Het moet wel een beetje ludiek blijven hoor. Die handgranaat bij het honk van Ado gister kon ik niks leuks op bedenken.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien moet je nog een keer juichen als er mensen onder het puin liggen.
Volgende keer gewoon weer lachen als er wat hakenkruizen op Joodse monumenten worden gekalkt joh. Lekker man.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het moet wel een beetje ludiek blijven hoor. Die handgranaat bij het honk van Ado gister kon ik niks leuks op bedenken.
STAM PLUS Tquote:Op woensdag 10 april 2019 11:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is niet aardig voor de hulp he.. die word dan opgepakt voor moord
Zolang Liverpool maar wint tochquote:Op woensdag 10 april 2019 11:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon weer lachen als er wat hakenkruizen op Joodse monumenten worden gekalkt joh. Lekker man.
Ik gun het Liverpool wel.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zolang Liverpool maar wint toch
LIVERPOOL GODENquote:Op woensdag 10 april 2019 11:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zolang Liverpool maar wint toch
was ook minder genotquote:Op woensdag 10 april 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tweede helft niet gekeken
Moet alles in het leven een bedoeling hebben?quote:Op woensdag 10 april 2019 11:57 schreef Monopoly het volgende:
Maar wat is nu de bedoeling van dat hele modbaak gebeuren?
Nee, maar ik stel toch gewoon een relevante vraag?quote:Op woensdag 10 april 2019 11:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moet alles in het leven een bedoeling hebben?
quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:12 schreef hollandia02 het volgende:
Ook op andere plekken in de stad werden bekladdingen achtergelaten, zoals JHK. Dat staat in kringen van voetbalsupporters voor 'Joden Hebben Kanker'.
Wat probeer je mij nou opeens aan te vallen.. minder succesvolle broerquote:Op woensdag 10 april 2019 11:59 schreef Solotovski het volgende:
3pink past totaal niet bij klb
NEEEEEXT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |