Bij dieren geef je dan gewoon een spuitje.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:28 schreef Tagliano het volgende:
Mantingh zit er tot nu toe bij ongeveer driekwart van de arbitrale momenten naast
Het wordt echt steeds erger met die man
Doe dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:29 schreef Max23 het volgende:
Die bal kreeg vleugels toen hij op doel schoot
Hoi mamquote:
Ik snap niet dat hij in de CL steeds de voorkeur krijgt boven Richard van Iterson.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:28 schreef Tagliano het volgende:
Mantingh zit er tot nu toe bij ongeveer driekwart van de arbitrale momenten naast
Het wordt echt steeds erger met die man
Die vind ik ook niet zoveel, wel een stuk prettiger dan Mantinghquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij in de CL steeds de voorkeur krijgt boven Richard van Iterson.
We zitten pas in de 34ste minuut.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:33 schreef Doublepain het volgende:
Man man man, Spurs speelt altijd wel oke maar in de laatste 20m zijn ze altijd zo MATIG
Okequote:Op dinsdag 9 april 2019 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tackle van achteren is imho gewoon geel
quote:
Johan van Polanen hebben ze ook nogquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die vind ik ook niet zoveel, wel een stuk prettiger dan Mantingh
Kapsalonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |