ik ookquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik lieg trouwens, ik heb de afgelopen twee jaar The Handmaid's Tale gedownload
Ja heb alles overnieuw gekeken, ben net klaar.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb jij beetje vorige afleveringen gekeken?
quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb alles overnieuw gekeken, ben net klaar.
Opnieuw*quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb alles overnieuw gekeken, ben net klaar.
Ik twijfelde al. Maar thanks.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Opnieuw*
En ik zou willen dat ik niet zo extreem veel series keek, dan had ik de ruimte om ook alles terug te kijken.
boeiend, is niet dat we nog gelukkiger worden van meer geldquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en daar gaan onze belastingcenten naartoe
tuurlijk welquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
boeiend, is niet dat we nog gelukkiger worden van meer geld
Maar wel handig denk ik ook gewoon, al die lijntjes enzo weer up to datequote:Op dinsdag 9 april 2019 12:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb er wel tijdje over gedaan hoor, denk 3 maanden ofzo.
Wel van de spullen of het eten dat ik ermee kon kopen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
boeiend, is niet dat we nog gelukkiger worden van meer geld
Ik heb veel details gezien die mij de eerste keer niet zijn opgevallen dus dat vond ik wel vet.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar wel handig denk ik ook gewoon, al die lijntjes enzo weer up to date
Ik ben blij voor jouquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb veel details gezien die mij de eerste keer niet zijn opgevallen dus dat vond ik wel vet.
nee hoor, kijk maar naar onderzoeken. Maakt allemaal niks uitquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wel van de spullen of het eten dat ik ermee kon kopen.
ohja, dat zal ook welquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb veel details gezien die mij de eerste keer niet zijn opgevallen dus dat vond ik wel vet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |