatselijk vreemd genoeg en is nog flink gedoe geweest omdat 1e keer niet gelukt was en zoquote:
Ah! Is een stent gezet nu, neem ik aan?quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het was alleen plaatselijk vreemd genoeg en is nog flink gedoe geweest omdat 1e keer niet gelukt was en zo
Door die dagen in ziekenhuis met van die moderne opiaten ging er ineens lampje branden
Tempo,tempoquote:
Ja in 1 ader die afgeknepen was in de lies.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah! Is een stent gezet nu, neem ik aan?
Hmm. Hoe merkte je het, begon pijn te doen tijdens lopen of zo?quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja in 1 ader die afgeknepen was in de lies.
Of een 40+ BBQquote:Op vrijdag 12 april 2019 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met deze set krijg je een joekel van een zaal vol mensen aan het hossen.
Met peerdrijden en lopen verzuurde linkerbeen erg snel.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm. Hoe merkte je het, begon pijn te doen tijdens lopen of zo?
Mooi dat dat verholpen is, maar wel een drastische verandering qua levensstijl dus. Bloedverdunners en zo.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met peerdrijden en lopen verzuurde linkerbeen erg snel.
2 Peavey speakers en versterker heb ik welquote:Op vrijdag 12 april 2019 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Daar moet sowieso een DJ bij. Liefst meerdere.
Het moet er toch een keer van komen. Controller en mengpaneel kan ik wel meeslepen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
2 Peavey speakers en versterker heb ik wel
Mag ze best weten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mention naar Soul maar niet doen hè.
Nee ga geen medicijnen nemen, de rest van mijn aders waren prima, er zat er gewoon 1 beetje verkeerd in te krappe bocht.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi dat dat verholpen is, maar wel een drastische verandering qua levensstijl dus. Bloedverdunners en zo.
Beter!quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee ga geen medicijnen nemen, de rest van mijn aders waren prima, er zat er gewoon 1 beetje verkeerd in te krappe bocht.
Check even wat Mad nu doet.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja en weer diverse genres die aan bod kwamen.
Gary D had een hele CD serie.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb het niet zo op doedelzakken, maar in tracks verwerkt als deze is er niets mis mee.
knokkels kwam ooit met een snoeiharde doedel track aanzetten. Dat was het keerpunt in de doedelzak periode hier.quote:
Dat is zo mooi.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van Perplexer had ik ooit eens uit een rommelbak getrokken...
Damn, ik had ook geen opname lopen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Chips, door het gezeik met de start van de uitzending is de opname... niet gestart...
Deel van de setlist is ook niet weggeschreven, weird...quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Damn, ik had ook geen opname lopen.
Hmm, altijd wat. Maar dit is behoorlijk balen, want perfecte mix.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deel van de setlist is ook niet weggeschreven, weird...
quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, altijd wat. Maar dit is behoorlijk balen, want perfecte mix.
quote:Attentie, Attentie, Hier Spreekt De Politie - 20190412
21:00 : Marcel Woods - De Bom
21:05 : Dominating - Raine
21:09 : Cherry Moon Trax - Acid Dream
21:11 : Solo - Lovin' U
21:15 : The Moon - Blow The Speakers (The Mighty Ghost Mix)
21:19 : Dj Manu - The Shaker (Cut Voices Mix)
21:22 : DJ Rush - Motherfucking Bass (Popof Remix 2)
21:26 : Meng Syndicate - Sonar System 2017 (Francois 808 Kick Remix)
21:28 : 3 Phase feat. Dr. Motte - Der Klang Der Familie (Corvin Dalek Wet & Hard Remix)
21:33 : Solo - A Story Of Drums
21:36 : Randy Katana - Plastic Fantastic
21:40 : Razzle Dazzle Trax - Rattle Brain (Thunder Deejay Remix)
21:45 : DJ Norman & D'Carrera ft. MC Da Syndrome - Crazy On The Dancefloor
21:51 : DJ Misjah & DJ Tim - Access (John Askew Remix)
21:57 : Noise Provider - Bits & Bytes
22:00 : DJ Yoeri feat. Suzy - Fuck On Cocaine 2004 (DJ Gio vs Qivon Mix)
22:03 : Commander Tom - Are Am Eye? [Original]
22:06 : Tornadozzer - Soundfuck (Original Mix)
22:09 : Luna - Bring That Shit Back
22:12 : Crash Bass - Hardshake (Power Mix)
22:18 : D.R. Base vs. Karim - Barracuda
22:21 : Bassline Baby - Stud Stunner
22:25 : A Dreams A - Piquant (Vorsicht Kinder Mix)
22:30 : Marco V & Cj Bolland - Godd vs Indicator vs Loops
22:34 : Aqualoop - Twilight Zone
22:37 : Synthadelic - I'm A Secretary
22:39 : The Scotchman - Asylum
22:43 : Mo-Do - Eins Zwei Polizei - Einstein Dr. D.J. Konzept
22:45 : Gary D - Kinetic Pressure (Original Mix)
22:48 : DK Dent - Traci Lords (Original Mix)
22:52 : Phrenetic System - Reality (Original Mix)
22:56 : Perplexer - Acid Folk (Vary Speed)
23:00 : Perplexer - Acid Folk
23:03 : DJ Jones & DJ Bountyhunter - Speed Area (Megarave Mix)
23:08 : Jones & Stephenson - The Third Rebirth
23:13 : Engulf & Devour - S.N.E. (Relax)
23:18 : Members Of Mayday - Rave Olympia (Enter The Arena) (Raver's Nature Remix)
Pieterskerken zijn sowieso top.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga me voorbereiden op 8 uur whisky schenken morgen.
Jullie zijn welkom in de Pieterskerk in Leiden...
[ afbeelding ]
2x per jaar Leidens Ontzet.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga me voorbereiden op 8 uur whisky schenken morgen.
Jullie zijn welkom in de Pieterskerk in Leiden...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Morgen weer die kutdoedelzakken...
[ afbeelding ]
Ik dus ook en ik schaam me er niet voorquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt schreeuwen en schreeuwen. Dit vond ik echt lekker.
Hmm, niet op deze laptop, sig.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:45 schreef sig000 het volgende:
Toffe shit dit, heb je ook nog ergens Bohannon liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |