Rijst, bij T zijn ze er ook uitgegaan 2 jaar geleden. Niet omdat ze pijn deden, maar omdat hij er slaapapneu door kreeg. Achteraf gezien praatte hij er ook erg schor/nasaal door. De eerste uren na de operatie zijn over het algemeen ellendig door de pijn en narcose en dan verplicht moeten drinken. Ik vond dat heel naar om te zien. Daarna gaat het over het algemeen gelukkig bij de meeste kinderen al snel beter. Ik hoop dat het mee gaat vallen voor jullie mini en dat ze snel aan de beurt is.

Ik heb net een eerste voetbaltenue van een club voor T gekocht. Zijn papa is voor Feyenoord, maar T is toch echt voor Ajax, dus het werd een Ajax tenue. Ik ben heel benieuwd wat T ervan gaat vinden.
Als hij de kans krijgt loopt hij elke dag in zijn oranje voetbalpakje wat ik voor 5 euro bij Zeeman scoorde, dus zo'n echt tenue wat hetzelfde is als de echte spelers vindt hij vast helemaal de bom. Zelf vind ik het eigenlijk niet echt mooi, maar ik vind het erg goed dat hij een eigen stijl aan het ontwikkelen is, dus daarom support ik het wel.