Tja DIG SC heeft drukkere dagen gekend vriend.quote:
Ja maar jij hebt hier niks te zeggen dus jouw mening telt nietquote:
Daar zijn vrienden voor.quote:Op maandag 8 april 2019 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Wilde net weggaan, maar dan blijf ik nog even!Bedankt maat!
Niet echtquote:Op maandag 8 april 2019 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar zijn vrienden voor.
Nog kunnen genieten van het héérlíjke weer?
Ah interessant, ook eens iemand die niet om 16:30 uitklokt.quote:Op maandag 8 april 2019 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echtDruk aan het werk.
Nou ja druk, ik zit hier
Maar ik zit op m'n werk.
We zitten al aan onze mongooltjeslimietquote:Op maandag 8 april 2019 17:31 schreef Elan het volgende:
Waarom reageren die KLB mensjes nou zo enorm autistisch als er een keer een paar mensen uit een andere SC voorbij komen.
Ga gewoon weg, we moeten je niet!quote:Op maandag 8 april 2019 17:31 schreef Elan het volgende:
Waarom reageren die KLB mensjes nou zo enorm autistisch als er een keer een paar mensen uit een andere SC voorbij komen.
Bedanktquote:Op maandag 8 april 2019 17:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We zitten al aan onze mongooltjeslimiet
Huh hij geeft me toch een complimentquote:
LOG UIT DAN!!!!!!quote:Op maandag 8 april 2019 17:31 schreef Elan het volgende:
Zou kunnenquote:Op maandag 8 april 2019 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh hij geeft me toch een compliment
Goeie grap adriaantjequote:Op maandag 8 april 2019 17:31 schreef Elan het volgende:
Het is vaak troepquote:Op maandag 8 april 2019 17:31 schreef Elan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |