Hier hebben we gewoon airco vriendquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:04 schreef Der_Mann het volgende:
heb lekker de ventilator op me gericht terwijl ik een smoothie drink en met pollepels op mijn buik drum
Ga je deze act elke dag opvoeren?quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:47 schreef Crack_ het volgende:
GoT pas vanaf 21.00 beschikbaar, teringjantjekuthoeren hoezo
of jij bent gewoon een drol en ik nietquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
En bij mij scheelt het je geen zier. Is gewoon seksisme dit. Mannen zijn net zoveel waard als vrouwen, zelfs op fok.
had dat als kind ook wel eens met films en toen ging ik toevallig 1 minuut voordat ik wist dat er een seksscene kwam naar de wc of drinken pakken, viel vast niet opquote:
Gaat weer van alles mis Hans. Breng je A gamequote:Op dinsdag 9 april 2019 13:05 schreef HPLC het volgende:
[spoiler: Game Of Throens]Er wordt in geneukt[/spoiler]
mensen gaan doodquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:05 schreef HPLC het volgende:
[spoiler: Game Of Throens]Er wordt in geneukt[/spoiler]
quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]Gewoon er langs lopen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 1-4quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Spoiler gelezen maar Game of Thrones nooit gezien want lijkt mij geen kut aan
Lijkt mij sterk. Dit ruikt naar seksismequote:Op dinsdag 9 april 2019 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of jij bent gewoon een drol en ik niet
Ik hou gewoon van jouquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohik deel dit niet (haha ja zie je) maar als jij dat vindt is dat wel vervelend
quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:02 schreef Amarantha het volgende:
heb je the last kingdom al gezien?SPOILER: Game of Thrones spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg dit soort dingen ook tegen Der_Mannquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
En bij mij scheelt het je geen zier. Is gewoon seksisme dit. Mannen zijn net zoveel waard als vrouwen, zelfs op fok.
en je lul uit je broek?quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat was echt zo'n moment dat ik dacht 'waar zit ik naar te kijken'. Vooral omdat ik toen nog in het ouderlijk huis woonde met scherm gericht op deuropening
Ja de laatste jaren is het alleen maar spektakel, mooie kostuums en set pieces. Inhoudelijk gaat het al heel lang nergens meer over.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Battle of the bastards was wel echt epic.
true maarja boeiendquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja de laatste jaren is het alleen maar spektakel, mooie kostuums en set pieces. Inhoudelijk gaat het al heel lang nergens meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |