Oelalaquote:Op woensdag 10 april 2019 16:48 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Lol je vrouw is nog breder dan jij
Huh noem je mevrouw Kwartiertje gewoon dik nu?quote:Op woensdag 10 april 2019 16:48 schreef Flamarande het volgende:
[..]
📚quote:Op woensdag 10 april 2019 16:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh noem je mevrouw Kwartiertje gewoon dik nu?
Weet je wat ik gisteren heb meegemaaktquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:14 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond kat langs de weg zien liggen,wss aangereden. Dus wij weer terug en ik uitstappen om die lieve kat te helpen.. Springt ie raar weg en werd ie doodgereden door een andere auto, voor onze ogen
Town dierenambulance gebeld om op te laten halen
Ach die dingen hebben toch negen levens.quote:
Moest met een beetje geluid grinnikonquote:Op woensdag 10 april 2019 16:48 schreef Flamarande het volgende:
[..]
wat denk je nou zelfquote:
Uh oke.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:44 schreef UitStraling het volgende:
Samyang (2x as Spicy) Hot Chicken Ramen 140g / 韩国三养火鸡面 两倍辣口味 140g
WAARSCHUWING!!!
Deze noodles zijn EXTREEM pittig!
True
Je bent er echt voor haar nu.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest met een beetje geluid grinnikon
Nee.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iemand hier ook de befaamde pizza inferno van de lidl ooit gehad?
Nee maar afgelopen vrijdag wel een stuk instant regret chocolate, 6,4 miljoen op de schaal van Scoville, tja wat zal ik ervan zeggen, je moet het een keer proberenquote:Op woensdag 10 april 2019 17:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iemand hier ook de befaamde pizza inferno van de lidl ooit gehad?
Dat was toen een kleine hype op GC/KLB. Beetje net zoals saffraan. (dat is altijd al duur geweest namelijk)quote:
Nooit van gehoord. Heb je er lichamelijke klachten aan overgehouden?quote:Op woensdag 10 april 2019 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar afgelopen vrijdag wel een stuk instant regret chocolate, 6,4 miljoen op de schaal van Scoville, tja wat zal ik ervan zeggen, je moet het een keer proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |