Hoi Femquote:Op woensdag 10 april 2019 07:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou de auto is afgeschreven, het is niet meer de moeite om hem te maken
Jeetje, lekker danquote:Op woensdag 10 april 2019 07:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou de auto is afgeschreven, het is niet meer de moeite om hem te maken
Hoi haagsquote:
Krijg zondag de Matiz een poosje bij huis, die is wel grappig, de km teller is kapot, hij geeft constant 50 km te veel aanquote:
Hoestie?quote:Op woensdag 10 april 2019 07:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags
[..]
Krijg zondag de Matiz een poosje bij huis, die is wel grappig, de km teller is kapot, hij geeft constant 50 km te veel aan
Nope. Auto staat ook in garage.quote:Op woensdag 10 april 2019 07:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heeft bij jullie ook gevroren? Hier is de auto bevroren
Hier gewoon voor het huis, al was een garage wel fijn geweestquote:Op woensdag 10 april 2019 08:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nope. Auto staat ook in garage.
JIJ SLUID MIJN TOPIK!!!!!quote:Op woensdag 10 april 2019 08:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nope. Auto staat ook in garage.
Mijn vriendin haar auto had ook geen ijs. Die stond wel buiten.quote:Op woensdag 10 april 2019 08:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hier gewoon voor het huis, al was een garage wel fijn geweest
Ja!!quote:
Toevallig ga ik allemaal Bijenmix zaaien in de tuin.quote:Op woensdag 10 april 2019 08:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik, als ik in de koelkast aan het kijken ben
Ja heb ook allemaal wilde bloemen gezaaid in de tuin, wil ook allemaal lavendel weer in de voortuin, vinden de hommels helemaal geweldigquote:Op woensdag 10 april 2019 08:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Toevallig ga ik allemaal Bijenmix zaaien in de tuin.
Goed voor bijers en andere stuiverts
Jazekerquote:Op woensdag 10 april 2019 08:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja!!
Waarom ??
Krijg je van het sluiten van kwaliteit topiks een hard pikkie ofso??
Dat is het zeker
Hey Braddiequote:Op woensdag 10 april 2019 08:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik, als ik in de koelkast aan het kijken ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |