quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
Verstandige mensen kijken deze wedstrijd.
Waarom?quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit affiche is wel spannender, maar toch ga ik Liverpool kijken.
Snap ik. Ik ook, maar toch ga ik denk ik deze pot kijkenquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik grote sympathie heb voor Liverpool.
Ik vind Europese potjes tussen twee ploegen uit hetzelfde land ook vaak een beetje meh.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap ik. Ik ook, maar toch ga ik denk ik deze pot kijken
Feyenoord - PSV was een kostelijk tweeluik in 2002.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Europese potjes tussen twee ploegen uit hetzelfde land ook vaak een beetje meh.
Niet gezien.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Feyenoord - PSV was een kostelijk tweeluik in 2002.
In die periode keek ik nog geen voetbal inderdaad.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:20 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Snap ik. Hoogstwaarschijnlijk lag je al in je ledikantje.
Genotpotquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Feyenoord - PSV was een kostelijk tweeluik in 2002.
Ik denk dat 2002 het jaar was dat er definitief haar op mijn piemel kwam te zitten.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In die periode keek ik nog geen voetbal inderdaad.
Ik heb goede hoop dat 2022 dat jaar voor mij wordt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:23 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik denk dat 2002 het jaar was dat er definitief haar op mijn piemel kwam te zitten.
#pray4pubichairquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat 2022 dat jaar voor mij wordt.
Denk serieus dat Porto het Liverpool moeilijker kan maken dan dat Tottenham dat City kan doenquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:18 schreef dvdfreak het volgende:
toch heb ik het gevoel dat liverpool-porto ook een leuke wedstrijd gaat worden
Is er iets met Sané?quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:54 schreef Bolasie het volgende:
Lloris - Trippier, Alderweireld, Vertonghen, Ros - Sissoko, Winks, Eriksen - Alli, Son, Kane.
Ederson - Walker, Laporte, Otamendi, Delph - Fernandinho, Gundogan, Silva - Mahrez, Sterling, Aguero.
twitter:Sammy_Goal twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 20:26:04Not sure if this has been on TV or not but Bernardo strained a muscle in training and is supposedly out as a precaution reageer retweet
Ik denk gewoon om tactische redenen. Meest plausibele is dat hij de backs van Tottenham ver naar achteren wil drukken. Linksback Delph of Zinchenko verstevigt ook meestal het middenveld.quote:
Liverpoolgodquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik grote sympathie heb voor Liverpool.
Idioot eigenlijk, beste speler van City.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zit wel vaker op de bank. Is eigenlijk ook geen echte basisspeler.
Nooit.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Idioot eigenlijk, beste speler van City.
Dit seizoen wel ja, maar ik vind Sané meer kwaliteiten hebben. Maar goed, just my two cents.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nooit.
Dat is dit seizoen Raheem Sterling.
Sterling is al de hele Pep-tenure de beste. Sané heeft inderdaad een imposante skillset voor een buitenspeler, maar de ontwikkeling van Sterling is bizar knap en heeft er op talloze momenten gestaan waar City punten dreigde te verspelen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit seizoen wel ja, maar ik vind Sané meer kwaliteiten hebben. Maar goed, just my two cents.
DAGJESMENSENquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:51 schreef Twiitch het volgende:
Omdat er bij Liverpool één hele NEDERLANDER op het veld staat zenden ze bij Veronica die pot uit in plaats van deze
Echt, ga toch voor kwaliteit in plaats van dat domme chauvinisme.
Denk dat Ziggo bepaalt in deze.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:51 schreef Twiitch het volgende:
Omdat er bij Liverpool één hele NEDERLANDER op het veld staat zenden ze bij Veronica die pot uit in plaats van deze
Niet kijken vanwege kuipersquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:51 schreef Twiitch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |