Ja ik moest weer op eigen kracht naar huis dus lig nu ook bij te komen.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ben net even met B naar de AH gelopen, alles doet nu pijn.
Maar dat is ook k*t om te doenquote:Op woensdag 10 april 2019 16:40 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja dat is fijn![]()
Wie weet krijg ik die ooit ook nog. Ben nu zelfs te lam om naar de sportschool te fietsen (in dit koude winderige weer) om m'n abo op te zeggen
[..]
Ja maar ik vind niks leuk. Want alles kost bergen energie en doet pijn.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dat is ook k*t om te doen
Ik doe alleen maar dingen die ik leuk vind
Och ja dat was morgen alweer.. sterkte!quote:Op woensdag 10 april 2019 16:45 schreef LPFAN het volgende:
Ben benieuwd wat mijn arts morgen te zeggen heeft.
Ja. Hopelijk geen opname,zit ik niet op te wachten.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:46 schreef Poes. het volgende:
[..]
Och ja dat was morgen alweer.. sterkte!
Ik hoop met je mee dat je snel weer meer energie hebt en minder pijnquote:Op woensdag 10 april 2019 16:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja maar ik vind niks leuk. Want alles kost bergen energie en doet pijn.![]()
Over een paar jaar wil ik op softbal, hopelijk voel ik me tegen die tijd niet meer 80 jaar.
Waarom zou dat moeten dan?quote:Op woensdag 10 april 2019 16:47 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja. Hopelijk geen opname,zit ik niet op te wachten.
Omdat mijn medicijn spiegel zo enorm hoog is,kan dan zijn dat ik even wordt opgenomen om het goed in de gaten te kunnen houden.quote:
Meh, liever niet!quote:Op woensdag 10 april 2019 16:50 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Omdat mijn medicijn spiegel zo enorm hoog is,kan dan zijn dat ik even wordt opgenomen om het goed in de gaten te kunnen houden.
Ahh wel belangrijk dat ze het dan goed in de gaten houdenquote:Op woensdag 10 april 2019 16:51 schreef LPFAN het volgende:
Want hierdoor kan afstoting komen. Nierfunctie is nu ook 5% gedaald hierdoor.
Thanks, zal wel meevallen maar ik hou er maar rekening meequote:Op woensdag 10 april 2019 16:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Meh, liever niet!
Ik ga voor je duimen
Jah. Ik merk het ook, bijwerkingen zijn erger en als ik even een dosis 'vergeet voel ik me gelijk beter.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh wel belangrijk dat ze het dan goed in de gaten houden
Ja maar ik voel me zo klagerig :pquote:Op woensdag 10 april 2019 16:57 schreef Poes. het volgende:
Nou als er iemand mag klagen ben jij het wel
Terecht, wat Kimmi zegtquote:
Haha ja en de volgende dag stond je aan mijn bed ookquote:Op woensdag 10 april 2019 17:07 schreef Poes. het volgende:
[..]
Terecht, wat Kimmi zegt
Ik vergeet nooit meer dat ik 's ochtends ging bijlezen en las dat je 's nachts was opgeroepen. Boh dat was spannend.. dat willen we niet weer
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 10 april 2019 17:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha ja en de volgende dag stond je aan mijn bed ook
Ik ben op zaterdag geopereerd en zondag was je erquote:Op woensdag 10 april 2019 17:11 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
Niet gelijk de volgende dag tochWeet het niet eens meer
quote:Op woensdag 10 april 2019 17:14 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik ben op zaterdag geopereerd en zondag was je er
Jah klopt en koekjes en je kwam ook nog een keer met Bquote:Op woensdag 10 april 2019 17:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ben later ook nog eens met chocola en tijdschriften geweest toch? Toen was ik alleen.
Wat leuk dat je dat nog weetquote:Op woensdag 10 april 2019 17:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jah klopt en koekjes en je kwam ook nog een keer met B
Op LP's verjaardag in 2016quote:Op woensdag 10 april 2019 17:19 schreef Sarabi het volgende:
Wanneer hebben jullie elkaar voor het eerst in het echt ontmoet?
Haha ja was toevallig mijn verjaardagquote:
Jij ook!quote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef Poes. het volgende:
Ik ga afwassen, kind wegwerken en dan met thee en een boek op de bank.
Spendeer veel te veel tijd aan jullie vandaag![]()
Fijne avond allemaal
Nooit teveel toch?quote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef Poes. het volgende:
Fijne avond allemaal
Teveel tijd. Altijd te weinig hoorquote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef Poes. het volgende:
Fijne avond allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |