Zou ik ook doenquote:Op woensdag 10 april 2019 13:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doelde op Kiid die snel wegliep toen hij TARDIS. tegenkwam bij de bios haha
quote:Op woensdag 10 april 2019 13:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doelde op Kiid die snel wegliep toen hij TARDIS. tegenkwam bij de bios haha
Dat vind ik oprecht een hele geruststelling inderdaad.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig staan wij in de KLB SC niet bekend om mensen wegpesten
haha grapje, zuig mijn luk diktietquote:Op woensdag 10 april 2019 13:47 schreef I. het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht een hele geruststelling inderdaad.
Mag ik jouw account even lenen? Dan kan ik daar gewoon weer posten namelijk.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
loser, dat je je zo laat kennen, ben ik niet van je gewend
lukquote:Op woensdag 10 april 2019 13:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha grapje, zuig mijn luk diktiet
Waar staan we dan bekend om? De 100.000 mods die hier komen posten om te pronken met hun nieuwe status?quote:Op woensdag 10 april 2019 13:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig staan wij in de KLB SC niet bekend om mensen wegpesten
Dat was precies de mening van die collega over jouquote:Op woensdag 10 april 2019 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
wilde net een topic openen en toen kwam een collega opeens, toch weer jammer zoiets
Klinkt als jouw probleemquote:
ik krijg best regelmatig complimenten van mijn collega'squote:Op woensdag 10 april 2019 13:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat was precies de mening van die collega over jou
Als je een keer gedoucht hebt?quote:Op woensdag 10 april 2019 13:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik krijg best regelmatig complimenten van mijn collega's
Ik zou je ook complimenteren, toch knap hoe je enkels die 23 ton omhoog kunnen houden.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik krijg best regelmatig complimenten van mijn collega's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |