Verwachten en hopen zijn twee verschillende dingen.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:19 schreef Simmertje het volgende:
Toch enorm sneu dat de fans van andere clubs zo ontzettend lopen te hopen op een dikke winst van Juventus. Doet het zoveel pijn dat wij wel ver in Europa komen?
Het zijn allemaal enorm negatieve verwachtingen, erg toevallig.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Verwachten en hopen zijn twee verschillende dingen.
Gek he, tegen Juve? Zie dat eerder als realistisch.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:28 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Het zijn allemaal enorm negatieve verwachtingen, erg toevallig.
Aanstaande kampioenschap van Twente genotquote:Op woensdag 10 april 2019 09:25 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Zij moeten toch ergens hun plezier uithalen doordeweeks...
ik vind het ook niet zo vreemd hoor en ik zou het normaliter ook gewoon verwachten, het is dat Ajax in de CL gewoon iedere keer verrast dat ik hoop heb op een goeie afloopquote:Op woensdag 10 april 2019 09:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Gek he, tegen Juve? Zie dat eerder als realistisch.
Ik ga toch ook niet moeilijk doen, omdat supporters van Ajax allemaal enorm positieve verwachtingen hebben?
quote:Op woensdag 10 april 2019 09:28 schreef Elan het volgende:
Kansloos weer hoor, vuurwerk afsteken voor het hotel.
Ik gun je de winst van harte makker, maar ik denk dat Juve voor jullie het eindstation gaat zijn.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het ook niet zo vreemd hoor en ik zou het normaliter ook gewoon verwachten, het is dat Ajax in de CL gewoon iedere keer verrast dat ik hoop heb op een goeie afloop
Geniet er van ouwe reusquote:Op woensdag 10 april 2019 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het ook niet zo vreemd hoor en ik zou het normaliter ook gewoon verwachten, het is dat Ajax in de CL gewoon iedere keer verrast dat ik hoop heb op een goeie afloop
ik denk niet dat het veel uitmaakt in een hotel aan de snelwegquote:Op woensdag 10 april 2019 09:38 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik hoop toch niet dat dat vuurwerk nu vaste prik wordt. Komt nogal triest over en in Italië kennen ze Calimero ook.
zie je toch dat beide clubs hun logo's verneukt hebbenquote:Op woensdag 10 april 2019 09:40 schreef maxi-mus het volgende:
Prima cover van het AD trouwens.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2019 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk niet dat het veel uitmaakt in een hotel aan de snelweg
ik heb het filmpje gezien, zo bijzonder was het toch nietquote:Op woensdag 10 april 2019 09:42 schreef AMCA het volgende:
[..]
Op 4km van het vd Valk hotel zaten mensen rechtop in hun bed omdat ze dachten dat het oorlog was. Maar jij denkt dat de juvespelers het niet gehoord hebben?
Als jij dat aan de hand van een filmpje vindt, prima.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het filmpje gezien, zo bijzonder was het toch niet
was jij erbij dan? Ik niet, heb er doorheen geslapenquote:Op woensdag 10 april 2019 09:46 schreef AMCA het volgende:
[..]
Als jij dat aan de hand van een filmpje vindt, prima.
Hartstikke goedquote:Op woensdag 10 april 2019 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
was jij erbij dan? Ik niet, heb er doorheen geslapen
prachtigquote:Op woensdag 10 april 2019 09:40 schreef maxi-mus het volgende:
Prima cover van het AD trouwens.
[ afbeelding ]
Nog nooit in zo'n hotel geweest? Ik denk dat die lui echt helemaal niets horen inderdaad. Meer knasloos dan dat het iets gaat doen?quote:Op woensdag 10 april 2019 09:42 schreef AMCA het volgende:
[..]
Op 4km van het vd Valk hotel zaten mensen rechtop in hun bed omdat ze dachten dat het oorlog was. Maar jij denkt dat de juvespelers het niet gehoord hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |