Waar gaan we naartoe?quote:Op maandag 8 april 2019 18:11 schreef Themeparktommy het volgende:
Na zo'n dag heb ik echt weer zin in de zomer!![]()
En ik moet weer een keer op vakantie... wie wil er mee?
Ergens waar de cocktails goedkoop zijn, de stranden dichtbij en we ook lekker kunnen springen op de muziek!quote:
En whiskey en bierquote:Op maandag 8 april 2019 18:16 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ergens waar de cocktails goedkoop zijn, de stranden dichtbij en we ook lekker kunnen springen op de muziek!
En bananen en ananas natuurlijk
Vietnamquote:Op maandag 8 april 2019 18:18 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Deal!
Maar waar vinden we dit paradijs?
Waarschijnlijk is naar de zon toch niets voor mijquote:Op maandag 8 april 2019 18:18 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Deal!
Maar waar vinden we dit paradijs?
Ik wil de rest van Zweden en Noorwegen nog verder ontdekken, daar is alleen alles zo duurquote:Op maandag 8 april 2019 18:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is naar de zon toch niets voor mij
Heb je er meer aan om met eNGine10 te gaan. Maar voor een reisje Schotland of Finland ben ik altijd in
Lijkt me ook leuk hoor. Beide nog nooit geweest.quote:Op maandag 8 april 2019 18:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is naar de zon toch niets voor mij
Heb je er meer aan om met eNGine10 te gaan. Maar voor een reisje Schotland of Finland ben ik altijd in
Zal ook prachtig zijnquote:
Goed sparen danquote:Op maandag 8 april 2019 18:31 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik wil de rest van Zweden en Noorwegen nog verder ontdekken, daar is alleen alles zo duur
Nee, ik ook nog nooit. Maar die staan wel ver bovenaan mijn lijstjequote:Op maandag 8 april 2019 18:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk hoor. Beide nog nooit geweest.
Zo'n afgezaagde bestemming lijkt me dat, met zo'n verheerlijkt beeld dat iedereen daar sigaartjes rookt, in oldtimers rijdt en rum drinkt.quote:
Een reden waarom of gewoon omdat?quote:Op maandag 8 april 2019 18:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Goed sparen dan
[..]
Nee, ik ook nog nooit. Maar die staan wel ver bovenaan mijn lijstje
Ik ga niet voor het verheerlijkte beeld hoor. No worriesquote:Op maandag 8 april 2019 18:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo'n afgezaagde bestemming lijkt me dat, met zo'n verheerlijkt beeld dat iedereen daar sigaartjes rookt, in oldtimers rijdt en rum drinkt.
Om je geld aan het regime te donerenquote:Op maandag 8 april 2019 18:39 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik ga niet voor het verheerlijkte beeld hoor. No worries
Ach, met meer internet en andere moderniteiten voor de deur, zal het daar ook wel gaan veranderen. Beter nu gaan dan over 5 jaar denk ik dan..quote:Op maandag 8 april 2019 18:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo'n afgezaagde bestemming lijkt me dat, met zo'n verheerlijkt beeld dat iedereen daar sigaartjes rookt, in oldtimers rijdt en rum drinkt.
Ik ben totaal niet zo van de zon, zee, strand vakanties. Koudere landen trekt mij meer.quote:
Ieder z'n dingquote:Op maandag 8 april 2019 18:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet zo van de zon, zee, strand vakanties. Koudere landen trekt mij meer.
Ik zou in bepaalde landen meteen smelten.quote:Op maandag 8 april 2019 18:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet zo van de zon, zee, strand vakanties. Koudere landen trekt mij meer.
Ik kan Athene aanradenquote:Op maandag 8 april 2019 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou in bepaalde landen meteen smelten.
Wintersport!?quote:Op maandag 8 april 2019 18:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zag op BBC wat beelden vanaf Kreta; dat is niet best als je zoveel regen op je dag hebt gehad.quote:Op maandag 8 april 2019 19:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben gister wel verbrand. Dus gelukkig niet alleen maar kut weer.
Ja ik dus ookquote:Op maandag 8 april 2019 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou in bepaalde landen meteen smelten.
Nee, dat lijkt me dan ook weer niksquote:
Kreeftje Joel?quote:Op maandag 8 april 2019 19:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben gister wel verbrand. Dus gelukkig niet alleen maar kut weer.
Lekker in de sneeuw poepenquote:Op maandag 8 april 2019 18:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lieve verlegen jongen ben jijquote:Op maandag 8 april 2019 20:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je zit alweer aan je max voor dit topic
quote:Op maandag 8 april 2019 19:54 schreef Allures het volgende:
Mensen. Ik ga beginnen aan ru pauls drag race. Werd tijd
Mijn mode ook
nu al de naam van mijn stijl geleerdquote:
Sashay away.quote:Op maandag 8 april 2019 19:54 schreef Allures het volgende:
Mensen. Ik ga beginnen aan ru pauls drag race. Werd tijd
Mijn mode ook
Dan kun je alleen milfs swipen ofwa?quote:Op maandag 8 april 2019 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Milf-maandag op Tinder. Dan raak ik altijd afgeleid.
Ahquote:Op maandag 8 april 2019 23:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
stond niet direct op de planning, misschien impulsief last minute nog wel.
Ah okquote:Op maandag 8 april 2019 23:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Ff kijken waar ik 'n goedkoop kaartje voor kan scoren, moet alleen vrijdag nog van 9-18:30 werken
Ja, ik kijk wel even zal echt 'n last minute 'heb vandaag toch niets anders te doen' wordenquote:Op maandag 8 april 2019 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah ok![]()
Ja op het laatste moment zullen de kaartjes wel iets goedkoper worden denk ik. Tot nu toe zijn ze allemaal rond de 80.
Ik eigenlijk ook niet, maar begin nu toch wel moe te wordenquote:
Morgen uitslapen toch?quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar begin nu toch wel moe te worden
Oh okay dan nietquote:
Nee beter als één geheelquote:
Jaquote:
bij rust zacht denk ik aan iets anders dan slapen haha. Maar ben net thuis van werk dus dan slaap ik meestal niet voor 3 uur ofzo.quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar begin nu toch wel moe te worden
Ja, ik krijg er ook een ander idee bijquote:Op dinsdag 9 april 2019 00:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bij rust zacht denk ik aan iets anders dan slapen haha. Maar ben net thuis van werk dus dan slaap ik meestal niet voor 3 uur ofzo.
En bij rip niet?quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, ik krijg er ook een ander idee bij
Ja, maar als ik op alles moet gaan zeggen hoe ik mij erbij voel en wat ik erbij denk ben ik wel even bezigquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, maar als ik op alles moet gaan zeggen hoe ik mij erbij voel en wat ik erbij denk ben ik wel even bezig
Haha oké. Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 april 2019 00:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]![]()
Faxie begon met rip..ter verduidelijking, ik wens jullie niks anders dan een goede nachtrust, sweet dreams enzo
Aww, arm maar dom muisjequote:Op dinsdag 9 april 2019 01:04 schreef Kopjechino het volgende:
Ik heb net op de weg een muisje overreden en moest even huilen. Voelde me echt een moordenaar
Ja. Net als duiven. Ben er van overtuigd dat die beesten constant op een suicide mission zijn.quote:
Oh maar duiven zijn stom en vies, ratten van de luchtquote:Op dinsdag 9 april 2019 01:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja. Net als duiven. Ben er van overtuigd dat die beesten constant op een suicide mission zijn.
Dat is waar, al hoef ik ze ook niet dood te hebben hoorquote:Op dinsdag 9 april 2019 01:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh maar duiven zijn stom en vies, ratten van de lucht
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 april 2019 01:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is waar, al hoef ik ze ook niet dood te hebben hoor
Ga nu echt slapen, moe 😴
Slaap lekker
Graad of 9. Prima te doen.quote:
Lijkt wel winterquote:
Is hij dan om 3 opgestaan?quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is zielig, hij woont al in Zeeland, dat is al straf genoeg.
Wie gaat er nou wonen in Zeeland en werken in Utrechtquote:Op dinsdag 9 april 2019 07:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is zielig, hij woont al in Zeeland, dat is al straf genoeg.
Dan vraag je ze vriendelijk op te rotten?quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Zeg er wat van, doe ik ook altijd. Krijg je leuke gesprekken.
Er zit een inbreker op je bank?quote:
Arme jongen, mammie even over je buikje wrijven?quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:03 schreef Vinniiee het volgende:
Kapot. Eerst ging ik om 3 uur dood van de buikpijn en vervolgens een uur later gingen mijn katten vechten
Kattenquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:03 schreef Vinniiee het volgende:
Kapot. Eerst ging ik om 3 uur dood van de buikpijn en vervolgens een uur later gingen mijn katten vechten
Vanaf waar vlieg je? Vind het altijd wel relax om vroeg te zijn. Geen gehaast en nog tijd om bier te drinken.quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben weer eens veel te vroeg voor mijn vlucht. Helemaal geen files gehad. Misschien nog even tijd om Dino te spotten.
Tijd voor koffie
Schiphol.quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vanaf waar vlieg je? Vind het altijd wel relax om vroeg te zijn. Geen gehaast en nog tijd om bier te drinken.
Londen was het toch? Meer voor lange vluchten ja.quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schiphol.
Net iets te vroeg om aan het bier te gaan voor mij.
Dat telt niet op een vliegveld.quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schiphol.
Net iets te vroeg om aan het bier te gaan voor mij.
Even rekken en strekken.quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:52 schreef rival het volgende:
Werd wakker met een stijve, hij is nu nog steeds stijf.
Oequote:
Weer in KPD zitten snuffelen zeker.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van je cavia’s op FOK! geweest vannacht.
Zat eerder aan de cavia slowchat te denken.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weer in KPD zitten snuffelen zeker.
Sloeren.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weer in KPD zitten snuffelen zeker.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:52 schreef rival het volgende:
Werd wakker met een stijve, hij is nu nog steeds stijf.
Jullie hebben echt een zwaar levenquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als man is dat echt een ding hoor
Bedankt voor de steun!quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als man is dat echt een ding hoor
Als je onmeunig moet pissen, of nog erger, moet schijten is dat echt een flink probleem hoor. Niet te onderschattenquote:
Wij witte cis mannen hebben het het zwaarst, dat was al een tijdje duidelijk.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je onmeunig moet pissen, of nog erger, moet schijten is dat echt een flink probleem hoor. Niet te onderschatten
Vrije middag is beter.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:05 schreef Myraela het volgende:
Hooooooiiii. Ik heb een vrije ochtend, hier kan ik wel aan wennen.
Kan het niet meer bijhouden met al die gare termen tegenwoordigquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wij witte cis mannen hebben het het zwaarst, dat was al een tijdje duidelijk.
Zelfmedelijden kan behoorlijk zwaar zijn ja.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wij witte cis mannen hebben het het zwaarst, dat was al een tijdje duidelijk.
Regenboog toch.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:00 schreef Halimede het volgende:
Ik wil naar de kapper maar weet niet welke kleur ik moet doen voor mijn haarzwaar leef
Ginger? Blond?
Moet het eigenlijk langer voor zijn, het is nu schouderlengte. Dan moet ik idd voor blond gaanquote:
Strawberry blondequote:Op dinsdag 9 april 2019 10:00 schreef Halimede het volgende:
Ik wil naar de kapper maar weet niet welke kleur ik moet doen voor mijn haarzwaar leef
Ginger? Blond?
Zolang het maar niet kort isquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:00 schreef Halimede het volgende:
Ginger? Blond?
Alleen als je het dan uit wil laten groeien heb je echt veel te lang zo'n raar kut kapsel. Heb echt wel een half jaar op een muppet gelekenquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:05 schreef MissMSX het volgende:
Niks mis met kort haar. Als mannen kort haar mogen dan mag ik dat ook.
Geen zweetnek in de zomer.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het nu op kaaklengte. Is wel praktisch. Heb nu wel steeds een koude nek.
Blond it isquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:03 schreef Halimede het volgende:
[..]
Moet het eigenlijk langer voor zijn, het is nu schouderlengte. Dan moet ik idd voor blond gaan
Sowieso ook niet verven.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:06 schreef Halimede het volgende:
[..]
Alleen als je het dan uit wil laten groeien heb je echt veel te lang zo'n raar kut kapsel. Heb echt wel een half jaar op een muppet geleken
Al verbrand?quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vellen hangen er al bij sinds zondag.
Ik zeg white genocide, lees je eens in ja.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfmedelijden kan behoorlijk zwaar zijn ja.
Zo veel geneukt?quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vellen hangen er al bij sinds zondag.
haar op je billenquote:
Ik doe m'n bestquote:
Alleen mijn nek en gezicht gesmeerd. Had niet verwacht dat het zo warm zou zijn en ik zonder shirt zou klussenquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet je eigen zonnebrand tip gebruikt?
Been there, done that.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Met een hoody op als ie toch onverhoopt ff naar buiten moet.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:30 schreef MissMSX het volgende:
Een beetje FOK!ker verbrandt niet omdat hij/zij toch niet buiten komt.
Ah ja herkenbaarquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Alleen mijn nek en gezicht gesmeerd. Had niet verwacht dat het zo warm zou zijn en ik zonder shirt zou klussen
quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Been there, done that.Toch iets minder sexy bij een manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Been there, done that.LordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Believe you can, and you will.
[..]
Been there, done that.Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het ook al gehad, blijft tof
![]()
quote:
Dit was maar 1 of 2 dagen hoorquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:33 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nice!Ik heb het ook al gehad, blijft tof
Kloptquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Je bent zelf minder sexy bij een man!
;'(
Ik moet ff voorbruinen voor Griekenland.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Maar niet heel erg hoor, net voldoende voor een lekker kleurtje
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet ff voorbruinen voor Griekenland.
Anders ben ik net zo wit als de feta!
Athene en Loutraki.quote:
Ja hoe langer t wordt en hoe vaker ze vast zitten (altijd) hoe sneller ze verdwijnenquote:
[..]
Been there, done that.Echt erotiserendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Straks raak je nog met iemand aan de praat [jbpanic]quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:43 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik ben mijn oordopjes vergeten... gewoon een dag werken zonder muziek
Nooooquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoe langer t wordt en hoe vaker ze vast zitten (altijd) hoe sneller ze verdwijnen
Zou het?quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:59 schreef Halimede het volgende:
[..]
of gewoon een vriendin, is goedkoper
Hahah, nee ik vind het gewoon lekker als ik in de zone zit wat muziek op te hebben.. Praten met collega's doe ik wel hoorquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
Straks raak je nog met iemand aan de praat [jbpanic]
Dank je. Pijpen?quote:
Toch is het af en toe wel chill als er weer iemand zit te zeuren. Stoppen vanzelf als je oortjes in doet.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:47 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Hahah, nee ik vind het gewoon lekker als ik in de zone zit wat muziek op te hebben.. Praten met collega's doe ik wel hoor
Ja verschrikkelijk, zag wel dat het duurder was, of eigenlijk dat de kortingsperiode van 6 jaar verlopen was als ik mijn FB topic mag gelovenquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:07 schreef Vinniiee het volgende:
BRrr, abo verlopen. Snel weer een nieuwe afsluiten.
[..]
Been there, done that.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Schandalig dat je dat niet krijgt van Danny als modquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:07 schreef Vinniiee het volgende:
Dus wat, zijn ze zes jaar vergeten die korting eraf te halen?quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk, zag wel dat het duurder was, of eigenlijk dat de kortingsperiode van 6 jaar verlopen was als ik mijn FB topic mag geloven
Ja, zoietsquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus wat, zijn ze zes jaar vergeten die korting eraf te halen?
Binnenkant wel al gedaan?quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:18 schreef Kopjechino het volgende:
Toch maar mijn auto wassen vandaag denk ik
Slecht weer in London, wie had dat gedachtquote:
Nee. Dit is echt zo'n ding waar ik al mijn moed voor bij elkaar moet rapenquote:
Hier dacht ik dat het mistig was gisteren, maar dat bleek dikke smog te zijnquote:
Niet voor de basic versie?quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk, zag wel dat het duurder was, of eigenlijk dat de kortingsperiode van 6 jaar verlopen was als ik mijn FB topic mag geloven
Eens per jaar tochquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee. Dit is echt zo'n ding waar ik al mijn moed voor bij elkaar moet rapen
Door de wasstraat rijden, gratis stofzuiger erdoorheen. klaar is kees. Of kopjechino in dit geval. 10 minuutjes werkquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee. Dit is echt zo'n ding waar ik al mijn moed voor bij elkaar moet rapen
Wat is er zo Brrr?quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:07 schreef Vinniiee het volgende:
Dan kan je niet meer instappen hoor. Al die troepquote:
Was het maar zo makkelijkquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Door de wasstraat rijden, gratis stofzuiger erdoorheen. klaar is kees. Of kopjechino in dit geval. 10 minuutjes werk
Ben jij van dat tuig dat regelmatig ff de mcdrive pakt met je mini?quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan kan je niet meer instappen hoor. Al die troep
[..]
Was het maar zo makkelijk
In theorie is het dat ook wel, maar al het afval wat in mijn auto ligt vraagt nogal veel tijd om op te ruimen
Milkshakes en mijn vriendin altijd wel een burger ofzo. Dat doe ik niet, want dan is het einde zoek. En vaak niet eens een milkshake maar gewoon een koffiequote:Op dinsdag 9 april 2019 11:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben jij van dat tuig dat regelmatig ff de mcdrive pakt met je mini?
Tussen de wasstraat en het stofzuigen zet je hem even naast een prullenbak. 3 minuten extra.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:36 schreef Kopjechino het volgende:
In theorie is het dat ook wel, maar al het afval wat in mijn auto ligt vraagt nogal veel tijd om op te ruimen
In mijn geval zeker 10 minuten. Er ligt ook nog een grote doos in en die past er alleen in als ik die in stukken scheurquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
Tussen de wasstraat en het stofzuigen zet je hem even naast een prullenbak. 3 minuten extra.
Die vind ik kutquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Die zie ik ook niet met de tekst only layout.
Ik ben e rnog nooit geweestquote:
Ja, recessie hequote:Op dinsdag 9 april 2019 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Vroeger bood je daar tenminste nog een kratje bier bij aan.
daarvoor hebben ze bij die stofzuigers doorgaans prullenbakken hangenquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan kan je niet meer instappen hoor. Al die troep
[..]
Lees mijn post over mijn grote doosquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
daarvoor hebben ze bij die stofzuigers doorgaans prullenbakken hangen
Huehuehuequote:Op dinsdag 9 april 2019 12:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lees mijn post over mijn grote doos
Die moet in stukken gescheurd worden?quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja. Ik bedoelde het serieus niet zo foutquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die moet in stukken gescheurd worden?
Ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat we naar buiten moetenMisschien komt het nog dan
Nee, het is een vrolijke dag. Happy thoughts!quote:
Eind van de week kans op natte sneeuwquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:16 schreef Lokasenna het volgende:
Deze week ben ik wel bijna helemaal vrij![]()
Dus beter blijft de zon nog even.
Een hele mooie dagquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel
[..]
Nee, het is een vrolijke dag. Happy thoughts!
Hoi jijquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eind van de week kans op natte sneeuw
Stampen doet vaak ook wel wonderen. Scheelt je scheuren.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, denk in problemen. Dat is leuker.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:27 schreef rival het volgende:
oh wacht ik doe het weer totaal verkeerd natuurlijk. Ik denk in oplossingen en mogelijkheden
Bedoelde je moeilijker? Want dan klopt het.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, denk in problemen. Dat is leuker.
Ja, dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bedoelde je moeilijker? Want dan klopt het.
Ik kijk wel uitquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, denk in problemen. Dat is leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Believe you can, and you will.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:37 schreef xBubbles het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Wat is hier mis mee?quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
Slakken houden een orgie in mijn aquarium.
Jaloersquote:
Die beesten vreten altijd alle plantjes op, gaan overal zitten. Een slakkenorgie is echt niet wat je wil in een aquariumquote:
Tenzij t Anatome helena's zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die beesten vreten altijd alle plantjes op, gaan overal zitten. Een slakkenorgie is echt niet wat je wil in een aquarium
Er was ook zo'n filmpje van Pingu waarbij dan de tekst stond: me, when I'm coming home all drunk. Ik relate welquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:48 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik kan dit echt niet meer kijken.
Peper noot noot
Heheheuquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Er was ook zo'n filmpje van Pingu waarbij dan de tekst stond: me, when I'm coming home all drunk. Ik relate wel
Kun je ze niet gewoon buiten zetten dan?quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die beesten vreten altijd alle plantjes op, gaan overal zitten. Een slakkenorgie is echt niet wat je wil in een aquarium
Als je een slakkenplaag hebt dat gaat dat niet zo makkelijk. En daarbij denk ik niet dat waterslakjes het overleven buiten het aquariumquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kun je ze niet gewoon buiten zetten dan?
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Slome dag vandaag, aan de ene kant wil ik van alles doen en aan de andere kant nergens zin in
Ah okay, nooit een aquarium gehad. Lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als je een slakkenplaag hebt dat gaat dat niet zo makkelijk. En daarbij denk ik niet dat waterslakjes het overleven buiten het aquarium
quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah okay, nooit een aquarium gehad. Lijkt me wel leuk.
En vast wel ergens een sloot in de buurt.
Ik ben vrij vandaag en wil eigenlijk iets leuks doen wel maar eigenlijk niet alleen maar er is verder niemand beschikbaar dus uiteindelijk hang ik thuis.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Net lekker in de zon lunchwandeling gehad. Wel frisser dan gisteren maar meh wil thuis zitten
Lekker stoned naar dat ding gapen, lijkt me heerlijkquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:10 schreef HostiMeister het volgende:
Vind dat zo'n muffe hobby. Een aquarium. Geldklopperij.
Ah, ja das meh.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag en wil eigenlijk iets leuks doen wel maar eigenlijk niet alleen maar er is verder niemand beschikbaar dus uiteindelijk hang ik thuis.
Lavalamp en dan colours van Graffiti6 opzettenquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lekker stoned naar dat ding gapen, lijkt me heerlijk
Morgen jarig?quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah, ja das meh.
Had ik van het weekend. Wel niet de bbq aandoen in je uppie.
Volgende week vakantie en morgen taart though
Ik vind het een mooi uitzicht. Ook wel rustgevend.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:10 schreef HostiMeister het volgende:
Vind dat zo'n muffe hobby. Een aquarium. Geldklopperij.
Lavalampquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lavalamp en dan colours van Graffiti6 opzetten
Mijn vriend vindt het leuk, die is afgestudeerd op slakken.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |