daarnaast bestaat 80% van alles op die schijf uit glucose of ander siroop ofzo.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ook.
En in hoeverre ga je bewustzijn creëren bij mensen als je alles gaat labelen.
Zal wel een voorbeeld template zijn oidquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
daarnaast bestaat 80% van alles op die schijf uit glucose of ander siroop ofzo.
Geen idee waar je dat uit afleidt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft geen verantwoordelijkheid af te leggen bij Stijn.
Stijn doet alsof hij dé voetbalgoeroe is sinds zijn twitterberichtjes, maar hij is ook gewoon van vlees en bloed.
@Drizzt_DoUrdenquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:43 schreef Caland het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat wanneer je de hele dag niks doet je ook de hele dag moe bent
Ik doe op zo’n dag met gemak 3 korte dutjes
Toch heerlijk ouwe reusquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:43 schreef Caland het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat wanneer je de hele dag niks doet je ook de hele dag moe bent
Oke Drizztquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:43 schreef Caland het volgende:
Ga eens in op mijn post, druif.quote:
Ik wacht in spanning afquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:50 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben nu bezig om plaatje te maken van wat ik nu eet/drink.
Vrij bizar. Normaal slaap ik 6 uurtjes, ben ik van 7 tot 7 weg, ga ik nog een uurtje sporten en val ik niet in slaap.quote:
URL naar de desbetreffende post makker.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
's Middags steken uitdelen en 's avonds doen alsof er niets gebeurd is. GGMM blijkt een naar mens.
Omdat juist dan alle vermoeidheid van de dagen daarvoor eruit komt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:43 schreef Caland het volgende:
VBL / [VBL SC #7078] Ajaxgodenquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
URL naar de desbetreffende post makker.
Gevoelige jongen ben je ook.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
's Middags steken uitdelen en 's avonds doen alsof er niets gebeurd is. GGMM blijkt een naar mens.
Als hij gisteren nog dit plaatst;quote:
quote:Op maandag 8 april 2019 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn en ik liggen elkaar wel de laatste tijd.
Wie had dat ooit gedacht.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
Ik had een les Reporting, makker.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was maar een grapje joh. Ik dacht op dat moment dat je online was en gelijk zou happen, dus ik was erg teleurgesteld dat dit niet gebeurde.
Gelukkig maakt dit een hoop goed.
Maar feitelijk zegt hij toch niets negatiefs over je in de gelinkte post?quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als hij gisteren nog dit plaatst;
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |