Valt nog mee dat ie er überhaupt nog ligt. Als je 's avonds oude zooi langs de weg legt, duiken er meteen mensen op.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:30 schreef Lokasenna het volgende:
Als je in de buurt woont, haal je dat ding toch even op om er centjes voor te krijgen als oud ijzer.
Meteen op de versiertoerquote:Op woensdag 10 april 2019 11:55 schreef Kopjechino het volgende:
Jezus. Er werkt nu iemand bij ons en die man is echt niet normaal mooi
Zo een:quote:Op woensdag 10 april 2019 11:55 schreef Kopjechino het volgende:
Jezus. Er werkt nu iemand bij ons en die man is echt niet normaal mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op woensdag 10 april 2019 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo een:
[ afbeelding ]Jaloerse mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo een:
[ afbeelding ]Nee, die aderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Inderdaad, die aderen....quote:
Ja preciesquote:Op woensdag 10 april 2019 12:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Inderdaad, die aderen....![]()
En ook gewoon te gespierd enzo...
Volgens mij is de tramhalte verder weg dan het kantoor.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ga je nog lekker met de tram naar kantoor de laatste tijd?
Buikje bij een man vind ik ook niet erg hoor. Ligt lekkerquote:Op woensdag 10 april 2019 12:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja precies
Nee, nieuwe collega is knapper
Geef zijn LikkedIn, dan kunnen we dm’en.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja precies
quote:Op woensdag 10 april 2019 12:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Buikje bij een man vind ik ook niet erg hoor. Ligt lekker
Weet zijn naam nog nietquote:Op woensdag 10 april 2019 12:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Geef zijn LikkedIn, dan kunnen we dm’en.
Er is weer een jsf neergestortquote:Op woensdag 10 april 2019 12:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja precies
We are sisters from another mister... echt waar....quote:
Ik vind het ook niet erg. Maar mooi is anders.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Buikje bij een man vind ik ook niet erg hoor. Ligt lekker
hmm, zusjesquote:Op woensdag 10 april 2019 12:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We are sisters from another mister... echt waar....
Die hebben ze niet in zuid-zuid-zuid Limburgquote:Op woensdag 10 april 2019 12:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Probeer eerst maar eens 1 meidje te regelen gianni61
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |