In de strijd om annexatie van gemeentes ben ik er van overtuigd dat Rotterdam uiteindelijk zal winnen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beter gewoon alles buiten Den Haag annexeren.
Ben je ook bereid om meer belasting te betalen daarvoor?quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:40 schreef PiyeReloaded het volgende:
en ook gelijk stukken Noordzee droogleggen. Voor het vaderland!
Jazeker. Maar nog beter zou zijn om met de natuurlijke rijkdommen van onze nieuw verworven stukken Nederland in het oosten en zuiden de schatkist wat te spekken.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:59 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ben je ook bereid om meer belasting te betalen daarvoor?
Jij bent dus zo iemand die ik bedoel. We moeten meer land hebben, niet minder!quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:02 schreef pferdfahrer het volgende:
Limburg mogen ze wat mij betreft annihileren. Op de provinciegrenzen op strategische plekken een kernbom onder de grond laten afgaan en af laten zinken tot de kern van de aarde waar het zichzelf oplost en dan vullen met water voor een mooi groot thermal zee.
Eigenlijk moet Pruisen gewoon weer opgericht worden. De huidige pussy-Duitsers zijn de naam Germaan niet waard!quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:57 schreef Sicstus het volgende:
Er valt wel wat te zeggen om de gebieden die cultuurhistorisch gezien meer bij de Lage Landen horen dan bij Duitsland, te annexeren. Tenslotte heeft Pruisen zich dat destijds zomaar toegeeigend.
Iedereen weet dat Nederlands slechts een of ander raar moerasdialect van het Duits is. Sofort heim ins reich met die rare kustbewoners.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:57 schreef Sicstus het volgende:
Er valt wel wat te zeggen om de gebieden die cultuurhistorisch gezien meer bij de Lage Landen horen dan bij Duitsland, te annexeren. Tenslotte heeft Pruisen zich dat destijds zomaar toegeeigend.
Dat is dus pertinent niet waar. Het Nederlands is op een vrij normale wijze ontwikkeld uit het oorspronkelijke West-Germaans. Het zijn juist de Duitsers die een potje hebben gemaakt van hun taal, met die afschuwelijke Tweede Germaanse klankverschuiving.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:07 schreef Nobu het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Nederlands slechts een of ander raar moerasdialect van het Duits is. Sofort heim ins reich met die rare kustbewoners.
Je bedoelt dat de afgelegen kuststreken de boot gemist hebben doordat ze in complete isolatie op hun terp zaten. Nederland is gewoon het Drenthe van Duitsland.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:13 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Dat is dus pertinent niet waar. Het Nederlands is op een vrij normale wijze ontwikkeld uit het oorspronkelijke West-Germaans. Het zijn juist de Duitsers die een potje hebben gemaakt van hun taal, met die afschuwelijke Tweede Germaanse klankverschuiving.
Welnee, die klankverschuiving is historisch gezien ongeveer halverwege Zuid en Noord-Duitsland gestopt. Dus zijn het in feite alleen de Zuid-Duitsers die hun germaanse taal spreken alsof ze een spraakgebrek hebben; Noord-Duitsland, de Nederlanden en Engeland zijn ervan verschoond gebleven. Helaas is in de moderne tijd via het schoolsysteem ook het noorden van Duitsland ermee besmet, dat wel.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:16 schreef Nobu het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de afgelegen kuststreken de boot gemist hebben doordat ze in complete isolatie op hun terp zaten. Nederland is gewoon het Drenthe van Duitsland.
Nu Noordwest-Duitsland nog. En uiteraard hebben die inteeltchavs op dat eiland die klankverschuiving ook niet meegemaakt, die wonen nog veel afgelegener.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:20 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Welnee, die klankverschuiving is historisch gezien ongeveer halverwege Zuid en Noord-Duitsland gestopt. Dus zijn het in feite alleen de Zuid-Duitsers die hun germaanse taal spreken alsof ze een spraakgebrek hebben; Noord-Duitsland, de Nederlanden en Engeland zijn ervan verschoond gebleven. Helaas is in de moderne tijd via het schoolsysteem ook het noorden van Duitsland ermee besmet, dat wel.
Plus dat Den Nederlanden een totaal andere geschiedenis hebben doorgemaakt waarbij ons zeevarend en koloniaal rijk ons veel wereldwijzer maakten dan die Hunnen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:13 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Dat is dus pertinent niet waar. Het Nederlands is op een vrij normale wijze ontwikkeld uit het oorspronkelijke West-Germaans. Het zijn juist de Duitsers die een potje hebben gemaakt van hun taal, met die afschuwelijke Tweede Germaanse klankverschuiving.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Limburg een groot hertogdom. Met mij als leider natuurlijk.
Ik denk dat dit stuk mooi laat zien dat het ook voor de Duitsers en Belgen (of zoals ik ze graag noem: toekomstige Nederlanders) gewoon fijner is om bij ons mooie landje te mogen horen.quote:
Heb je het wel gelezen? Beide dorpen vierden feest dat ze weer duits werden.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:06 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik denk dat dit stuk mooi laat zien dat het ook voor de Duitsers en Belgen (of zoals ik ze graag noem: toekomstige Nederlanders) gewoon fijner is om bij ons mooie landje te mogen horen.
En kijken nu met nostalgie terug op die tijd en zelfs de klagers erkennen nu dat ze jong en dom waren toen ze de Nederlanders weg wilden hebben. Ze genieten nu nog steeds van hun AOW en de prachtige woningen die wij daar hebben neergezet.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:09 schreef nanuk het volgende:
[..]
Heb je het wel gelezen? Beide dorpen vierden feest dat ze weer duits werden.
Met als slogan: "Goed hertogdom weer vogeltjesdans".quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Limburg een groot hertogdom. Met mij als leider natuurlijk.
meneer heeft ook een keer lingo gekeken mee zun dure proatquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:02 schreef pferdfahrer het volgende:
Limburg mogen ze wat mij betreft annihileren. Op de provinciegrenzen op strategische plekken een kernbom onder de grond laten afgaan en af laten zinken tot de kern van de aarde waar het zichzelf oplost en dan vullen met water voor een mooi groot thermal zee.
Dat zou ons wel direct in oorlog storten. Ik denk dat we de grens naar Duitsland en België in ieder geval een tijdje kunnen blijven verplaatsen terwijl ze het niet eens door hebben.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:40 schreef nanuk het volgende:
Misschien kunnen we Engeland confisqueren? Schotland en Wales zelfstandig laten worden en Noord-Ierland schenken we dan aan Ierland.
Zal zeker voor de UK een hele verbetering worden.
Limburgertje gespotquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:47 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
meneer heeft ook een keer lingo gekeken mee zun dure proat
quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:56 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Praat ABN achterlijke provinciaal
De mankracht hebben we hard nodig wanneer de Belgen en Duitsers besluiten dat zij ons niet onze levensruimte gunnen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:01 schreef BijzonderSuf het volgende:
Misschien kunnen we in plaats van grond bepaalde groepen bevolking weggeven. Amsterdammers, bijvoorbeeld.
Met de klimaatswijziging zal dit eerdaags ook werkelijk een scenario zijn. Met leuke steden als Alphen in de Rijn en Katwijk in Zee.quote:
heerlijk dan wordt het eindelijk Utrecht aan zee.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Met de klimaatswijziging zal dit eerdaags ook werkelijk een scenario zijn. Met leuke steden als Alphen in de Rijn en Katwijk in Zee.
Ik ga Scheveningen en Duindorp niet missen als het onder water staat. Wat mij betreft spoelen al die racistische gemeenten onder zee. Volendam, Urk.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:03 schreef Roces18 het volgende:
[..]
heerlijk dan wordt het eindelijk Utrecht aan zee.
Den haag , politiek afvoerputje van de wereldquote:Op dinsdag 9 april 2019 17:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ga Scheveningen en Duindorp niet missen als het onder water staat. Wat mij betreft spoelen al die racistische gemeenten onder zee. Volendam, Urk.
Den Haag is ook niet veel aan.
Alsof er mankracht is in de hoofdstad van de Hoererij.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:56 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
De mankracht hebben we hard nodig wanneer de Belgen en Duitsers besluiten dat zij ons niet onze levensruimte gunnen.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:47 schreef BijzonderSuf het volgende:
[..]
Alsof er mankracht is in de hoofdstad van de Hoererij.
Je hoeft Amsterdammers, Limburgers, Hagenezen en wie je nog meer kan bedenken niet leuk te vinden, maar ze horen allemaal bij ons mooie land.quote:Laten we stoppen met onze interne verschillen gebruiken als reden om onze buurlanden te versterken
Ben jij dan tegen de EU?quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:57 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft Amsterdammers, Limburgers, Hagenezen en wie je nog meer kan bedenken niet leuk te vinden, maar ze horen allemaal bij ons mooie land.
[ afbeelding ]
Je bedoelt dat je graag ziet dat we door de Duitsers overheerst worden en dat je maar wat blij bent dat een driekwart Duitser alvast het scepter zwaait?quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:00 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik ben een groot voorstander van een verenigd Europa onder de kroon van het huis van Oranje.
Wat?quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:01 schreef BijzonderSuf het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je graag ziet dat we door de Duitsers overheerst worden en dat je maar wat blij bent dat een driekwart Duitser alvast het scepter zwaait?
Als er al iets aan gaat schlussen dan is het wanneer wij Duitsland annexeren onder de noemer Hoognederland.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:06 schreef BijzonderSuf het volgende:
[..]
Of je een anschluss aan het voorbereiden bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |