Ik kom niet door al het werk heen.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij zijn het best prima tijden voor de bekwame tekenaars op het moment.
Mei dit jaar niet mogelijk?quote:Op woensdag 10 april 2019 13:34 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Echt een aanrader. Ik ga in mei volgend jaar weer, al te lang niet geweest. Mei is het mooiste moment
Da's weer een nadeel inderdaad.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik kom niet door al het werk heen.
Doe het werk al ruim 10 jaar en nog nooit ben ik zo druk geweest en dan heb ik nog werk af moeten geven ook wat ik eigenlijk liever zelf gedaan had.
Vak met veel onbekwame zij-instromers en het is heel makkelijk om te doen alsof je hard aan het werk bent door de dynamiek van bepaalde werken waar wij voor tekenen waardoor je niet snel door de mand valt.
Zeker niet, ik woon ergens aan de Maas in 010.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:26 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Waar woon je dan?
En als dorp schertsend bedoeld is: ik heb niks met Vlaardingen an sich. Woon hier puur praktisch omdat man in Rotterdam werkt en ik in Den Haag. Heb overal en nergens gewoond in mn leven, dus ik heb geen binding met een stad of streek. Vond de achterhoek waar ik vandaan kom wel mooi en de leukste stad waar ik gewoond heb maakt elke Nederlandse stad een dorp
We gaan dit jaar in mei naar Frankrijk en Spanje, omdat we eind mei een bruiloft in Spanje hebben en er daarom maar een rondreis van maken.quote:
Nou inderdaadquote:Op woensdag 10 april 2019 14:44 schreef superkimmi het volgende:
[..]
We gaan dit jaar in mei naar Frankrijk en Spanje, omdat we eind mei een bruiloft in Spanje hebben en er daarom maar een rondreis van maken.
Oftewel een zwaar vervelende reden om niet naar Praag te gaan.
Blijven schoffelen.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:21 schreef Sarabi het volgende:
Tuin is weer klaar![]()
Nu alleen nog op zoek naar milieuvriendelijke manier om het onkruid te vernietigen.
Als er andere planten staan, gaat een middel ook niet helpen helaasch.quote:
Vooral 1000 kleine tegeltjes.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als er andere planten staan, gaat een middel ook niet helpen helaasch.Azijn valt nog wel mee vergeleken met ander spul, maar het maakt geen onderscheid tussen gewenst en ongewenste plant.
Fijnquote:Op woensdag 10 april 2019 15:22 schreef Poes. het volgende:
Poes is weer helemaal goedgekeurd. Prikjes gehad en hij woog nu 4.6kg
En de schade viel mee, 43 euro.
Zou het kunnen overslaan maar doe ik nietquote:Op woensdag 10 april 2019 16:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
MOET je vanavond dansen? Of mag je ook een keertje overslaan?
En dan de rest van de week gesloopt zekerquote:Op woensdag 10 april 2019 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zou het kunnen overslaan maar doe ik niet
Daar word ik juist weer wakker van
Ik heb op zich een gezond lichaam dus kan er goed tegen.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
En dan de rest van de week gesloopt zeker![]()
Ik mag niet projecteren, maar vind het knap wat jij zoal op een dag doet
Stomme mobiel maakte er steeds een e van jaquote:
Ja dat is fijnquote:Op woensdag 10 april 2019 16:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb op zich een gezond lichaam dus kan er goed tegen.
Soms wel spierpijn maar dat hoort er bij en is na een dag ook weg.
Stennisschopperquote:Op woensdag 10 april 2019 16:39 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Stomme mobiel maakte er steeds een e van ja
Mobiel hangt aan de lader, vertel!!quote:Op woensdag 10 april 2019 16:40 schreef LPFAN het volgende:
BK heeft fijne bonnen trouwens deze week@:Poes.
De wind is ook niet leuk nu.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:40 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja dat is fijn![]()
Wie weet krijg ik die ooit ook nog. Ben nu zelfs te lam om naar de sportschool te fietsen (in dit koude winderige weer) om m'n abo op te zeggen
[..]
Stennisschopper
CCN idd en kipmenuquote:Op woensdag 10 april 2019 16:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
Mobiel hangt aan de lader, vertel!!
Sowieso m'n CCN![]()
En ik wil twisterfries en een chocomilkshake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |