Vriend jij kan nog geen drie posts maken zonder spelfouten maar hebt wel kritiek op anderen. Lever dat kleurtje maar in.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nou, tot zover je modschap.. die heb je nu helemaal vergooid..
Doe eens lief. Hij is er pas net weerquote:Op woensdag 10 april 2019 13:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
luister eens halfdode bejaarde kale maanbakkes, doe eens GODVERDOMME een keertje normaal
met je broek
quote:Op woensdag 10 april 2019 13:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.
Het is een eindeloze discussie met 2 meningen. Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat hem lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.
Mag toch? Vrij land, vrije fok hahaquote:Op woensdag 10 april 2019 13:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend jij kan nog geen drie posts maken zonder spelfouten maar hebt wel kritiek op anderen. Lever dat kleurtje maar in.
Is goed, waar?quote:Op woensdag 10 april 2019 13:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend jij kan nog geen drie posts maken zonder spelfouten maar hebt wel kritiek op anderen. Lever dat kleurtje maar in.
Liever ik he, penisverslaafde vriend van mequote:Op woensdag 10 april 2019 13:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gaf de sc nog een beetje kleurquote:
Waarom heb je het zo extreem vaak over mij en vermeende homofilie?quote:Op woensdag 10 april 2019 13:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Liever ik he, penisverslaafde vriend van me
Je bent wel 1 van de weinigen die aan penis heeft mogen proeven dus misschien dat dat ermee te maken heeftquote:Op woensdag 10 april 2019 13:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom heb je het zo extreem vaak over mij en vermeende homofilie?
misschien omdat je vaak door mannen wordt na gevlotenquote:Op woensdag 10 april 2019 13:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Extreem vaak is overdrevenquote:Op woensdag 10 april 2019 13:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
gevluit*quote:Op woensdag 10 april 2019 13:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien omdat je vaak door mannen wordt na gevloten
En hoopt te worden aangesproken in de bioscoop door wildvreemde mannenquote:Op woensdag 10 april 2019 13:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien omdat je vaak door mannen wordt na gevloten
Jij hebt hem niet eens echt meegemaaktquote:
Kan toch?quote:Op woensdag 10 april 2019 13:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Soms lees ik op Mycroft dat je het er over hebt zonder dat ik er ben of ben geweest die dag.
Vind het wel een beetje HEEL ERG zielig dat je op mycroft gaat terugzoeken zeg godverdommequote:Op woensdag 10 april 2019 13:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Soms lees ik op Mycroft dat je het er over hebt zonder dat ik er ben of ben geweest die dag.
Neuh, ik weet dat het mensen irriteert en iedereen heeft zo zijn manieren om mensen te raken.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij hebt hem niet eens echt meegemaakt
Heb het idee dat je gewoon graag mee wilt praten
Ik wist dat je dit ging zeggen en niet op de inhoud in zou gaanquote:Op woensdag 10 april 2019 14:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje HEEL ERG zielig dat je op mycroft gaat terugzoeken zeg godverdomme
Wat onzeker van jequote:Op woensdag 10 april 2019 13:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een stunt zou dat zijn zegquote:Op woensdag 10 april 2019 14:01 schreef Driepink het volgende:
Zal ik dit topic deleten?
om @:yvonne te plagen?
Doe eens?quote:Op woensdag 10 april 2019 14:01 schreef Driepink het volgende:
Je hoeft je er niet voor te schamen. Jij bent wie je bent en als jij de behoefte aan piemels heb tussen de vrouwen door dan respecteren we dat.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit ging zeggen en niet op de inhoud in zou gaan
Kan je niet ook gewoon een hele reeks verwijderen?quote:Op woensdag 10 april 2019 14:01 schreef Driepink het volgende:
liever gewoon alle users hierquote:Op woensdag 10 april 2019 14:02 schreef I. het volgende:
[..]
Kan je niet ook gewoon een hele reeks verwijderen?
Dit gesprek was tussen mij en Noel, forceer je er niet zo in.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet voor te schamen. Jij bent wie je bent en als jij de behoefte aan piemels heb tussen de vrouwen door dan respecteren we dat.
Dan moet je elkaar gaan dm'enquote:Op woensdag 10 april 2019 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit gesprek was tussen mij en Noel, forceer je er niet zo in.
BIEM!!!!!quote:Op woensdag 10 april 2019 14:03 schreef Rozevla het volgende:
Domme driepik snapt er Niks van![]()
MBK / Te koop aangeboden : 2 kuub modder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |