@Doublepain @RensAjaciedquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:10 schreef Caland het volgende:
Ik kwam laatst iemand tegen die minor uitsprak als mienor en ze zei dat dat bij haar op college heel normaal was.
Is het onderwijs zo hard achteruit gegaan of zit ze gewoon bij retards?
zo ken ik de uitspraak ookquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:10 schreef Caland het volgende:
Ik kwam laatst iemand tegen die minor uitsprak als mienor en ze zei dat dat bij haar op college heel normaal was.
leuk,quote:
Zo mag je het dan ook gewoon uitspreken.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:10 schreef Caland het volgende:
Wel godverdomme, dacht ik ook even bijdehand te doen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo mag je het dan ook gewoon uitspreken.
hij is Brabants, die zou ik ook nog niet 100% vertrouwen wat betreft uitspraakquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel godverdomme, dacht ik ook even bijdehand te doen.
Is niet erg vriend. We zijn er voor elkaar!quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel godverdomme, dacht ik ook even bijdehand te doen.
Gereageerd.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:43 schreef Caland het volgende:
VBL / Drop hier je voetbalplaatjes
Prima topic
Ik vind het wel mooi dat the north face en adidas gewoon een uur lang reclame krijgenquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:51 schreef Doublepain het volgende:
Dat opsporing verzocht he, kan je net zo goed in alleen in Noord/Zuid-Holland uitzenden
lol
Wel populair onder de Mocro's schijnbaarquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat the north face en adidas gewoon een uur lang reclame krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |