Waarom zouden ze? De verkopen gaan alleen maar omhoog door al die aandacht.quote:Op donderdag 11 april 2019 16:14 schreef Tengano het volgende:
Krijg nou wat
Je zou bijna denken dat de Jackson Estate fake news aan het verspreiden is om de huidige situatie moedwillig te manipuleren.
Dan werkt fake news dus ook, want dan hou je het lekker op gangquote:Op donderdag 11 april 2019 16:34 schreef bingoman het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? De verkopen gaan alleen maar omhoog door al die aandacht.
quote:What the Maid Saw. For four years Adrian McManus cleaned up after the iconic pop star at his Neverland Ranch. Her allegations about Jackson’s abuse of children in his care will shock the world.
Ik ben trouwens nog steeds (af en toe) op zoek naar dat andere fragement waarin MJ over het gevonden gay filmmateriaal wordt bevraagd. Dat moet er precies zo uitzien, maar het is later in het interview gevraagd.quote:Gepubliceerd op 24 feb. 2019
Hij doet me hier denken aan de Joker.quote:Op donderdag 11 april 2019 16:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog steeds (af en toe) op zoek naar dat andere fragement waarin MJ over het gevonden gay filmmateriaal wordt bevraagd. Dat moet er precies zo uitzien, maar het is later in het interview gevraagd.
Lol..weet je weleens waar dat filmpje over gaat? Wat een fantasie zeg.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:18 schreef Tengano het volgende:
Ik vind dat lachen wel een beetje weird en evasive in zo'n bevraging. Maar het belangrijkste vind ik nog dat het niet liefdevol overkomt. Iets waar MJ altijd voor stond of wat hij iig wilde uitstralen. Wat is een geschikter moment dan dat in zo'n situatie dan vooral te doen. Dat had hem hier veel overtuigender en geloofwaardiger gemaakt.
Ik heb die documentaire helemaal afgekeken. Vond het toch wel triest dat dat Neverland dan gewoon verkocht moest worden omdat hij de hypotheek oid niet meer kon betalen. Je ziet gewoon de ondergang van zo'n heel complex. Er zijn nu ook geen dieren meer, een hoop attracties zijn als weg. Het heeft best wel iets droevigs.
ik zie iemand die vol ongeloof is over welk vrage er gesteld worden , beetje vreemd dat je hem juist nu beticht van de afwezigheid van zijn kwaliteit. zoals hij zegt is hij klaar met de aantijgingen een beetje liefdevol zitten doen neigt dan naar manipulatie en juist dat doet hij nietquote:Op donderdag 11 april 2019 18:18 schreef Tengano het volgende:
Ik vind dat lachen wel een beetje weird en evasive in zo'n bevraging. Maar het belangrijkste vind ik nog dat het niet liefdevol overkomt. Iets waar MJ altijd voor stond of wat hij iig wilde uitstralen. Wat is een geschikter moment dan dat in zo'n situatie dan vooral te doen. Dat had hem hier veel overtuigender en geloofwaardiger gemaakt.
Ik heb die documentaire helemaal afgekeken. Vond het toch wel triest dat dat Neverland dan gewoon verkocht moest worden omdat hij de hypotheek oid niet meer kon betalen. Je ziet gewoon de ondergang van zo'n heel complex. Er zijn nu ook geen dieren meer, een hoop attracties zijn als weg. Het heeft best wel iets droevigs.
Ik hoor wat je zegt en ik heb daar dus blijkbaar een andere mening over. Juist in een situatie die er werkelijk toe doet en wanneer hij onder druk komt te staan, zou hij het meest geloofwaardig zijn geweest als hij zichzelf, en dus liefdevol geweest zou zijn. In plaats daarvan is hij cynisch, sarcastisch en zelfs badinerend in zijn houding.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:20 schreef diepzeekroket het volgende:
[..]
ik zie iemand die vol ongeloof is over welk vrage er gesteld worden , beetje vreemd dat je hem juist nu beticht van de afwezigheid van zijn kwaliteit. zoals hij zegt is hij klaar met de aantijgingen een beetje liefdevol zitten doen neigt dan naar manipulatie en juist dat doet hij niet
Dit is geen interview joh, ondervraging openbaar ministerie.quote:Op donderdag 11 april 2019 16:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog steeds (af en toe) op zoek naar dat andere fragement waarin MJ over het gevonden gay filmmateriaal wordt bevraagd. Dat moet er precies zo uitzien, maar het is later in het interview gevraagd.
Ja, dat bedoel in ook. Het was in een of ander hotel. Kan ik ook niet meer terug vinden.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dit is geen interview joh, ondervraging openbaar ministerie.
volgens mij zit hij om tafel met zijn advocaat en de aanklager buiten ja/nee is er dan weinig ruimte om toelichting te geven de aanklager over te halen en ook liefdevol te zijn. deze ondervraging duurt uuuuuuuuuren ik vind dat hij zich netjes gedraagd welquote:Op donderdag 11 april 2019 19:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik hoor wat je zegt en ik heb daar dus blijkbaar een andere mening over. Juist in een situatie die er werkelijk toe doet en wanneer hij onder druk komt te staan, zou hij het meest geloofwaardig zijn geweest als hij zichzelf, en dus liefdevol geweest zou zijn. In plaats daarvan is hij cynisch, sarcastisch en zelfs badinerend in zijn houding.
Terwijl je juist in zo'n moment kunt laten zien wie je echt bent, maar misschien deed ie dat dus wel.
Die is trouwens ook tragisch aan zijn eind gekomen.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:43 schreef Tengano het volgende:
Ik denk dat hij er ooit een Peter Pan neus van heeft willen maken.
[ afbeelding ]
Ze worden door niemand normaal behandeld. Daar kan een psycholoog weinig mee.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:59 schreef Tengano het volgende:
Well heavy dat er zoveel van die celebrities kapot gaan aan drug abuse. Michael dus uiteindelijk ook. En al die sterrren hebben major issues in hun psyche, hebben bakken met geld om alles en iedereen te betalen, maar verotten het om een goeie psycholoog in te huren die ze kan helpen met hun geestelijke beperkingen zodat ze die niet hoeven te soothen met al dat drugs en medicijn misbruik. Best wel zonde en vooral triest eigenlijk.
Het gaat er ook niet om hoe zij behandeld worden. Daar ligt het probleem niet. Het gaat er om hoe zij zichzelf behandelen en zien. Daar zit het probleem en de vervorming.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:44 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Ze worden door niemand normaal behandeld. Daar kan een psycholoog weinig mee.
Dokters behandelen een ster ook niet normaal.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om hoe zij behandeld worden. Daar ligt het probleem niet. Het gaat er om hoe zij zichzelf behandelen en zien. Daar zit het probleem en de vervorming.
quote:• In a note dated in August 2013, Robson typed: 'My story of abuse and its effects will make me relatable/relevant'
• In another note from April 2015, Robson jotted down 'writings of my thoughts' and one sentence ended with the words: 'It's time to get mine!'
quote:[..] when publishers passed on his proposal frustrated Robson launched a doomed $1.5 billion civil lawsuit seeking damages from the Michael Jackson estate.
And according to court documents it took three years before estate attorneys became aware of his book project because Robson tried to hide it.
quote:Weitzman added: 'To this day, Robson has failed to produce numerous communications with third parties and has never explained why.'
He continued that Robson had redacted the 'entire content' of numerous emails he produced for 'no plausible reason', including over 50 emails between him and his mother and a further 20 to other family members.
'Many of those redactions are clearly improper,' Weitzman states.
The documents cite one email exchange dated February 16, 2016 between Robson and his mother Joy, under the subject line, 'Security testimony'.
'Robson describes a purported statement by a former security guard at Neverland implying inappropriate conduct by Defendants, and asks his mother what she thinks,' the document states.
Eight minutes later Robson's mother responds: 'Wow. None of that is true...'
Maar dat is ook gewoon opgenomen in 2009 toch?quote:Op donderdag 11 april 2019 16:14 schreef Mylene het volgende:
Hier is het treinstation wel weer te zien, uitgezonden door RTL4 in 2009 .
Haha, gast.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:28 schreef Tengano het volgende:
Ik hoor wat je zegt en ik heb daar dus blijkbaar een andere mening over. Juist in een situatie die er werkelijk toe doet en wanneer hij onder druk komt te staan, zou hij het meest geloofwaardig zijn geweest als hij zichzelf, en dus liefdevol geweest zou zijn. In plaats daarvan is hij cynisch, sarcastisch en zelfs badinerend in zijn houding.
Terwijl je juist in zo'n moment kunt laten zien wie je echt bent, maar misschien deed ie dat dus wel.
Probleem zijn die dokters en medicijnafgifte in de VS. Murray diende gvd propofol toequote:Op donderdag 11 april 2019 19:59 schreef Tengano het volgende:
Well heavy dat er zoveel van die celebrities kapot gaan aan drug abuse. Michael dus uiteindelijk ook. En al die sterrren hebben major issues in hun psyche, hebben bakken met geld om alles en iedereen te betalen, maar verotten het om een goeie psycholoog in te huren die ze kan helpen met hun geestelijke beperkingen zodat ze die niet hoeven te soothen met al dat drugs en medicijn misbruik. Best wel zonde en vooral triest eigenlijk.
Maar drugs mag daar weer niet hequote:Op vrijdag 12 april 2019 01:09 schreef matthijst het volgende:
[..]
Probleem zijn die dokters en medicijnafgifte in de VS. Murray diende gvd propofol toe
En wat krijgt ie: 4 jaar.
Of bij Prince, die met valse namen vrolijk rondshopte voor pijnstillers.
Raar land.
Vertaald met Google Translate:twitter:apurbayor twitterde op donderdag 11-04-2019 om 14:01:06Translated: Between Harvey Weinstein, Kevin Spacy, Larry Nassar, Bill Cosby and Michael Jackson, a total of 411 complaints have been added. Only the 2 of Michael Jackson have made a documentary n hav asked for a millionaire compensation. The other 409 only ask for recognition. https://t.co/peCVZ6ONQz reageer retweet
Bedoel je die ex werknemer die aantoonbaar over diverse zaken loog?quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:31 schreef Tengano het volgende:
Goed punt.
Ik kan mij alleen niet helemaal los maken van die aanklacht van de maid die ik hier gepost heb. Hoewel zij dan wel een roepende in de woestijn lijkt, vraag ik me dan toch of waarom zij zoiets zou roepen. Zij is zelf niet seksueel misbruikt, vond dat MJ ook een duistere en niet sociale kant had, maakte die melding van een heleboel vaseline op het terrein etc. Daarnaast vertelde ze ook dat de hele setting wel onder druk stond omdat je precies moest doen wat er van je gevraagd werd, en had je een soort zwijgcontract, wat je beter niet wilde schenden![]()
Als Wade en Safechuck dit verhaal verzonnen hebben omdat ze op geld uit zijn, kan ik me daar nog iets bij voorstellen. Maar wat zou het motief van die maid dan moeten zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |