Bubbel B danquote:
B2B sets.quote:
Volgend jaar 4 maanden lang. Tegelijkertijd wordt ook de brug aan de Weesperzijde iets ten zuiden van Hesp gedaan.quote:Op maandag 8 april 2019 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook al, ik geloof dat ze bij Ouderkerk ook aan de gang gaan aan de brug daar
Beerenburg,telt dat ook?quote:
Soep van de dag voor iedereen.quote:Op maandag 8 april 2019 21:34 schreef chufi het volgende:
Boy Bensdorp al langsgeweest voor de bestellingen ?
BB's cafetaria. Mooie.quote:Op maandag 8 april 2019 21:34 schreef chufi het volgende:
Boy Bensdorp al langsgeweest voor de bestellingen ?
quote:
Het was helemaal verdwenen.quote:Op maandag 8 april 2019 21:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je dacht dat je dat zomaar even kon verdringen NOU IK DACHT HET NIET
Het zit hier ook vol met briljant breinenquote:Op maandag 8 april 2019 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is nooit een brobleem in Beertig Blus, Bullub.
quote:
Goeiequote:
Die is goed gevonden.quote:
Pittige start voor Carl's tegenwoordige doen. Dit lijkt het oude werk weer.quote:
Ben Bang van niet. Dit is een officiele Netflix serie, die houden ze exclusief natuurlijk.quote:Op maandag 8 april 2019 21:50 schreef Voxs het volgende:
@:lyza666 , het lijkt mij een heel mooie serie, hoop dat ik het ergens kan vinden want ook geen netflix
quote:Op maandag 8 april 2019 21:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
van niet. Dit is een officiele Netflix serie, die houden ze exclusief natuurlijk.
![]()
Het is een soortgelijke serie als blue planet 1 en 2, en Planet earth 1 en 2, van de BBC.
Ook met sir David Attenborough. Té prachtig gewoon.
Heb je ook March of the penguins gezien? Die is ook zo mooi.quote:Op maandag 8 april 2019 21:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ben Bang van niet. Dit is een officiele Netflix serie, die houden ze exclusief natuurlijk.![]()
Het is een soortgelijke serie als blue planet 1 en 2, en Planet earth 1 en 2, van de BBC.
Beste bijdrage.quote:Op maandag 8 april 2019 21:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ben Bang van niet. Dit is een officiele Netflix serie, die houden ze exclusief natuurlijk.![]()
Dat is niet Bugs Bunnyquote:
quote:Op maandag 8 april 2019 21:59 schreef pullup het volgende:
Goed plan, meteen uitvoeren
https://speld.nl/2019/04/(...)ten-naar-de-rijbaan/
quote:Op maandag 8 april 2019 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je ook March of the penguins gezien? Die is ook zo mooi.
Bobo,die kon je vroeger op school krijgen. Er was ook nog zoiets als de taptoe.quote:
Ah ,deze kende ik nietquote:Op maandag 8 april 2019 22:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bobo,die kon je vroeger op school krijgen. Er was ook nog zoiets als de taptoe.
Ik had vroeger een abbo op de Bobo.quote:Op maandag 8 april 2019 22:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
ja, die ken ik nog.quote:Op maandag 8 april 2019 22:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat ging toch via school?quote:Op maandag 8 april 2019 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had vroeger een abbo op de Bobo.
De Okkie,ik wilde het net vragen.quote:Op maandag 8 april 2019 22:05 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
ja, die ken ik nog.En de Okkie volgens mij.
Volgens mij niet.quote:
Nope iig niet bij mij thuis.quote:
Zelfs met plaatje.quote:
quote:
Heb ik ook wel gedaan.quote:Op maandag 8 april 2019 22:10 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet,in brasil zijn ze zo blij met regen dat ze nu in Regen dansen,dat is soms zo
Best belangrijk dat we die niet vergeten.quote:Op maandag 8 april 2019 22:13 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Allo Allo, the madonna with the big boobies.
quote:Op maandag 8 april 2019 22:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Best belangrijk dat we die niet vergeten.
quote:Op maandag 8 april 2019 22:13 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
quote:
Brave borst(en)quote:Op maandag 8 april 2019 22:13 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nog steeds populair op youtube, ik vind ze maar creepyquote:Op maandag 8 april 2019 22:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op maandag 8 april 2019 22:10 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet,in brasil zijn ze zo blij met regen dat ze nu in Regen dansen,dat is soms zo
https://www.ad.nl/show/ma(...)-topbedrag~a087d6ff/quote:Op maandag 8 april 2019 22:13 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, waanzin toch?quote:Op maandag 8 april 2019 22:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/ma(...)-topbedrag~a087d6ff/
Ze wil een relatie.Snap jij nou helemaal niets?quote:
Ik wil er ook eentje, ik zal Voxs eens even lief aankijken.quote:
om dat ik de satz zei?quote:Op maandag 8 april 2019 22:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze wil een relatie.Snap jij nou helemaal niets?
quote:Op maandag 8 april 2019 22:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze wil een relatie.Snap jij nou helemaal niets?
SO naar Ken.quote:
quote:
Dat vind ik dan weer vreselijk.quote:
de blonde? de is 2017 van Big Brother Italie Vip adoptiert worden maar is erste week ziek gewordenquote:
Kon om beiden wel lachenquote:Op maandag 8 april 2019 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer vreselijk.
Wie is dat? Foto!quote:Op maandag 8 april 2019 22:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
de blonde? de is 2017 van Big Brother Italie Vip adoptiert worden maar is erste week ziek geworden
Dat South Park was echt 3x niets voor mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Ik ben hem elke keer voor.quote:Op maandag 8 april 2019 22:33 schreef Gooddeal het volgende:
Bolland en Bolland en Falco.
Heeft Mario vast al genoemd.
Breciesquote:
Nee Balkenbrij.quote:
Sloan pa.quote:Op maandag 8 april 2019 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee Balkenbrij.
Dat vraten ze op de Boerderie.
Bauke de Boer.quote:Op maandag 8 april 2019 22:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe heette die NLP gast van uto ook alweer
Jij weet.quote:
Nahh is ie nog helemaal niet in 2 geweest?quote:Op maandag 8 april 2019 22:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bauke de Boer.
Ik verwacht hem daar nog steeds.
Nee,nog steeds geen NLP shit. Wel aura fotografie,handlezing en hypnose.quote:Op maandag 8 april 2019 22:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nahh is ie nog helemaal niet in 2 geweest?
Met rozijnen en boekweitmeel, en dan met suiker op roggebrood.quote:Op maandag 8 april 2019 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee Balkenbrij.
Dat vraten ze op de Boerderie.
Boze bijlegger gespot.quote:Op maandag 8 april 2019 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
In het volgende topic gaan we even tot 300.000 tellen, ja?
zoveel? dat kann ik nietquote:Op maandag 8 april 2019 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
FreshFruit72 wist meteen waar ik op doelde.quote:Op maandag 8 april 2019 22:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Met rozijnen en boekweitmeel, en dan met suiker op roggebrood.
Mijn vader maakte het. Was slager.quote:Op maandag 8 april 2019 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
FreshFruit72 wist meteen waar ik op doelde.
Echt wel, hier is niets onmogelijk.quote:
Moet je het wel even uitleggen.Ik heb zoiets met met anderen gedaan,is heel leuk.quote:Op maandag 8 april 2019 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op maandag 8 april 2019 22:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Moet je het wel even uitleggen.Ik heb zoiets met met anderen gedaan,is heel leuk.
Isaax en Kingstown,een heel topic vol.
Bofkont.quote:Op maandag 8 april 2019 22:48 schreef chufi het volgende:
He He wordt wakker naast Billy Bakker Hee hee
Heb je nog mooie foto's gemaakt?quote:
*boteertquote:
Niet jouw ding dus,we deden dit ook ergens anders.quote:
quote:Op maandag 8 april 2019 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je nog mooie foto's gemaakt?
Ik heb een wilsverklaring, voor als ik zulke dingen leuk ga vindenquote:Op maandag 8 april 2019 22:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Niet jouw ding dus,we deden dit ook ergens anders.
Bronco Billy dan maar?quote:
quote:
Op servert meeloopt.quote:
Ik ben wel benieuwd naar je fotokunsten.quote:Op maandag 8 april 2019 22:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Had even geen zin. En beetje druk met andere dingesen.
wtf? Kiloknallers.quote:Op maandag 8 april 2019 22:52 schreef mario390 het volgende:
in Die Rosenheim Cops is nu en Koe explodiert
quote:
Das passiert wanneer ze te lang liggen.quote:
nee was en gezielte anschlagquote:Op maandag 8 april 2019 22:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Das passiert wanneer ze te lang liggen.
Heeft Sacha dat gezegd?quote:
Je weet het maar nooit op die eilanden.quote:Op maandag 8 april 2019 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het zomerseizoen nog niet van kracht dan ?
? ga je werken?quote:Op maandag 8 april 2019 22:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
moet ik morgen naar de de de werk geven doen
Je kan wel even koffie voor Sas zetten.quote:
6 uur wintertijd.quote:
nog niet maar melden, en keer in maand heb ik gesprek met vrouw en bewerben heb ik me bij lagerhausquote:
Vind ik ook en persoonlijk langs brengen.quote:Op maandag 8 april 2019 23:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je kan wel even koffie voor Sas zetten.
Ik ben er nog steeds niet aan gewend.quote:
Du bist einer snoozrr.quote:
OK succes dan maar voor morgenvroegquote:Op maandag 8 april 2019 23:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
nog niet maar melden, en keer in maand heb ik gesprek met vrouw en bewerben heb ik me bij lagerhaus
Beetje aan het spelen met sluitertijd en zo. En in bulb is ook wel leuk. Met een lampje.quote:Op maandag 8 april 2019 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar je fotokunsten.
Ik heb ook meerdere wekkertijden aanstaan.quote:
Dat is waar het juist om draait ..quote:Op maandag 8 april 2019 23:04 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Beetje aan het spelen met sluitertijd en zo. En in bulb is ook wel leuk. Met een lampje.
Ik ben geen ster in techniek, maar volgens de cursusleider heb ik gevoel voor compositie, en dat niemand je leren, die technische dingen wel.
ik kann dat met mobilephone makenquote:Op maandag 8 april 2019 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook meerdere wekkertijden aanstaan.
ik een voor woensdagquote:Op maandag 8 april 2019 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook meerdere wekkertijden aanstaan.
Werkt die 's middags niet?quote:Op maandag 8 april 2019 23:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat is nur gesprek met mijn beraterin van ams
Rustig,wanneer je wekker gaat dacht ik.quote:Op maandag 8 april 2019 23:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat? moet je du niet melden en keer in maand?
Ok dan wens ik je geen succesquote:Op maandag 8 april 2019 23:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat is nur gesprek met mijn beraterin van ams
ja 2 keer 7:42 en 7:46, hebben jullie in land geen ams?quote:Op maandag 8 april 2019 23:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Rustig,wanneer je wekker gaat dacht ik.
En nee,ik hoef me niet elke maand te melden.Ik woon in Nederland.
Ah om je te pesten.quote:Op maandag 8 april 2019 23:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo en termin is altijd vanochtend en wanneer je niet komt wrd dat geld gespoerrt
Zover ik je ken,heb je het druk genoeg als mantelzorger,daar heb ik respect voor.quote:Op maandag 8 april 2019 23:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo en termin is altijd vanochtend en wanneer je niet komt wrd dat geld gespoerrt
bring en keer mijn vriendin hier terug?quote:Op maandag 8 april 2019 23:07 schreef Gooddeal het volgende:
Ik kan het niet meer volgen allemaal, tijd om af te sluiten.
Slaap lekker.![]()
Nog 8 dagen ,slaap lekker.quote:Op maandag 8 april 2019 23:07 schreef Gooddeal het volgende:
Slaap lekker.![]()
Trustenquote:Op maandag 8 april 2019 23:07 schreef Gooddeal het volgende:
Slaap lekker.![]()
Huh? Wie is dat dan?quote:Op maandag 8 april 2019 23:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
bring en keer mijn vriendin hier terug?
Het kan altijd mooier en beter. Dat heb ik weer met mijn modelbouw. Ik kan niet tippen aan de foto's die ik in mijn modelbouwgroepen voorbij zie komen. Het belangrijkste is dat je tevreden bent met je eigen werk.quote:Op maandag 8 april 2019 23:04 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Beetje aan het spelen met sluitertijd en zo. En in bulb is ook wel leuk. Met een lampje.
Ik ben geen ster in techniek, maar volgens de cursusleider heb ik gevoel voor compositie, en dat niemand je leren, die technische dingen wel.
Arbeitsambt?quote:Op maandag 8 april 2019 23:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja 2 keer 7:42 en 7:46, hebben jullie in land geen ams?
wat is mantelzorger?quote:Op maandag 8 april 2019 23:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zover ik je ken,heb je het druk genoeg als mantelzorger,daar heb ik respect voor.
Wat jij voor je ouders doet.quote:
botte beerquote:Op maandag 8 april 2019 23:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uit respect voor sacha meng ik mijzelf niet in deze winter/zomertijd discussie.
dat moet je toch kennen hoorquote:Op maandag 8 april 2019 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Uitkering? jee wat een debiel systeem dan
Bullebak.quote:
Deal, vd zomer aan het strand.quote:
Dat is wat we hier zeggen.quote:Op maandag 8 april 2019 23:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
nur vor vater,moeder help ik soms bij boodschappen om dat ze handpijn heeft
ja zoiets hebben wij hier ook wel, maar gaat vooral via internet .. ben er denk ik 2 keer geweest of zoquote:
Dit klinkt wel kinky.quote:Op maandag 8 april 2019 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deal, vd zomer aan het strand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |