Dat was in meerdere media zo.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
OOR was best een toonaangevend blad. Hadden die het even mis.
IK ook, ajakkes achterquote:Op woensdag 10 april 2019 21:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
* FreshFruit72 doet even een dansje tussendoor.
quote:Op woensdag 10 april 2019 21:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
* FreshFruit72 doet even een dansje tussendoor.
Wat vindt jij van house Haags?quote:
Matigquote:Op woensdag 10 april 2019 21:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat vindt jij van house Haags?
Er zijn een paar goede DJ`s uit je stadje,ik noem een Remy,Darkraver en Gizmo.quote:
Gizmo timmerde inderdaad ook aardig aan de weg. Geen idee hoe actief hij nu nog is.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er zijn een paar goede DJ`s uit je stadje,ik noem een Remy,Darkraver en Gizmo.
LaDS was een leuke club en in Scheveningen zat er ook iets waar ik even niet op kom.
Darkraver is een goede maat van mequote:Op woensdag 10 april 2019 21:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er zijn een paar goede DJ`s uit je stadje,ik noem een Remy,Darkraver en Gizmo.
LaDS was een leuke club en in Scheveningen zat er ook iets waar ik even niet op kom.
Ook nog steeds aan het draaien die maat van je?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Darkraver is een goede maat van me
Wat een vent 💪
Absoluut!quote:Op woensdag 10 april 2019 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook nog steeds aan het draaien die maat van je?
Het mooie van Gizmo vond ik dat hij niet alleen hardcore draaide.Ik kwam hem ooit tegen in Zaandam waar hij op een after draaide.Er is ook een nummer van hem wat heel mooi is.Onder de naam The rose.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gizmo timmerde inderdaad ook aardig aan de weg. Geen idee hoe actief hij nu nog is.
Die is echt knettergek.Ik heb een filmpje gezien dat hij zich liet pijpen tijdens het draaienquote:Op woensdag 10 april 2019 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut!
Heb 1 keer met hem samen gestaan, de mafkees.
Duidelijk herkenbaar: Lucky!quote:Op woensdag 10 april 2019 22:04 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Wie is er aan het draaien?
Ah, ik vermoedde het wel inderdaad.quote:
Ow, dat was dan een ander keer dan die keer met mij.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die is echt knettergek.Ik heb een filmpje gezien dat hij zich liet pijpen tijdens het draaien
Ik heb vandaag een voetbal break, maar luister zachtjes wel mee...quote:Op woensdag 10 april 2019 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik vermoedde het wel inderdaad.
Hij deelde ook shirtjes uit aan dames met de tekst: Ik ben een sletje van Steve.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat was dan een ander keer dan die keer met mij.
Even voor de zekerheid maar even melden...![]()
Oh? Wat geweldig zeg.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut!
Heb 1 keer met hem samen gestaan, de mafkees.
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik vermoedde het wel inderdaad.
Lol, kan niet voor de rest spreken, maar mij was het wel duidelijk.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat was dan een ander keer dan die keer met mij.
Even voor de zekerheid maar even melden...![]()
Strak geen fluitende merels als het licht begint te worden, want die schijnen door een virus flink in aantal te zijn afgenomen. Ja, dan moet ik het maar doen.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het eerste uur zit erop.nog 9 te gaan .![]()
![]()
Ik fluit niet met je mee morgenochtend vroegquote:Op woensdag 10 april 2019 22:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Strak geen fluitende merels als het licht begint te worden, want die schijnen door een virus flink in aantal te zijn afgenomen. Ja, dan moet ik het maar doen.
Omdat je vroeg op moet, of is er iets aan de hand?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik fluit niet met je mee morgenochtend vroeg
Een nobele taak.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Strak geen fluitende merels als het licht begint te worden, want die schijnen door een virus flink in aantal te zijn afgenomen. Ja, dan moet ik het maar doen.
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Vandaag ook mooi op FB.
Benny Rodrigues helemaal blij dat zijn 20.000 platen thuis werden afgeleverd. 2 verhuiswagens vol.
Ik weet nog dat het een klein menneke was.
Die was ook 16 of zo toen hij een beetje bekend werd. Erick E zag wel wat in hem.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hoe tof is dat als je die ontwikkeling helemaal tot stand ziet komen.
Ja, dan hoor je er meteen bij. Zo hield ik Technoboy een beetje bij, omdat zijn manier van draaien me enorm beviel op festivals. Dan hoor je het ontwikkelen, maar vaak is het op een moment over, puur door commercie. Passie weg en alleen draaien wat de massa wil horen en wat snel geld binnen brengt. Zo zonde.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die was ook 16 of zo toen hij een beetje bekend werd. Erick E zag wel wat in hem.
Omdat ik vroeg op moet, ja.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Omdat je vroeg op moet, of is er iets aan de hand?
Tsja,ik moet gelijk aan Avicii denken nu.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dan hoor je er meteen bij. Zo hield ik Technoboy een beetje bij, omdat zijn manier van draaien me enorm beviel op festivals. Dan hoor je het ontwikkelen, maar vaak is het op een moment over, puur door commercie. Passie weg en alleen draaien wat de massa wil horen en wat snel geld binnen brengt. Zo zonde.
Ja bah, naar verhaal en zo jong al.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tsja,ik moet gelijk aan Avicii denken nu.
Het is maar hoe je het zelf aanpakt.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja bah, naar verhaal en zo jong al.
Leid me niet in bekoringquote:Op woensdag 10 april 2019 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die paar uur kan je toch wel voor me opofferen?
Ja, dat begrijp ik dan ook niet. Voor het geld hoefde hij het op een gegeven moment niet meer te doen. En dan toch in zo'n moordend tempo door blijven gaan.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het zelf aanpakt.
Het hoeft allemaal niet zo extreem qua schema...
Yep. Dat is de andere kant, hij liep zichzelf compleet voorbij.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het zelf aanpakt.
Het hoeft allemaal niet zo extreem qua schema...
Managers,die bepalen.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik dan ook niet. Voor het geld hoefde hij het op een gegeven moment niet meer te doen. En dan toch in zo'n moordend tempo door blijven gaan.
Ja, dat was wel duidelijk. Maar dat hij zelf niet inzag dat hij de macht had en niet de managers.quote:
/livelinkquote:Op woensdag 10 april 2019 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik dan ook niet. Voor het geld hoefde hij het op een gegeven moment niet meer te doen. En dan toch in zo'n moordend tempo door blijven gaan.
Geleid door een management dat hem overal liet opdraven.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Leid me niet in bekoring![]()
Lachtherapie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |