abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 12 april 2019 @ 15:28:26 #277
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_186174722
Klopt het was idd dat interview, welliswaar zag in het in twee andere aparte filmpjes maar dat maakt niet uit. Ik kan nu dat filmpje over Oprah met haar wisselende mening over MJ nog vinden. Ik vond het commentaar van dit ventje behoorlijk scherp en de moeite waard. Die gaat het nog ver schoppen denk ik.

  vrijdag 12 april 2019 @ 16:52:43 #278
16715 Mylene
*schatje*
pi_186176171
Uit de processtukken van 2005, de rechtszaak waarbij Michael Jackson dus werd vrijgesproken. Opvallend dat June Chandler het niet vertrouwde. Jackson een soort van emotionele chantage uitvoerde zodat Jordan toch bij hem in bed mocht slapen door te benadrukken dat ze familie zijn. En of ze hem wel vertrouwde. In Las Vegas kreeg ze op een gegeven moment een Cartier gouden armband van Jackson toen Chandler bij hem in bed mocht slapen.




  vrijdag 12 april 2019 @ 17:04:37 #279
16715 Mylene
*schatje*
pi_186176362
Hier staat ook: Michael Jackson called up compliant mothers asking them to deliver young boys to his bedroom, often in the middle of the night

Het is alleen jammer dat ze er dan niet bij vermelden in welk pdf bestand die getuigenverklaringen staan. Het is wel een claim die de moeder van Wade maakte in de documentaire. Dat Michael Jackson haar laat op de avond opbelde omdat hij wilde dat Wade bij hem bleef slapen
pi_186177118
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 16:52 schreef Mylene het volgende:
Uit de processtukken van 2005, de rechtszaak waarbij Michael Jackson dus werd vrijgesproken. Opvallend dat June Chandler het niet vertrouwde. Jackson een soort van emotionele chantage uitvoerde zodat Jordan toch bij hem in bed mocht slapen door te benadrukken dat ze familie zijn. En of ze hem wel vertrouwde. In Las Vegas kreeg ze op een gegeven moment een Cartier gouden armband van Jackson toen Chandler bij hem in bed mocht slapen.
Dat impliceren ze alleen maar. Het was een heel speciaal liefdesarmbandje. Heeft June Chandler ook uitgelegd wat ze (wekenlang) samen op de bank deden bij haar thuis toen de kinderen al naar bed waren? Kopje thee met een koekje?
https://vindicatemj.wordp(...)d-the-love-bracelet/

[ Bericht 2% gewijzigd door bingoman op 13-04-2019 01:58:33 ]
  Moderator vrijdag 12 april 2019 @ 19:00:51 #281
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186178636
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 17:47 schreef bingoman het volgende:

[..]

Dat impliceren ze alleen maar. Het was een heel speciaal liefdesarmbandje. Heeft June Chandler ook uitgelegd wat ze (wekenlang) samen op de bank deden bij haar thuis toen de kinderen al naar bed waren? Kopje thee met een koekje?
https://vindicatemj.wordp(...)d-the-love-bracelet/
Wat een lap tekst zeg..
Hele geschiedenis over het armbandje :D
quote:
Cartier management, quickly catching the spirit of the item, launched the product with a startling and unprecedented purchasing policy: customer were not allowed to buy a “Love Bracelet” for themselves! The Cartier regulation firmly said that no one was permitted to purchase one for their own wrist!
Maar wat moet ik eruit halen?
Dat MJ meer tijd met June doorbracht dan met Chandler Jordan?

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperHartje op 12-04-2019 19:38:26 ]
A child is born with no state of mind.
  vrijdag 12 april 2019 @ 19:41:42 #282
16715 Mylene
*schatje*
pi_186179310
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 19:00 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Wat een lap tekst zeg..
Hele geschiedenis over het armbandje :D
[..]

Maar wat moet ik eruit halen?
Dat MJ meer tijd met June doorbracht dan met Chandler?
Het is kennelijk gebaseerd op een authentieke brief van een naaste Michael Jackson. Het moet ons doen geloven dat hij enkel interesse had voor vrouwen :') .
  vrijdag 12 april 2019 @ 22:59:51 #283
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_186183164
Als je dat verhaal van Chanler leest dan lijkt het verhaal van mama Wade er wel erg op.
Mooi nagepraat.


Oeeeeg. Aaron Carter gaat een boek schrijven. En hij heeft ook "een" ervaring met MJ. Spannond:
http://m.tmz.com/#!articl(...)nd-experience-truth/

[ Bericht 60% gewijzigd door matthijst op 12-04-2019 23:30:23 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_186184630
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 22:50 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Maar dat is ook gewoon opgenomen in 2009 toch?

Mooi stukje.

En mooie dame geworden :Y , die Annie uit Moonwalker (van Annie, are you OK?)
Ze heet Katie in de film. Geen verband met lyrics van ‘Smooth Criminal’.
...
pi_186184645
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 19:43 schreef Tengano het volgende:
Ik denk dat hij er ooit een Peter Pan neus van heeft willen maken.

[ afbeelding ]


Diana Ross was het voorbeeld.
...
pi_186185854
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 19:41 schreef Mylene het volgende:

[..]

Het is kennelijk gebaseerd op een authentieke brief van een naaste Michael Jackson. Het moet ons doen geloven dat hij enkel interesse had voor vrouwen :') .
Het ging toch over de getuigenis van June Chandler? Het is Tom Sneddon die er een mooi verhaal van wil maken door dingen te insinueren en door steeds maar bed te zeggen als het over 'bedroom' gaat. June Chandler zegt zelf dat Jordi zelf mag weten waar hij slaapt, en ze zegt nooit dat ze ze ook daadwerkelijk in 1 bed heeft zien slapen. Ze zegt hetzelfde over de logeerpartijtjes bij haar thuis. Het is Tom Sneddon die wil insinueren dat MJ samen met Jordan in bed sliep, maar het is opvallend dat ze dat juist niet zegt, en reken maar dat Tom Sneddon dat had gevraagd als dat was gebeurd. Dan had hij het niet alleen bij een insinuatie gelaten.
quote:
A. Oh. It could be a week or two at a time.
Q. Where did Mr. Jackson stay in the house?
A. In Jordan’s bedroom.
Q. Are there more than one bed in that room?
A. No.
En dat was het. Verder geen vragen over waar hij precies sliep. Geen details over wat ze 's avonds deden als de kinderen op bed lagen. De huishoudster die er ook woonde wordt niet gehoord. Alleen maar wat insinuaties van Tom Sneddon.
  zaterdag 13 april 2019 @ 03:56:05 #287
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_186186037
Naja. Als er maar 1 bed in de kamer stond dan sliep ie daar lijkt me. Je doet geen Moonwalk na een nachtje slapen op de vloer :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_186186044
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 22:59 schreef matthijst het volgende:
Als je dat verhaal van Chanler leest dan lijkt het verhaal van mama Wade er wel erg op.
Mooi nagepraat.


Oeeeeg. Aaron Carter gaat een boek schrijven. En hij heeft ook "een" ervaring met MJ. Spannond:
http://m.tmz.com/#!articl(...)nd-experience-truth/
Kijk, daar heb je het al...
pi_186186178
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2019 03:56 schreef matthijst het volgende:
Naja. Als er maar 1 bed in de kamer stond dan sliep ie daar lijkt me. Je doet geen Moonwalk na een nachtje slapen op de vloer :D
Dan zou ze dat wel zeggen. Die jongen kan natuurlijk ook op de grond slapen. Ik geloof sowieso niet dat hij daar sliep. De andere kant van het verhaal kennen we niet. De verdediging vroeg het ook niet direct of ze samen iets hadden. Ook van die kant werd er natuurlijk wel wat geïnsinueerd. Misschien vroegen ze het niet omdat ze wel wisten dat June niet helemaal eerlijk was, maar ik had het toch in ieder geval gevraagd.
quote:
15 Q. Okay. You said to Michael, “I’ve had males
16 in my life that, you know, have disappointed me.
17 How can I have you in my life and you’re saying that
18 you’re going to take care of us, that you’re so
19 wonderful, everything’s going to be okay, how am I
20 going to do that?”

3 Q. BY MR. MESEREAU: Did you make a statement
4 to that effect?
5 A. Yes.


[ Bericht 1% gewijzigd door bingoman op 13-04-2019 05:47:12 ]
  zaterdag 13 april 2019 @ 06:46:06 #290
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_186186275
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2019 04:00 schreef quirina het volgende:

[..]

Kijk, daar heb je het al...
Mwah. Dat weet ik niet. Check dat filmpje van 2 weken geleden. Dan gaat ie helemaal los op Wade.
Zou raar zijn als er wél wat gebeurd is met hemzelf.
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 13 april 2019 @ 06:47:38 #291
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_186186281
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 05:12 schreef bingoman het volgende:

[..]

Dan zou ze dat wel zeggen. Die jongen kan natuurlijk ook op de grond slapen. Ik geloof sowieso niet dat hij daar sliep.
Als 1 van beide niét in dat bed sliep had ze het wel gezegd. Gewoon logisch antwoord op de vraag: en er was maar 1 bed.
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 13 april 2019 @ 07:04:44 #292
16715 Mylene
*schatje*
pi_186186305
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 02:19 schreef bingoman het volgende:

[..]

Het ging toch over de getuigenis van June Chandler? Het is Tom Sneddon die er een mooi verhaal van wil maken door dingen te insinueren en door steeds maar bed te zeggen als het over 'bedroom' gaat. June Chandler zegt zelf dat Jordi zelf mag weten waar hij slaapt, en ze zegt nooit dat ze ze ook daadwerkelijk in 1 bed heeft zien slapen. Ze zegt hetzelfde over de logeerpartijtjes bij haar thuis. Het is Tom Sneddon die wil insinueren dat MJ samen met Jordan in bed sliep, maar het is opvallend dat ze dat juist niet zegt, en reken maar dat Tom Sneddon dat had gevraagd als dat was gebeurd. Dan had hij het niet alleen bij een insinuatie gelaten.
Ik lees dat Michael Jackson aan June vroeg waarom Jordan niet bij hem mocht slapen, of ze hem niet vertrouwde en dat ze familie waren en plezier hadden. Een discussie van rond de 30 minuten. Op het niet vertrouwen punt kwam nog een bezwaar van advocaat van Jackson.
pi_186186307
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 06:47 schreef matthijst het volgende:

[..]

Als 1 van beide niét in dat bed sliep had ze het wel gezegd. Gewoon logisch antwoord op de vraag: en er was maar 1 bed.
Hoe kan ze dat nou zeggen als dat niet wordt gevraagd? Ze geeft gewoon antwoord op de vraag. Zulke spelletjes worden altijd gespeeld. Het is toch logisch dat je het bed van een van de kinderen aan de gast geeft en het kind dan bijv. bij de moeder slaapt? Dat MJ samen met kinderen sliep was nogal een belangrijk punt van de rechtszaak. Dat zou de aanklager wel duidelijk hebben gemaakt als ze samen in bed sliepen en dan nog eens drie keer herhaald hebben. Dat hij dat hier niet doet zegt al genoeg.
  zaterdag 13 april 2019 @ 07:09:57 #294
16715 Mylene
*schatje*
pi_186186321
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 22:59 schreef matthijst het volgende:
Als je dat verhaal van Chanler leest dan lijkt het verhaal van mama Wade er wel erg op.
Mooi nagepraat.

Oeeeeg. Aaron Carter gaat een boek schrijven. En hij heeft ook "een" ervaring met MJ. Spannond:
http://m.tmz.com/#!articl(...)nd-experience-truth/
Hij kreeg alcohol van Jackson en natuurlijk dat hij hem 's ochtends vroeg aan trof aan het einde van zijn bed en aan hem vroeg Michael wat ben je aan het doen. Terwijl hij later vertelde dat hij de de nalatenschap van Jackson voor altijd zou beschermen.
pi_186186366
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 07:04 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik lees dat Michael Jackson aan June vroeg waarom Jordan niet bij hem mocht slapen, of ze hem niet vertrouwde en dat ze familie waren en plezier hadden. Een discussie van rond de 30 minuten. Op het niet vertrouwen punt kwam nog een bezwaar van advocaat van Jackson.
Ja, blijkbaar hadden Jordan en zijn moeder een flinke ruzie gehad en was MJ daar emotioneel over. Zijn moeder zegt toch ook duidelijk dat Jordan zelf mag weten waar hij slaapt? Wat is dan het probleem?

Het komt er toch altijd op neer dat mensen zich niet kunnen voorstellen dat MJ een speciale gave had om vriendschappen met kinderen te sluiten zoals bijv. ouderen dat ook goed kunnen. Voor hem was 'bed delen' normaal zoals dat bij jongens van 12 ofzo ook normaal is, en het is bij Jordan niet eens zeker dat hij dat ooit gedaan heeft (tenminste ik zie nergens waar zijn moeder zegt dat ze het zelf gezien heeft). Bij de Arvizos zeker niet. Kijk een paar Youtube filmpjes en je ziet snel genoeg dat MJ eigenlijk zelf een groot kind was.

  zaterdag 13 april 2019 @ 07:30:58 #296
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_186186401
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 07:09 schreef Mylene het volgende:

[..]

Hij kreeg alcohol van Jackson en natuurlijk dat hij hem 's ochtends vroeg aan trof aan het einde van zijn bed en aan hem vroeg Michael wat ben je aan het doen. Terwijl hij later vertelde dat hij de de nalatenschap van Jackson voor altijd zou beschermen.
Dat wel. Maar vast niet misbruikt. En hij heeft een boek te verkopen schijnbaar.
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 13 april 2019 @ 07:34:30 #297
16715 Mylene
*schatje*
pi_186186413
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 07:30 schreef matthijst het volgende:

[..]

Dat wel. Maar vast niet misbruikt. En hij heeft een boek te verkopen schijnbaar.
Ik vind het maar een sukkel.
  Moderator zaterdag 13 april 2019 @ 07:41:59 #298
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186186448
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 07:23 schreef bingoman het volgende:

[..]

Ja, blijkbaar hadden Jordan en zijn moeder een flinke ruzie gehad en was MJ daar emotioneel over. Zijn moeder zegt toch ook duidelijk dat Jordan zelf mag weten waar hij slaapt? Wat is dan het probleem?

Het komt er toch altijd op neer dat mensen zich niet kunnen voorstellen dat MJ een speciale gave had om vriendschappen met kinderen te sluiten zoals bijv. ouderen dat ook goed kunnen. Voor hem was 'bed delen' normaal zoals dat bij jongens van 12 ofzo ook normaal is, en het is bij Jordan niet eens zeker dat hij dat ooit gedaan heeft (tenminste ik zie nergens waar zijn moeder zegt dat ze het zelf gezien heeft). Bij de Arvizos zeker niet. Kijk een paar Youtube filmpjes en je ziet snel genoeg dat MJ eigenlijk zelf een groot kind was.

Dat genormaliseer van een volwassen man die het bed deelt met kinderen...
Want MJ was net een groot kind... en een superster... en een coole kindervriend....

Hoe is het normaal dat 12- jarige jongens hun bed delen? Ik heb geen broertjes en geen zonen. Wel neefjes, maar die trekken hun matras als een vriendje blijft slapen. Verder geen idee...
A child is born with no state of mind.
pi_186186471

Kijk en hij had ook zo’n pusherige moeder.
Aaron Carter is een junk, heeft psychische problemen en verdraait steeds zijn verhalen.

“MJ kwam in mijn bed”
“MJ gaf me cocaine”
“MJ deed niets, Safechuck en Robson ram ik in elkaar”
“MJ gaf me wijn als kind”
“Ik schrijf een boek over mijn ervaringen met MJ en ja ook over het misbruik”
:W
  zaterdag 13 april 2019 @ 07:46:58 #300
16715 Mylene
*schatje*
pi_186186473
Hier wordt het trein station overigens niet genoemd: https://www.mjfacts.com/mj-facts-exclusive-jimmy-safechuck-story. Er worden wel weer andere plekken genoemd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')