Ja hoor.. over zaken die mij echt boeien. Dit topic is overigens niet bedoeld voor positieve bijdragen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:37 schreef static het volgende:
[..]
Post jij ooit wel eens iets positiefs?
Eens, daarom past die Marieke er ook zo goed bij. Vind zichzelf ook helemaal het einde.quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Nu we het toch over Wietze hebben.. zijn voormalige radiomaatje Mattie Valk vind ik nog erger. Vieze paardenkop en een nare persoonlijkheid. Ik ken hem niet persoonlijk maar hij straalt in alles uit dat hij een lul is. Heb sowieso niks met DJ's..allemaal nep-mannen met hooguit een vlotte babbel en verder niks dat boeit.
Inderdaad. Dat overdreven gespeelde gedoe op de radio altijd. Blegh. Al denk ik dat zij in het echt wel meevalt. Mattie is gewoon een naar figuur die een bakje haver voorgeschoteld moet krijgen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:33 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Eens, daarom past die Marieke er ook zo goed bij. Vind zichzelf ook helemaal het einde.
Inderdaad. Bij de commerciële vind ik zo'n beetje iedereen irritant. Behalve Robert ten Brink.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:41 schreef Ciclon het volgende:
Vind het bij de Publieke omroep nog het meest meevallen. (VARA en BNN uitgezonderd). Die Jurre Geluk mag ook wel op het lijstje. Dat hoofd, verschrikkelijk.
Dat komt denk ik voor een groot deel doordat het bijna allemaal geen persoonlijkheden zijn. Geen leuke persoonlijkheden in ieder geval. Weinig authentiek.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Inderdaad. Bij de commerciële vind ik zo'n beetje iedereen irritant. Behalve Robert ten Brink.
Waarom?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:38 schreef static het volgende:
BN'ers opnoemen heeft allemaal zo weinig zin. Zoveelste keer.
De manier waarop die filmpjes geëdit zijn alleen al, maakt ze ondraaglijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:05 schreef BasEnAad het volgende:
Kalvijn van youtube. Zo fake, zo gemaakt. Het is allemaal toneel. Hij kijkt ook nooit echt in de camera, maar er doorheen. Alleen maar met zichzelf bezig die vent. Een lege huls.
Ik snap niet dat kijkers daar niet doorheen prikken. Eigenlijk word je als kijker al beledigd door simpelweg naar zijn video's te kijken, omdat elke video een fuck you is naar jou als kijker.
En dat ook nog dat plat Amsterdamse accent terwijl hij oorspronkelijk uit Oost-Groningen komt. Zulke kameleons moet je heel hard mijden.
hier gaat een gezond nuchter persoon niet vrijwillig naar kijken. is het voor jou ook een raadsel hoe die video's zoveel views krijgen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:16 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De manier waarop die filmpjes geëdit zijn alleen al, maakt ze ondraaglijk.
Maar er zijn wel meer dubieuze YouTubers, die om de een of andere reden nogal een grote following hebben.
https://www.youtube.com/user/JoyBeautyNezz
https://www.youtube.com/user/jamievalerie
Er zijn simpelweg veel 12-jarigen die een idool zien in types als Joy. Van die typische populaire meisjes met geld en hippe kleding. Sterre Koning heb je tegenwoordig ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
hier gaat een gezond nuchter persoon niet vrijwillig naar kijken. is het voor jou ook een raadsel hoe die video's zoveel views krijgen.
kopen ze de views en abonnees in?
Ha, ik heb juist kennis gemaakt met dat "fenomeen" nadat ik hem langs zag komen bij zo'n andere inwisselbare youtuber, en geen idee had wie dat nou weer was. Allemaal fake, mensen met een voor de jeugd kennelijk likeable voorkomen en overdreven hyperactieve manier van doen, die een trucje hebben aangeleerd om daarmee binnen te lopen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:05 schreef BasEnAad het volgende:
Kalvijn van youtube. Zo fake, zo gemaakt. Het is allemaal toneel. Hij kijkt ook nooit echt in de camera, maar er doorheen. Alleen maar met zichzelf bezig die vent. Een lege huls.
Ik snap niet dat kijkers daar niet doorheen prikken. Eigenlijk word je als kijker al beledigd door simpelweg naar zijn video's te kijken, omdat elke video een fuck you is naar jou als kijker.
En dat ook nog dat plat Amsterdamse accent terwijl hij oorspronkelijk uit Oost-Groningen komt. Zulke kameleons moet je heel hard mijden.
Blijkbaar word ik oud ofzo, maar ik raak haast fysiek moe van het constante geschud met de camera, in en uitzoomen, geknip en filtertjes. Hou dat ding eens een momentje stil joh.quote:Op
vrijdag 2 augustus 2019 11:16 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De manier waarop die filmpjes geëdit zijn alleen al, maakt ze ondraaglijk.
Ik snap ook niet zo goed waarom hij gezien wordt als een groot talent, dat hoe dan ook ingezet moet worden. Ik zie het allemaal niet zo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:10 schreef SEMTEX het volgende:
oh ja, Art Rooijakkers. Zijn glimlach is altijd onoprecht/fake. Hij heeft iets ongelukkigs tegenwoordig, alsof hij moet doen alsof het gezellig is, maar dat zelf niet voelt. Minimale gunfactor.
Best kundig en intelligent en zo, maar de ongeďnteresseerd kijkende rattenoogjes doen er wat afbreuk aan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:32 schreef roos94 het volgende:
Art rooijakkers is gewoon droog oud brood. Zit niks maar dan ook echt niks interessants in
Deze postquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 05:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Best kundig en intelligent en zo, maar de ongeďnteresseerd kijkende rattenoogjes doen er wat afbreuk aan.
Eigenlijk is dit nog het ergste van deze man:quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Nu we het toch over Wietze hebben.. zijn voormalige radiomaatje Mattie Valk vind ik nog erger. Vieze paardenkop en een nare persoonlijkheid. Ik ken hem niet persoonlijk maar hij straalt in alles uit dat hij een lul is. Heb sowieso niks met DJ's..allemaal nep-mannen met hooguit een vlotte babbel en verder niks dat boeit.
Uiteindelijk bleek hij dus geen real manquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:44 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit nog het ergste van deze man:
[ afbeelding ]
Tijdenlang jammeren dat het niet lukt om een kind te krijgen, maar als het dan met hangen en wurgen lijkt te zijn gelukt stoer met zo'n trui gaan lopen. Echt respectloos richting mensen die geen kinderen kunnen krijgen. Des te pijnlijker dat het uiteindelijk niet eens zijn tweeling bleek te zijn.
Hij kan slecht incasseren. Als iemand in zijn bijzijn een grap over hem maakt, gaat hij daar niet sportief mee om, maar krijg je zijn dodelijkste blik. Opgeblazen ego.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Het woord 'bloedhekel' dekt de lading niet echt want ik kijk weinig tv en dan hoef je je ook niet te ergeren. Maar uiteindelijk staat Peter Rudolf de Vries wel bovenaan bij mij als het gaat om allergie. Die is gewoon te vaak op de buis en heeft overal een pedante zelfingenomen policor mening over. Als misdaadjournalist was hij goed, maar verder zou hij geen podium moeten krijgen. Het zegt wat over de creatieve armoede van tv makers dat ze steeds maar weer bij hem uitkomen.
Ik denk dat dat een generatie ding is. Ik heb hetzelfde. Ik kan er helemaal niks bij voorstellen dat mensen er naar kijken, maar de views leren toch dat ze een flink publiek hebben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ha, ik heb juist kennis gemaakt met dat "fenomeen" nadat ik hem langs zag komen bij zo'n andere inwisselbare youtuber, en geen idee had wie dat nou weer was. Allemaal fake, mensen met een voor de jeugd kennelijk likeable voorkomen en overdreven hyperactieve manier van doen, die een trucje hebben aangeleerd om daarmee binnen te lopen.
Ik vind er ook best leuke echte vloggers tussen zitten hoor. Gewoon sympathieke mensen. Maar sommige zijn echt duidelijk alleen met zichzelf bezig en er zit niks spontaans meer in.quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:50 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een generatie ding is. Ik heb hetzelfde. Ik kan er helemaal niks bij voorstellen dat mensen er naar kijken, maar de views leren toch dat ze een flink publiek hebben.
Voor die youtubers komt de kater later, want de views komen van pubertjes. Die groeien daar op een gegeven moment uit en dan zijn de youtubers ook zelf ineens "oud" waardoor ze "fans" zullen verliezen.
De meesten zijn met zichzelf bezig. Ach het is voor velen ook een manier om hun creativiteit kwijt te kunnen en te ontwikkelen, en als zij andere mensen ermee vermaken..prima toch.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vind er ook best leuke echte vloggers tussen zitten hoor. Gewoon sympathieke mensen. Maar sommige zijn echt duidelijk alleen met zichzelf bezig en er zit niks spontaans meer in.
Braddie was dat betreft een prima vloggerquote:Op maandag 19 augustus 2019 20:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vind er ook best leuke echte vloggers tussen zitten hoor. Gewoon sympathieke mensen. Maar sommige zijn echt duidelijk alleen met zichzelf bezig en er zit niks spontaans meer in.
Creativiteit is er vaak ook niet meer bij helaas. De grotere vloggers kunnen alleen nog maar met geld smijten in hun filmpjes, of flauwe challenges doen gekopieerd van andere kanalen. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De meesten zijn met zichzelf bezig. Ach het is voor velen ook een manier om hun creativiteit kwijt te kunnen en te ontwikkelen, en als zij andere mensen ermee vermaken..prima toch.
Precies ja, echte mensenquote:Op maandag 19 augustus 2019 20:21 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Braddie was dat betreft een prima vloggerAltijd weer wat nieuws voor z'n kijkers in petto. En nooit saai
Klopt.. maar creativiteit zit hem ook in montage..editten etc. Vind zelf vloggers ook irritant maar er is op YouTube genoeg leuks te vinden.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Creativiteit is er vaak ook niet meer bij helaas. De grotere vloggers kunnen alleen nog maar met geld smijten in hun filmpjes, of flauwe challenges doen gekopieerd van andere kanalen. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |