OOOOOOOWWWWWWWquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij bent je eigen kliekje.
Niemand anders past er meer bij
Herkenbaarquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:12 schreef Pensylvania het volgende:
Ik ben een kliekje in mijn eentje met soms een gastoptreden
jij laat nooit kliekjes overquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wijoquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zijn maar 2 kliekjes hier
de coole kids en de kliek met figuren als Kiid en Driepink
sowquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zij jou waarschijnlijk ook dus ik zou gewoon ontslag nemenquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:14 schreef Flamarande het volgende:
Jesus fucking christ wat haat ik mijn werk
Ik heb net een zelftest gedaan en volgens die test ben ik depressiefquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:14 schreef Flamarande het volgende:
Jesus fucking christ wat haat ik mijn werk
linkquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb net een zelftest gedaan en volgens die test ben ik depressief![]()
haha
ahhh ik GoT-kenner...quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb net een zelftest gedaan en volgens die test ben ik depressief![]()
haha
bedankt, daar doe ik het voorquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Herman is wel de leukste in deze sc denk ik
Heeft ook het meest te compenserenquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
omdat je daar niet in past met je dikke blubberbuikquote:
net een andere gedaanquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
https://www.depressie.nl/zelftest-depressie
Je kopieert mijn grap, wat een mislukking ben je ookquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
omdat je daar niet in past met je dikke blubberbuik
Moet ook vaak keihard om hem lachenquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Welke had jij gedaan?quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net een andere gedaan
Uitslag: Wel depressie
Advies: Er is waarschijnlijk sprake van een depressie
De testresultaten geven aan dat je waarschijnlijk een depressie hebt. Ons advies is om zo snel mogelijk de hulp in te schakelen van een deskundige.
ow
nu ga ik deze doen
Botoxbekkie?quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:19 schreef Solotovski het volgende:
'keihard' want in het echt verrek ik nauwelijks een spier
oh ik had 47 (bovengemiddeld)quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
Uw resultaat is 36 (Gemiddeld depressie)
De kans is gemiddeld dat er bij u sprake is van een depressie. Als u twijfelt, raadpleeg dan uw arts voor meer informatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |