Kun je nagaan hoe rijk je bent als je al dat geld niet verspilt aan die plaatjes en vlekken.quote:Op maandag 8 april 2019 23:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Tattoos laten zien dat je geld hebt.....
Hoe smallminded
Mylene vroeg zaterdag ook of ze een hoer voor Jensie moest regelen voor zijn verjaardag (zoiets) Grootspraak uiteraard maar het kwam er heel nonchalant uitquote:Op maandag 8 april 2019 23:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Jensie zei vanmiddag net zo gemakkelijk tegen de andere mannen dat hij geen relatie heeft met Mylène, maar dat ze is om te neuken
Wist niet dat die zo duur waren.quote:Op maandag 8 april 2019 23:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hoe smallminded
Nou ja zeg. Ik loop te pimpen met de insectenplaatjes van de Appie, zodat mensen denken dat ik stinkend rijk benquote:Op maandag 8 april 2019 23:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hoe smallminded
Nou wie weet. De mannen willen zelf nog een mannenavond gaan plannen, maar dan een échte mannenavondquote:Op maandag 8 april 2019 23:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mylene vroeg zaterdag ook of ze een hoer voor Jensie moest regelen voor zijn verjaardag (zoiets) Grootspraak uiteraard maar het kwam er heel nonchalant uit
*Als zo'n situatie zich echt zou voordoen,en Jens daar gebruik van zou maken, zou ze wel anders piepen.
had wel leuk geweest op zich
quote:Op maandag 8 april 2019 23:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Ik loop te pimpen met de insectenplaatjes van de Appie, zodat mensen denken dat ik stinkend rijk ben
quote:Op maandag 8 april 2019 23:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Ik loop te pimpen met de insectenplaatjes van de Appie, zodat mensen denken dat ik stinkend rijk ben
Kees, Mylene, Diwlquote:Op maandag 8 april 2019 23:20 schreef DKUp het volgende:
De publieksstemmen zullen wel iets veranderen, Keesje heeft hem zeker.
Tandenpoetsen. Heeft zich net omgekleed. Slaapt daar hequote:Op maandag 8 april 2019 23:21 schreef mazaru het volgende:
Wat stond Andrea nou bij die tent te doen?
Haar moeder hèquote:Op maandag 8 april 2019 23:21 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik moest lachen. Toch raar hoor, want volgens Shelley kunnen oude mensen niet meer lachen zei ze net
Ja en misschien Tranny nog in plaats van Dil. In ieder geval die vier lijkt mij. De vier meest enge mensen momenteel.quote:
Misschien is het wat voor Adje. Die staat op knappen.quote:Op maandag 8 april 2019 23:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mylene vroeg zaterdag ook of ze een hoer voor Jensie moest regelen voor zijn verjaardag (zoiets) Grootspraak uiteraard maar het kwam er heel nonchalant uit
*Als zo'n situatie zich echt zou voordoen,en Jens daar gebruik van zou maken, zou ze wel anders piepen.
had wel leuk geweest op zich
Doen ze gewoon even waar ze slapen. Heel raar.quote:Op maandag 8 april 2019 23:22 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tandenpoetsen. Heeft zich net omgekleed. Slaapt daar he
Dat heeft Hiske al aan hem voorgesteld om iemand voor hem te laten komen.quote:Op maandag 8 april 2019 23:23 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Misschien is het wat voor Adje. Die staat op knappen.
quote:Op maandag 8 april 2019 23:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en misschien Tranny nog in plaats van Dil. In ieder geval die vier lijkt mij. De vier meest enge mensen momenteel.
Aww nee sielug, His begon daar pasgeleden ook al over tegen hemquote:Op maandag 8 april 2019 23:23 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Doen er heel veel inderdaad. Chris doet dat ook en spuugt het uit in de vijver volgens mij.quote:Op maandag 8 april 2019 23:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doen ze gewoon even waar ze slapen. Heel raar.
Ik heb een paar posts geleden net het gifje van dat moment geplaatst. En op het moment toen het gebeurde had ik het ook geplaatst.quote:Op maandag 8 april 2019 23:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik heb het niet in de cos meegekregen maar lees elders dat dill tot 3 x toe schietgebaren naar Jessie heeft gemaakt...
Ik zag hier een gifje ervan en op de utopiakrant stond het ook in de reacties vermeld.quote:Op maandag 8 april 2019 23:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik heb het niet in de cos meegekregen maar lees elders dat dill tot 3 x toe schietgebaren naar Jessie heeft gemaakt...
Niet meegekregen, maar dat is zeer kwalijkquote:Op maandag 8 april 2019 23:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ja. Hij had er een natte kop van volgens Erik van al die plak er opquote:
Ik heb het niet gezien, maar ik was natuurlijk weer afgeleid en bezig met mijn haren vervenquote:Op maandag 8 april 2019 23:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
quote:Op maandag 8 april 2019 23:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb een paar posts geleden net het gifje van dat moment geplaatst. En op het moment toen het gebeurde had ik het ook geplaatst.
Dus beter teruglezen
Dank u!quote:Op maandag 8 april 2019 23:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Hij had er een natte kop van volgens Erik van al die plak er op
Welkom trouwens
Geen idee. Ik was mijn keuken aan het vervenquote:
Moet ook gebeurenquote:Op maandag 8 april 2019 23:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was mijn keuken aan het verven
Ik ook niet,het was me niet eens opgevallenquote:Op maandag 8 april 2019 23:29 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Deze heb ik gezien, wist niet dat het over Jessie ging.
Stoer piemeltje die Dill.
quote:Op maandag 8 april 2019 23:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was mijn keuken aan het verven
"Post Alone"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2019 23:19 schreef Jemoederniet het volgende:
Kweelie heeft "Lucky You" bij d'r puni getatoeerd.![]()
Wordt nog wat bij de gynaecoloog, zegt ze.
Of later als ze oud is en gewassen moet worden.
quote:
quote:Op maandag 8 april 2019 23:35 schreef Mumbojumbo het volgende:
Hee hou is op!. Begin verdomme de neiging te krijgen m'n halletje te verven
quote:Op maandag 8 april 2019 23:42 schreef puzziepie het volgende:
Ik zie alleen Tran of Merel in bed , geen idee wat er op de andere streams te zien is.
Maar zo te zien aan de posts hier in de cos ligt alles te maffen daar
Hoe oud of jong je bent, ik neem je niets kwalijkquote:Op maandag 8 april 2019 23:42 schreef puzziepie het volgende:
Ik zie alleen Tran of Merel in bed , geen idee wat er op de andere streams te zien is.
Maar zo te zien aan de posts hier in de cos ligt alles te maffen daar
Sorry 😊quote:Op maandag 8 april 2019 23:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb een paar posts geleden net het gifje van dat moment geplaatst. En op het moment toen het gebeurde had ik het ook geplaatst.
Dus beter teruglezen
En man/vrouw of je bent er nog niet over uit. Ook geen probleemquote:Op maandag 8 april 2019 23:45 schreef formule het volgende:
[..]
Hoe oud of jong je bent, ik neem je niets kwalijk
Ik ben gelukkig maar een "Gewone Vrouw"....quote:Op maandag 8 april 2019 23:50 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
En man/vrouw of je bent er nog niet over uit. Ook geen probleem
Kaylee is al meer dan een half uur niet op de streams te zien.quote:Op maandag 8 april 2019 23:57 schreef snetje het volgende:
We mogen het geklaag van Kaylee niet meer zien helaas..
Die gozer doet liever zo'n grote knuffelbeer volgens mij.quote:Op maandag 8 april 2019 23:23 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat was ze de rest van de dag al (geweest)quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kaylee is al meer dan een half uur niet op de streams te zien.
En ze was niet aan het klagen toen de stream er af gehaald werd.
Dat viel best wel mee. Ze loopt niet alleen maar te klagen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat was ze de rest van de dag al (geweest)![]()
Ze loopt al de hele week te miepen wanneer Dulletje tijd voor haar heeft ...gaat hij haar eindelijk prikken ...verveeld mevrouw zich al snel en wil stoppen..en het doet te auw... slechtste reclame die je maar kunt maken...quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:22 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat viel best wel mee. Ze loopt niet alleen maar te klagen.
Je noemt een dingetje, dan loopt ze toch echt niet de hele week al te klagen. En de ene dag voor de andere is de huid gevoeliger voor een tattoo. Kan makkelijk, ga je de volgende dag toch verder? Tatoeëerders worden per uur betaald, niet per afspraak.quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze loopt al de hele week te miepen wanneer Dulletje tijd voor haar heeft ...gaat hij haar eindelijk prikken ...verveeld mevrouw zich al snel en wil stoppen..en het doet te auw... slechtste reclame die je maar kunt maken...
Je hebt weinig streams gezien van Dyl en Kaylee in hun huisje, rond slaaptijd.quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:50 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Je noemt een dingetje, dan loopt ze toch echt niet de hele week al te klagen.
quote:Op maandag 8 april 2019 23:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hoe smallminded
ik vind het geen verspilling 1 keer uitgave en jaren lang plezier ervanquote:Op maandag 8 april 2019 23:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe rijk je bent als je al dat geld niet verspilt aan die plaatjes en vlekken.
hier kan dat ja maar buiten dus nietquote:Op dinsdag 9 april 2019 00:50 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Je noemt een dingetje, dan loopt ze toch echt niet de hele week al te klagen. En de ene dag voor de andere is de huid gevoeliger voor een tattoo. Kan makkelijk, ga je de volgende dag toch verder? Tatoeëerders worden per uur betaald, niet per afspraak.
En nog niemand brood aan het bakken.quote:
De goedlopende bakker heeft voor vandaag 4 broden.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:03 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
De goedlopende bakker heeft voor vandaag 4 broden.
Ja, dat is niet echt de leiding nemen maar meer de kas plunderen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:20 schreef Poezewoes het volgende:
Rare vrouwen daar, in plaats dat ze proberen te bewijzen, dat ze het beter doen dan de mannen, gaan ze vrouwen dingetjes doen en geld verspillen.
Het wordt een walhalla voor Merel, kleertjes kopen mak-,up waarschijnlijk botox, nou daar win je de oorlog wel mee, en vrouwelijke meelopers![]()
![]()
![]()
Ja, precies!quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is niet echt de leiding nemen maar meer de kas plunderen.
Nee, niet echt. Maar goed de mannen die daar zitten zijn ook niet echt het toonbeeld van man zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja, precies!
Ze zijn geen voorbeeld voor vrouwen.
Wat was dat slecht geacteerd zeg.quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
En Hiske doet weer net alsof haar neus bloed, weet nergens van snapt het niet, sushi ja gewoon mee gegeten....doet er niet aan mee
Was notabene zij die het voorstelde
Maar zijn mening geven mag wat die domme wijven er verder mee doen......quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar goed de mannen die daar zitten zijn ook niet echt het toonbeeld van man zijn.
Jessie twijfelt of er nu wel een bakkerij moet komen, want anders moet je heel veel verkopen voor je de i nvestering terug hebt.
Euhhhhhh Jessie ik dacht dat je je hiermee niet meer hoefde te bemoeien, je gaat niet over de investeringen meer.
Kaylee is 13?quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:40 schreef Poezewoes het volgende:
Zeilstel is ook wakker, jeetje wat een kinderstemmetje die Kaily
Zou Diana niet deze week komen voor Merel? Vandaar dat ze de boel over wil nemen, kan zequote:Op dinsdag 9 april 2019 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is niet echt de leiding nemen maar meer de kas plunderen.
Las gisteren wel zo iets dat ze dat wilde gaan doen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou Diana niet deze week komen voor Merel? Vandaar dat ze de boel over wil nemen, kan ze
wat meer bestellen dan alleen botox![]()
Goedemorgen Cos
Het zou al beter gaan als ze zich eens meer in het proces brood maken zouden verdiepenquote:Op dinsdag 9 april 2019 07:32 schreef Dotteke het volgende:
Hiske denkt dat het misschien nog wel beter gaat lopen met de broden.
[ afbeelding ]
Ze weten gewoon dat het schuim toch wel koopt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het zou al beter gaan als ze zich eens meer in het proces brood maken zouden verdiepen
wat ze nu maken kan je echt geen brood noemen. En ze zouden 'n goede rijskast moeten
hebben!
En krentenbollen makenquote:Op dinsdag 9 april 2019 07:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het zou al beter gaan als ze zich eens meer in het proces brood maken zouden verdiepen
wat ze nu maken kan je echt geen brood noemen. En ze zouden 'n goede rijskast moeten
hebben!
Ze gaan gewoon door met de dingen die ze doen, laten de vrouwen alleen de belangrijke beslissingen maken qua uitgaves, en doen alleen iets als er echt om gevraagd gaat worden. En dan willen ze zien of er dan ook gebeurt wat er gebeuren moet.....of dat de dingen blijven liggen zoals ze verwachten dat er gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las gisteren wel zo iets dat ze dat wilde gaan doen.
Maar kinderachtig van mannen of sommige mannen dat ze nu niets meer willen doen.
Die Ger laat nu echt zien wat voor miezerig mannetje het is.
[ afbeelding ]
Dat zie ik nu al wel met Ger, die is er ook niet bij met broden bakken.quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon door met de dingen die ze doen, laten de vrouwen alleen de belangrijke beslissingen maken qua uitgaves, en doen alleen iets als er echt om gevraagd gaat worden. En dan willen ze zien of er dan ook gebeurt wat er gebeuren moet.....of dat de dingen blijven liggen zoals ze verwachten dat er gaat gebeuren.
En met deze vrouwen gaat dat ook gebeuren.
Slaap nog in z'n ogen gelijk in die vieze kleding, niet eens ff 'n natte lap over die lelijke smoelquote:
Nee, en doet al net zo als zijn holmaatje (jessie) snotoptrekken,quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Slaap nog in z'n ogen gelijk in die vieze kleding, niet eens ff 'n natte lap over die lelijke smoel
Je weet toch wel dat dit hele mannen/vrouwen ruil verhaaltje een toneelstukje is ?quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:45 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoop dat de vrouwen straks ook niets gaan doen als de mannen weer de leiding hebben.
De hele attitude eromheen wat hij doet, hij laat jou gewoon zitten, zegt Chris over Ger
Schitterendquote:Op dinsdag 9 april 2019 07:59 schreef Dotteke het volgende:
De dames hebben de markt op 18 mei gezet, de markt is op 12 mei zegt Jessie.
Maar ik ga me er niet mee bemoeien en ga er ook niets van zeggen
Dan hoeven we hier helemaal niets meer te tikken, want het is een groot toneel stukquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat dit hele mannen/vrouwen ruil verhaaltje een toneelstukje is ?
Of het is zeer besmettelijkquote:Op dinsdag 9 april 2019 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, en doet al net zo als zijn holmaatje (jessie) snotoptrekken,
Hij leert snel
Dat maak jij er nu vanquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hoeven we hier helemaal niets meer te tikken, want het is een groot toneel stuk
Gewoon weer een verhaaltje van de febo..........sterke.vrouwen staan deze week buiten in de belangstelling.....dus in Uto ook......héél toevallig.quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:50 schreef formule het volgende:
Het is nu dus de mannen tegen de vrouwen, lekker belangrijkof de vrouwen tegen de mannen
Moeten ze niet een batterij spreeksters uitnodigen, over de glazen pafonds en dat vrouwen zelden de macht krijgen enzo, de week is zo om namelijkquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gewoon weer een verhaaltje van de febo..........sterke.vrouwen staan deze week buiten in de belangstelling.....dus in Uto ook......héél toevallig.
Al kan ik dit niet echt 'n goede reklame noemen voor de echte Who Run The World aktie buiten de poort.quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gewoon weer een verhaaltje van de febo..........sterke.vrouwen staan deze week buiten in de belangstelling.....dus in Uto ook......héél toevallig.
Volgens mij is Johan Derksen de held van de weekquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Al kan ik dit niet echt 'n goede reklame noemen voor de echte Who Run The World aktie buiten de poort.
Ja die flikkert tenminste nog van de trap af, dat zie ik Jessie of Gerrit nog niet doenquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:24 schreef formule het volgende:
[..]
Volgens mij is Johan Derksen de held van de week
De trap is uitermate geschikt voor een lelijke valquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja die flikkert tenminste nog van de trap af, dat zie ik Jessie of Gerrit nog niet doen
Nee zeker niet, maar anders komt het wel heel fake over......wil je die personen die daar nu zitten als voorbeeld nemen......het is nu meer satire........quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Al kan ik dit niet echt 'n goede reklame noemen voor de echte Who Run The World aktie buiten de poort.
verkeerde quotequote:Op dinsdag 9 april 2019 08:28 schreef chufi het volgende:
Wanneer gaan ze eens een bestraat pad leggen tussen de silo en de rookplaats?
Al ffkes, het zijn bijna allemaal van die plamuur miepen daar.quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jezus hoe lang zit ieniemienie nu al te kwasten?
Mylene ook. Op haar eerste of tweede dagquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:33 schreef krabje het volgende:
[..]
jessie is al eens gevallen van de trap.
jessie is al eens van de trap gevallen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja die flikkert tenminste nog van de trap af, dat zie ik Jessie of Gerrit nog niet doen
Maar niet zo erg als Johan D.quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:34 schreef krabje het volgende:
[..]
jessie is al eens van de trap gevallen.
Zal wel in hun contract staan dat niet van de trap moeten vallenquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:34 schreef krabje het volgende:
[..]
jessie is al eens van de trap gevallen.
is toch ook smerigquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:36 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jesssie spreekt Hiske aan op het graaien van haar in de zak rozijnen. Dat vind ie vies. Sl....na de Sl Hij pakt een nieuwe zak en verstopt ie.
Hiske vraagt waarom hij zon lullige opmerking maakt over het plassen. Nou dat is gewoon zo ik vind het vies als iemand met zijn handen in het eten zit zegt Jessie. Hiske is gepikeerd
Mooi dat hij haar er een keer op aanspreekt, vies mens
Gelukkig komt er een kinderhekje voor Johanquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:35 schreef krabje het volgende:
[..]
gelukkig niet,als je dat iemand wenst spoor je echt niet
Ik wens het ook niemandquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:35 schreef krabje het volgende:
[..]
gelukkig niet,als je dat iemand wenst spoor je echt niet
andrea en franny weten echt niet wat ze zeggen,en andrea doet alsof ze de wijsheid in pacht heeft omdat ze zegt alles gezien te hebben,vind het een eng mens.quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:38 schreef Dotteke het volgende:
Adje zeurt over schoenen in zijn caravan maar pist wel overal, zeggen de dames
beter toch.quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:39 schreef formule het volgende:
[..]
Gelukkig komt er een kinderhekje voor Johan
Wow,quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zelf jaren geleden 'n keer van de trap gedonderd, heb nog last van m'n stuitje...
ja je kan raar terecht komen,mijn dochter toen ze klein was,en die viel toen telkens weg,was doodeng.quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zelf jaren geleden 'n keer van de trap gedonderd, heb nog last van m'n stuitje...
kan me van franny absoluut niet voorstellen dat zij nee zou zeggen tegen kayly om te helpenquote:Op dinsdag 9 april 2019 07:43 schreef MariaElena2018 het volgende:
Kail wil ook
Helpen met de beestjes, maar Franny he zegt ze.....
Ook de plaats van de tatoe (been, arm, nek, voet) verschild van hoeveelheid pijnquote:Op dinsdag 9 april 2019 00:50 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Je noemt een dingetje, dan loopt ze toch echt niet de hele week al te klagen. En de ene dag voor de andere is de huid gevoeliger voor een tattoo. Kan makkelijk, ga je de volgende dag toch verder? Tatoeëerders worden per uur betaald, niet per afspraak.
Nee, maar Kaylee is gewoon jaloers op die tijd die hij met Franny heeft in de ochtend omdat ze lol hebben.quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
kan me van franny absoluut niet voorstellen dat zij nee zou zeggen tegen kayly om te helpen
Ieder zijn ding tochquote:Op dinsdag 9 april 2019 05:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik vind het geen verspilling 1 keer uitgave en jaren lang plezier ervan
Gaat hij nooit doen, dan krijgt hij te horen dat een goede voeding een pre isquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:57 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske geeft allerlei onnozele tips over Adriaans training voor Alpe Duzes
His....Je moet Erik Dekker vragen hoe je moet voorbereiden.
Adriaan.... ik wilde hem juist vragen waarom wielrenners hun benen scheren.
Adriaan.... best zwaar een beklimming
His..... trainingsvideo niet zoals in het echt of zo
Adriaan..... weet heel goed hoe zwaar het is. Anderhalf uur klimmen en dan half uur afdalen.
En dat zes keer. Dus minstens twaalf uur bezig.
Ik snap niet wat dat kind daar doet ?quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:11 schreef Angelique61 het volgende:
Gohhh Kaylee zeurt nu weer dat Dylan schilvers in zn oor heeft zo vies, zelfs Jessie viel dat op gohhh dat kind heeft op zeiken gezeten....
Jeetje ja ik zit ook vol verbazing te kijken wat ze er allemaal heeft staan. Ik zie haar nooit iets makendquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kriss heeft an spullen geen gebrek
Kunst meuk maken
nu nog maken en verkopen
ach z is er nog maar pas
Net als zo'n hele mouw/sleeve getattooëerd, als je 80 bent is die mouw/sleeve afgezakt en hebquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding toch
Soms vind ik het mooi, soms vind ik het ook verspilling
Na mate dat een tatoe ouder word (of hoe ouder de huid word) vind ik het soms ook lelijk worden, vervaagt een beetje
Vrouwen die helemaal onder de tatoe zitten vind ik ... ja niet mooi kan ik niet bij iedereen zeggen, maar wel waarom zou je het doen?? / willen???
Eten en drinken ook gratis, lekkerquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:35 schreef chufi het volgende:
Gratis naar de after moedersdag markt op zaterdag avond de 18e mei
[ afbeelding ]
Oh dan ga ik toch niet en heb ik andere plannen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wil je je kaartje halen is ie opeens niet gratis
[ afbeelding ]
Staan ook 2 data'squote:Op dinsdag 9 april 2019 09:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wil je je kaartje halen is ie opeens niet gratis
[ afbeelding ]
Ach, effe lagge voor de mannen, tijd zat om eind vd week de boel weer terug te draaien daarom maakt niemand zich zorgenquote:
Lekker milieuvriendelijk A3quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Adrian over de waterpistool plannen
ik pak ze af en spring met ze in het koude water
quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Adrian over de waterpistool plannen
ik pak ze af en spring met ze in het koude water
o dat bedoel je,ik dacht dat hij bedoelde dat hij dan met de vrouwen het water in zou springen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij wil dat plastic in de vijver kiepen
Ze denken alles te kunnen bestellen, maar de febo denkt daar toch anders over.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
Merel ; pc loeren
he hoe kan dat nou
we hebben toch 3 waterpistolen besteld
dr staat er nu 1
Kris; dat kan niet
.
knopje update order gemist denk ik zoquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
Merel ; pc loeren
he hoe kan dat nou
we hebben toch 3 waterpistolen besteld
dr staat er nu 1
Kris; dat kan niet
.
Zo dommig dit, denken dat het sexy isquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:00 schreef chufi het volgende:
ze krijgen de mellding "Cybercriminelen" bij het afrekenen.... wie is er schuldig
ik denk er alleen maar bij dat ze waarschijnlijk haar tanden niet gepoetst heeftquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:59 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Zo dommig dit, denken dat het sexy is
Bekend van het tv programma Tros Opgelicht.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:00 schreef chufi het volgende:
ze krijgen de mellding "Cybercriminelen" bij het afrekenen.... wie is er schuldig
Ik dacht ook aan een stuk achtergebleven sushi.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik denk er alleen maar bij dat ze waarschijnlijk haar tanden niet gepoetst heeft
kijk dr zitten de zonaanbidster, weinig zin, met zo een laag makeup op je verwaande kopquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:03 schreef krabje het volgende:
nou shel als je het over een simpele ziel heb,kijk dan eens in de spiegel,ik lach me kapot om dat kind![]()
Die is echt niet wijs.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:03 schreef krabje het volgende:
nou shel als je het over een simpele ziel heb,kijk dan eens in de spiegel,ik lach me kapot om dat kind![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:00 schreef chufi het volgende:
erg wahquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:03 schreef krabje het volgende:
ja echt erg dat kind,de dommigheid straalt er van afquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kijk dr zitten de zonaanbidster, weinig zin, met zo een laag makeup op je verwaande kop
van mij mag ze ook weg,maar er zijn er meer die weg mogen van mij.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
erg wah
en dan die arrogante uitstraling
naar kind
weg ermee met de volgende stemming
will not be missed
En die lingerie verkoopt zich vanzelf denkt zequote:Op dinsdag 9 april 2019 10:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kijk dr zitten de zonaanbidster, weinig zin, met zo een laag makeup op je verwaande kop
die doet ze bij de mannen aan,want dat verkoopt denkt ze.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En die lingerie verkoopt zich vanzelf denkt ze
onder het mom vrouwen met borstkanker zich zekerder te laten voelenquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:12 schreef krabje het volgende:
[..]
die doet ze bij de mannen aan,want dat verkoopt denkt ze.
ja er is dus niks veranderd,want de vrouwen doen nog steeds niks,ja alleen bestellen en markten online zetten die niet kloppenquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:12 schreef MariaElena2018 het volgende:
En weer zitten de vrouwtjes te eten op een fiets nutteloze bestellingen te checken, tattoo shop fail, terwijl de mannen aan het brainstormen zijn voor producten
Whoe run duh wuhlt quheuhls!quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:12 schreef MariaElena2018 het volgende:
En weer zitten de vrouwtjes te eten op een fiets nutteloze bestellingen te checken, tattoo shop fail, terwijl de mannen aan het brainstormen zijn voor producten
ja dus dat,erg toch?mijn dochter kan niet een gewone bh kopen,die heeft een speciale voor de protheses,daarom vind ik dit echt erg.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
onder het mom vrouwen met borstkanker zich zekerder te laten voelen
vnd ze uit de verte lijkenquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:13 schreef spapaars het volgende:
Andrea mag nu vrouw zijn i.p.v. kindervrouwtje.
Maar aan de achterkant zie je nu niet direct of het Andrea of Shell is.
oh wow krabjequote:Op dinsdag 9 april 2019 10:15 schreef krabje het volgende:
[..]
ja dus dat,erg toch?mijn dochter kan niet een gewone bh kopen,die heeft een speciale voor de protheses,daarom vind ik dit echt erg.
Die gevulde schepnetten zijn wel geschikt voor de DragQueensquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:12 schreef krabje het volgende:
[..]
die doet ze bij de mannen aan,want dat verkoopt denkt ze.
Kay was al jaloers op Andrea haar kapsel.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vnd ze uit de verte lijken
shel, Andrea, Kweel
kwik , kwek ,kwak in de krull
Is ook erg.Shelley schijnt dat maar niet te willen snappen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:15 schreef krabje het volgende:
[..]
ja dus dat,erg toch?mijn dochter kan niet een gewone bh kopen,die heeft een speciale voor de protheses,daarom vind ik dit echt erg.
Keetje Sippel, is erg op hoe ze uitgestraald wordtquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kay was al jaloers op Andrea haar kapsel.
is okequote:
nee dat blijkt wel.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is ook erg.Shelley schijnt dat maar niet te willen snappen.
neequote:Op dinsdag 9 april 2019 10:18 schreef krabje het volgende:
[..]
is okemaar word gewoon boos over het feit dat ze borstkanker hiermee wil associeren,kind weet niet waarover ze praat.
Dat kind is zo dom als het achtereind van Katiequote:Op dinsdag 9 april 2019 10:18 schreef krabje het volgende:
[..]
is okemaar word gewoon boos over het feit dat ze borstkanker hiermee wil associeren,kind weet niet waarover ze praat.
omdat het haar geen Hoer intresseerdquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:18 schreef krabje het volgende:
[..]
nou nou, nou beweer je nogal wat, dat achterend van Katie weet tenminste waar ze schijten moetquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat kind is zo dom als het achtereind van Katie
quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat kind is zo dom als het achtereind van Katie
dat hoop ik echtquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
omdat het haar geen Hoer intresseerd
gaat alleen om verkoop
niet om Kanker......
ontploft nog wel een keer in dr smoel tzt
Dat zei hij ook degene die hem nat spuit pakt hij aan en springt met degene in de vijver.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:50 schreef krabje het volgende:
[..]
o dat bedoel je,ik dacht dat hij bedoelde dat hij dan met de vrouwen het water in zou springen.
Echt hoor,de motivatie spat er echt van af.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Dill is er nu al moei van
stel 3 klantjes gaap
verder met texst
aanbetaling ..
Denk dat ze wel mogen maar niet willen.......quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:23 schreef spapaars het volgende:
Mogen ze nu echt niet zeggen van Flikker eens op Jessie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelegenheid maakt de dief ook, je kan hem het niet eens kwalijk nemen, want hij krijgt gewoon de kans dit gedrag te vertonen, als er iets meer slimmere mensen zouden zijn, en hij een beetje in zou moeten binden, zou hem ook een leuker mens maken, nu is het rukquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:23 schreef spapaars het volgende:
Mogen ze nu echt niet zeggen van Flikker eens op Jessie?
quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik zie A3aan nog helemaal niet werken in zijn moestuintje, het wordt nu wel tijd
dat er gezaaid wordt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik zie A3aan nog helemaal niet werken in zijn moestuintje, het wordt nu wel tijd
dat er gezaaid wordt...Heeft afgelopen nacht liggen zaaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft afgelopen nacht liggen zaaien.
[ afbeelding ]
o toch welquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:21 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dat zei hij ook degene die hem nat spuit pakt hij aan en springt met degene in de vijver.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat ze wel mogen maar niet willen.......
dat er gezaaid wordt...hij heeft al geplant en er staat het 1 en ander in de kas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is werken he hahahahahahaquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Merel in d'r mantelpakje op de spinner..... nu nog trappen
lelijke veraanquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:38 schreef DKUp het volgende:
Tong maakt overuren van een aantal bewoners.
Kost zo iets?quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:44 schreef Bramenstruik het volgende:
prachtfietsen, ik hou ervan, mn jongste heeft er ook zo eentje, til ik met mn pink op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |