quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
chinese meukquote:
Jij mag de wok in.quote:
Is je aquarium al binnen??quote:
het werktquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:11 schreef NoCigar het volgende:
Ga effe totalitaire regimes goedpraten, tuthola.
nee daaromquote:
Echt hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:11 schreef NoCigar het volgende:
Ga effe totalitaire regimes goedpraten, tuthola.
Ik dacht al dat je salty wasquote:
ik wel, maar ze zijn opgesteld met een westerse blik.quote:
Je opent mij ogen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:12 schreef NoCigar het volgende:
Waarom maken we onze (toekomstige) vijanden rijk?
nepchinezenquote:
Nog wel meer dan dat hoor. Als die hier wat verkeerds zegt dan zullen die zaken wel wat lastiger gaan daar voortaan in het beste geval.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Marion wordt vast getracked door het social points systeem van ome Xi.
Ik denk wel dat ze een positieve score heeft.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Marion wordt vast getracked door het social points systeem van ome Xi.
zeg hier paf en je krijgt 2 maanden goelachquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nog wel meer dan dat hoor. Als die hier wat verkeerds zegt dan zullen die zaken wel wat lastiger gaan daar voortaan in het beste geval.
alle laptops komen al uitquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:14 schreef svann het volgende:
In China worden bedrijfslaptops gewoon in beslag genomen en gecopieerd.
Ach, dat is slechts voor een % van de fransen, rest gewoon wat nl gemeentes of ministeries toch?quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:16 schreef Oscar. het volgende:
Ik zou geen luchthaven privatiseren
Kijkt naar schiphol
Nee wij kopen het en maken onze markten kapotquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:18 schreef PzKpfw het volgende:
Die kut Chinezen maken alle markten kapot met hun cheap ass prijzen. Maar goed wij zetten dan ook geen kinderen aan het werk.
Niet alleen China kijk maar naar Amazon. Moeten ons veel meer richten op Europees goed.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:18 schreef PzKpfw het volgende:
Die kut Chinezen maken alle markten kapot met hun cheap ass prijzen. Maar goed wij zetten dan ook geen kinderen aan het werk.
Nee, jij loopt in H&M kleding, lekker zweeds, die in elkaar zijn genaaid door bangladese kindertjesquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:18 schreef PzKpfw het volgende:
bedankt hansquote:
Spreek voor jezelf kerel.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:19 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Nee, jij loopt in H&M kleding, lekker zweeds, die in elkaar zijn genaaid door bangladese kindertjes![]()
![]()
Nou kameraad, welke kleding draag jij dan?quote:
Partijkleding.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:21 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Nou kameraad, welke kleding draag jij dan?
Die klimaatdrammershirtjes werden ook door kinderthandjes genaaidquote:
Dat mijn wieven dan continu blaasontsteking zouden hebbenquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Wat is er mis met een kasteel met poezen?
Dat gaat je niets aan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:21 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Nou kameraad, welke kleding draag jij dan?
Laat staan negers!quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:24 schreef Zipportal het volgende:
Vroeger was inderdaad alles beter, had je nog grenzen en geen asielzoekers.
Behalve tijdens de oorlogen enzoquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:24 schreef Zipportal het volgende:
En geen internet.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:24 schreef Zipportal het volgende:
Geen internetquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:24 schreef Zipportal het volgende:
Maakt niets uit hoor, kleine kindertjes moeten ook werkenquote:
Binnenkort hackt iemand je smarthuis en dan zet ie de thermostaat op 10 graden. Very very sad.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:24 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Dat mijn wieven dan continu blaasontsteking zouden hebben
dies niet verbonden met het internet, dat doen allen plepsquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Binnenkort hackt iemand je smarthuis en dan zet ie de thermostaat op 10 graden. Very very sad.
Die liepen toen nog op de katoenplantages.quote:
Niet voor mij iig.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:25 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Maakt niets uit hoor, kleine kindertjes moeten ook werken
Uhuhquote:
voorwerpen leven soberso nietquote:
verkeerd quotenquote:
Ik tegen Rianne Meijerquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Ik moet altijd 3x hetzelfde roepen tegen bixby voordat ze het snapt.
Nog wel jaquote:
Alexa > Google assistant > Bixby > siriquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Ja, jij hebt ook een AEXA. Een chinese kloonquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:30 schreef Zipportal het volgende:
Misschien is die AEXA wel homofiel, dan kwakt IS hem van een flat.
Sad, very very sad, m'kay.
Samsung met hun rotzooi.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Rianne van Rijbroek?quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:30 schreef napoleonfour het volgende:
oh die digibeet van de AIVD heet geen Rianne Meijer.
Die ja. Zal die ook een Alexa hebben?quote:
nou nou nouquote:
Ja had ik ook niet verwacht.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zou Jort geen 54 geven. Eerder eind 40
Oscar.exequote:Op dinsdag 9 april 2019 23:31 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ja, jij hebt ook een AEXA. Een chinese kloon
Wel Happn?quote:
is goed babyquote:
Zij is Alexa. Doet ze er allemaal even bijquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die ja. Zal die ook een Alexa hebben?
Jij blijkbaar wel?quote:
Helemaal niet van dat soort appsquote:
Instagram?quote:
ouderwetse ilsechat?quote:
fok Fotoboek?quote:
Ook niet.quote:
FOK! IRCquote:
Nope.quote:
quote:
lolquote:
quote:
Meneer Zipportalquote:
ik kijk dat nietquote:
Je husselt je herhaalwoordjes wel puikquote:
wat een god.quote:
Tychobash.quote:
Ik ben ISTJ.quote:
babyzip.exequote:
Dat sta ik toequote:
Wees eens lief voor Tycho.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:39 schreef Zipportal het volgende:
Die smerige shemale zit ook weer aan tafel.
Wel verbaasd dat ze in een serie gaat spelen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:39 schreef Zipportal het volgende:
tycho?quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:39 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, die andere, met dat zwarte haar.
quote:
Minimaal 1 gram.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Hoeveel coke hebben Tygo gernandt en Rianne gesnoven in hun leven denken jullie
In kilo's of euro's?quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Meer dan een kiloquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Inderdaad, en vervolgens zet je ze te werk bij Achmea ofzo.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:43 schreef monkyyy het volgende:
Krakers moet je gewoon te lijf gaan met zwaar geschut.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:43 schreef monkyyy het volgende:
Minister of eerste kamerlid kan ookquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad, en vervolgens zet je ze te werk bij Achmea ofzo.
wie ben jij om te oordelen over mijn post?quote:
Nou, nou....quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:43 schreef monkyyy het volgende:
Omdat jij op alles het tegenovergestelde zegt. Matige baby.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:44 schreef Oscar. het volgende:
[..]
wie ben jij om te oordelen over mijn post?
oei, variatie op je woordje van de week.quote:
maat.quote:
American Express Centurionkaart van een spiegel.quote:
pfff geen diners club hebbenquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
American Express Centurionkaart van een spiegel.
Allemaal een act.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:47 schreef JanCees het volgende:
Ik merk spanning op tussen @:oscar. En @:Zipportal
Godinquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
American Express Centurionkaart van een spiegel.
nu heb ik trek in bierquote:
Ryanne doet jou.quote:
zelfs zij heeft behoeftesquote:
Eva gaat met Tycho napraten.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:53 schreef Oscar. het volgende:
maar zou ze die alexa nou vanavond op haar nachtkastje zetten?
Nou nou nou nou nou nou.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:54 schreef svann het volgende:
[..]
Eva gaat met Tycho napraten.
*woonbootvariatieopmerking
ik keur hem goedquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:54 schreef svann het volgende:
[..]
Eva gaat met Tycho napraten.
*woonbootvariatieopmerking
Ik heb het nu nog steeds in mij kop. Kutnummer, kutreclame. Sterf.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:57 schreef tdrone het volgende:
Nog even een afterrant over die verkrachting van Ramses Shaffy in de netflix reclame direct na jinek
quote:Op woensdag 10 april 2019 14:32 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schulting is tokkie.
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik krijg een onwijze erectie van Suzanne Schulting.
quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word liever bereden door Suzanne Schulting.
AVGEDquote:Op donderdag 28 juni 2018 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
De altijd vervelende Suzanne Schulting heeft ook weer wat aandacht nodig zie ik. En klaveraids.
Voor de rest is ze wel heel simpelquote:Op woensdag 10 april 2019 15:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Schulting. Wat een billen heeft zij zeg.
Dit idd. Balletje in haar mond dan maar.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:04 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Voor de rest is ze wel heel simpel
Schulting: “Kankeuwr!”quote:Op woensdag 10 april 2019 14:32 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schulting is tokkie.
Heb je nog 50k te verbranden?quote:Op woensdag 10 april 2019 15:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Schulting. Wat een billen heeft zij zeg.
Als je het van de NS moet hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |