Kun je nagaan hoe rijk je bent als je al dat geld niet verspilt aan die plaatjes en vlekken.quote:Op maandag 8 april 2019 23:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Tattoos laten zien dat je geld hebt.....
Hoe smallminded
Mylene vroeg zaterdag ook of ze een hoer voor Jensie moest regelen voor zijn verjaardag (zoiets) Grootspraak uiteraard maar het kwam er heel nonchalant uitquote:Op maandag 8 april 2019 23:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Jensie zei vanmiddag net zo gemakkelijk tegen de andere mannen dat hij geen relatie heeft met Mylène, maar dat ze is om te neuken
Wist niet dat die zo duur waren.quote:Op maandag 8 april 2019 23:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hoe smallminded
Nou ja zeg. Ik loop te pimpen met de insectenplaatjes van de Appie, zodat mensen denken dat ik stinkend rijk benquote:Op maandag 8 april 2019 23:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hoe smallminded
Nou wie weet. De mannen willen zelf nog een mannenavond gaan plannen, maar dan een échte mannenavondquote:Op maandag 8 april 2019 23:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mylene vroeg zaterdag ook of ze een hoer voor Jensie moest regelen voor zijn verjaardag (zoiets) Grootspraak uiteraard maar het kwam er heel nonchalant uit
*Als zo'n situatie zich echt zou voordoen,en Jens daar gebruik van zou maken, zou ze wel anders piepen.
had wel leuk geweest op zich
quote:Op maandag 8 april 2019 23:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Ik loop te pimpen met de insectenplaatjes van de Appie, zodat mensen denken dat ik stinkend rijk ben
quote:Op maandag 8 april 2019 23:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Ik loop te pimpen met de insectenplaatjes van de Appie, zodat mensen denken dat ik stinkend rijk ben
Kees, Mylene, Diwlquote:Op maandag 8 april 2019 23:20 schreef DKUp het volgende:
De publieksstemmen zullen wel iets veranderen, Keesje heeft hem zeker.
Tandenpoetsen. Heeft zich net omgekleed. Slaapt daar hequote:Op maandag 8 april 2019 23:21 schreef mazaru het volgende:
Wat stond Andrea nou bij die tent te doen?
Haar moeder hèquote:Op maandag 8 april 2019 23:21 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik moest lachen. Toch raar hoor, want volgens Shelley kunnen oude mensen niet meer lachen zei ze net
Ja en misschien Tranny nog in plaats van Dil. In ieder geval die vier lijkt mij. De vier meest enge mensen momenteel.quote:
Misschien is het wat voor Adje. Die staat op knappen.quote:Op maandag 8 april 2019 23:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mylene vroeg zaterdag ook of ze een hoer voor Jensie moest regelen voor zijn verjaardag (zoiets) Grootspraak uiteraard maar het kwam er heel nonchalant uit
*Als zo'n situatie zich echt zou voordoen,en Jens daar gebruik van zou maken, zou ze wel anders piepen.
had wel leuk geweest op zich
Doen ze gewoon even waar ze slapen. Heel raar.quote:Op maandag 8 april 2019 23:22 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tandenpoetsen. Heeft zich net omgekleed. Slaapt daar he
Dat heeft Hiske al aan hem voorgesteld om iemand voor hem te laten komen.quote:Op maandag 8 april 2019 23:23 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Misschien is het wat voor Adje. Die staat op knappen.
quote:Op maandag 8 april 2019 23:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en misschien Tranny nog in plaats van Dil. In ieder geval die vier lijkt mij. De vier meest enge mensen momenteel.
Aww nee sielug, His begon daar pasgeleden ook al over tegen hemquote:Op maandag 8 april 2019 23:23 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Misschien is het wat voor Adje. Die staat op knappen.
Doen er heel veel inderdaad. Chris doet dat ook en spuugt het uit in de vijver volgens mij.quote:Op maandag 8 april 2019 23:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doen ze gewoon even waar ze slapen. Heel raar.
Ik heb een paar posts geleden net het gifje van dat moment geplaatst. En op het moment toen het gebeurde had ik het ook geplaatst.quote:Op maandag 8 april 2019 23:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik heb het niet in de cos meegekregen maar lees elders dat dill tot 3 x toe schietgebaren naar Jessie heeft gemaakt...
Ik zag hier een gifje ervan en op de utopiakrant stond het ook in de reacties vermeld.quote:Op maandag 8 april 2019 23:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik heb het niet in de cos meegekregen maar lees elders dat dill tot 3 x toe schietgebaren naar Jessie heeft gemaakt...
Niet meegekregen, maar dat is zeer kwalijkquote:Op maandag 8 april 2019 23:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ja. Hij had er een natte kop van volgens Erik van al die plak er opquote:
Ik heb het niet gezien, maar ik was natuurlijk weer afgeleid en bezig met mijn haren vervenquote:Op maandag 8 april 2019 23:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
quote:Op maandag 8 april 2019 23:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb een paar posts geleden net het gifje van dat moment geplaatst. En op het moment toen het gebeurde had ik het ook geplaatst.
Dus beter teruglezen
Dank u!quote:Op maandag 8 april 2019 23:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Hij had er een natte kop van volgens Erik van al die plak er op
Welkom trouwens
Geen idee. Ik was mijn keuken aan het vervenquote:
Moet ook gebeurenquote:Op maandag 8 april 2019 23:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was mijn keuken aan het verven
Ik ook niet,het was me niet eens opgevallenquote:Op maandag 8 april 2019 23:29 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Deze heb ik gezien, wist niet dat het over Jessie ging.
Stoer piemeltje die Dill.
quote:Op maandag 8 april 2019 23:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was mijn keuken aan het verven
"Post Alone"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2019 23:19 schreef Jemoederniet het volgende:
Kweelie heeft "Lucky You" bij d'r puni getatoeerd.![]()
Wordt nog wat bij de gynaecoloog, zegt ze.
Of later als ze oud is en gewassen moet worden.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |