rtquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geen idee. Cachet is veel te lekker om op te haten
Als ze lekker is wel. En jij?quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij zou nog seks hebben met een zwerver als je er niets voor kreeg
Ik wel dus vandaar dat ik vrijuit spreekquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:52 schreef Driepink het volgende:
Ik heb cachet nooit gezien, ik heb geen oordeel
Mij te droogquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik steek hem nog in een stofzuiger als het moet
maar een zwerver hoeft niet meteen vies te zijn, iemand die gewoon een baan heeft en regelmatig bij vrienden slaapt en/of doucht maar zelf geen huis heeft is nog steeds een zwerverquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zo, jij durft nog al over haar te praten als Crack_ er niet isquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hahaaaquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:58 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Zo, jij durft nog al over haar te praten als Crack_ er niet is
Een echte man dus.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
sowdejuutjesquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:58 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Zo, jij durft nog al over haar te praten als Crack_ er niet is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:07 schreef Driepink het volgende:
Waarom moet ik aan deze SC denken als ik dit plaatje zie?is dat serieus een vraag die je moet stellen gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:07 schreef Driepink het volgende:
Waarom moet ik aan deze SC denken als ik dit plaatje zie?Omdat deze sc door en door verrot isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
Klopt. Veel kliekjes hierquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:09 schreef Pensylvania het volgende:
ik denk door je kliekjesvorming.
Beter komt er een alternatieve klb sc
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:09 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Omdat deze sc door en door verrot is
Is geprobeerd weet je nog? En wat een succes was datquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:09 schreef Pensylvania het volgende:
Dat is wel killer ja al die domme kliekjes hierquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:09 schreef Pensylvania het volgende:
Ik loop toch maar wat met je ballen te spelen vriend jwzquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Heerlijk toch
[..]
Is geprobeerd weet je nog? En wat een succes was dat
er zijn maar 2 kliekjes hierquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel killer ja al die domme kliekjes hier
Jij bent je eigen kliekje.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zijn maar 2 kliekjes hier
de coole kids en de kliek met figuren als Kiid en Driepink
OOOOOOOWWWWWWWquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij bent je eigen kliekje.
Niemand anders past er meer bij
Herkenbaarquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:12 schreef Pensylvania het volgende:
Ik ben een kliekje in mijn eentje met soms een gastoptreden
jij laat nooit kliekjes overquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wijoquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zijn maar 2 kliekjes hier
de coole kids en de kliek met figuren als Kiid en Driepink
sowquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zij jou waarschijnlijk ook dus ik zou gewoon ontslag nemenquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:14 schreef Flamarande het volgende:
Jesus fucking christ wat haat ik mijn werk
Ik heb net een zelftest gedaan en volgens die test ben ik depressiefquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:14 schreef Flamarande het volgende:
Jesus fucking christ wat haat ik mijn werk
linkquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb net een zelftest gedaan en volgens die test ben ik depressief![]()
haha
ahhh ik GoT-kenner...quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb net een zelftest gedaan en volgens die test ben ik depressief![]()
haha
bedankt, daar doe ik het voorquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Herman is wel de leukste in deze sc denk ik
Heeft ook het meest te compenserenquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
omdat je daar niet in past met je dikke blubberbuikquote:
net een andere gedaanquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
https://www.depressie.nl/zelftest-depressie
Je kopieert mijn grap, wat een mislukking ben je ookquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
omdat je daar niet in past met je dikke blubberbuik
Moet ook vaak keihard om hem lachenquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Welke had jij gedaan?quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net een andere gedaan
Uitslag: Wel depressie
Advies: Er is waarschijnlijk sprake van een depressie
De testresultaten geven aan dat je waarschijnlijk een depressie hebt. Ons advies is om zo snel mogelijk de hulp in te schakelen van een deskundige.
ow
nu ga ik deze doen
Botoxbekkie?quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:19 schreef Solotovski het volgende:
'keihard' want in het echt verrek ik nauwelijks een spier
oh ik had 47 (bovengemiddeld)quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
Uw resultaat is 36 (Gemiddeld depressie)
De kans is gemiddeld dat er bij u sprake is van een depressie. Als u twijfelt, raadpleeg dan uw arts voor meer informatie.
Maar dit betekent wel meer omdat ik het zeg denk ik? ik neem aan dat het jou minder doet als driepink het zegt?quote:
die blauwen boeien me sowieso geen ene reetquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar dit betekent wel meer omdat ik het zeg denk ik? ik neem aan dat het jou minder doet als driepink het zegt?
Hoeveelste ben ik op die lijst? Top 3? Top 5? Toch niet slechts top 10 tochquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
haha even overnieuw gedaan:quote:
quote:Uw resultaat is 52 (Hoog depressie)
De kans is groot dat er bij u sprake is van een depressie. U wordt geadviseerd om uw huisarts te raadplegen of om een afspraak te maken met een therapeut van de GGZ Groep voor meer informatie.
Geen depressie hier maar ik ben ook gewoon een normaal persoonquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
https://www.depressie.nl/zelftest-depressie
rtquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die blauwen boeien me sowieso geen ene reet
Al gedaan, moet de maand nog af makenquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:15 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Zij jou waarschijnlijk ook dus ik zou gewoon ontslag nemen
hoeveelste ben ik op die lijst nootmans @2NutZquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoeveelste ben ik op die lijst? Top 3? Top 5? Toch niet slechts top 10 toch
is toch pas een nieuwe baanquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:24 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Al gedaan, moet de maand nog af maken
Gvd, doet ie een IQ test... Prutserquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:23 schreef HPLC het volgende:
Uw resultaat is 56 (Hoog depressie)
De kans is groot dat er bij u sprake is van een depressie. U wordt geadviseerd om een touw te kopen en jezelf te verhangen.
'zodat ik u kan blijven genieten' ?quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:25 schreef Kiid het volgende:
Uw resultaat is 0 (Geen depressie)
De kans is groot dat er bij u sprake is van een nieuwe Xbox One X inclusief het spel Fifa 19. U wordt geadviseerd om Xbox live te verlengen zodat ik u kan blijven genieten van het leven.
HAMMIEquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gvd, doet ie een IQ test... Prutser
Dit zei je voorheen ook over mij, ik voel me gepromoveerdquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:26 schreef Flamarande het volgende:
Had geen depressie maar nu ik wch zie neem ik toch maar contact op met de huisarts of GGZ
Zit jij bij de sekslijn?quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja zulke dingen zeggen we ook bij de sekslijn
Vluitendquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:27 schreef HPLC het volgende:
Ik ga elke dag vluitend naar het werk, zo mooi is mijn leven
vluitend?quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:27 schreef HPLC het volgende:
Ik ga elke dag vluitend naar het werk, zo mooi is mijn leven
21quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:23 schreef HPLC het volgende:
Uw resultaat is 56 (Hoog depressie)
De kans is groot dat er bij u sprake is van een depressie. U wordt geadviseerd om een touw te kopen en jezelf te verhangen.
Kan hij die meteen met je wekelijkse SOA test combinerenquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:26 schreef Flamarande het volgende:
Had geen depressie maar nu ik wch zie neem ik toch maar contact op met de huisarts of GGZ
quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gvd, doet ie een IQ test... Prutser
En ook geen vriendenquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:26 schreef Flamarande het volgende:
Maar echt! Walgelijk hoe ze die grafclub in stand houdenquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:29 schreef Pensylvania het volgende:
Wederom gemeentesteun FC Twente, miljoenen kwijtgescholden
Kutclub
Weetnie, ik zit binnenquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, lekker weer buiten he
Kan dit niet worden gezien als een gift van 7 miljoen waarover ze gewoon 3,5 miljoen belasting moeten betalen? Zeg maar het zelfde als wanneer ik ineens een bedrag naar jouw overmaak dat boven de maximale grens is van een belastingvrije gift?quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar echt! Walgelijk hoe ze die grafclub in stand houden
ik zit lekker weer binnenquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, lekker weer buiten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |