Niet liegen, je importeert en exporteert exotische levensmiddelen.quote:Op maandag 8 april 2019 14:55 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb alles heel veel gebruikt ook door elkaar
Nu ben ik heftruckchauffeur
vrienden wtfquote:Op maandag 8 april 2019 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je ook vrienden die niet werkloos zijn
Ik had er geen verwachting bij verder. Alleen gehoord dus dat kleurtjes echt leuk waren. Ja heb het geweten. Wel intense lachkicks ook. Maar ik gebruik eigenlijk alleen als ik op techno ga en dan is x het chillst.quote:Op maandag 8 april 2019 15:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, of dus welAls ik naar dergelijke ervaring op zoek ga, doe ik toch liever truffels ofzo, dan weet ik dat shit echt raar gaat
quote:Op maandag 8 april 2019 15:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lekker afberen op een blonde Emilia Clarke.
Ja, daar kan ik wel inkomen. Als het niet over alcohol of wiet gaat, dan gebruik ik x het meeste, maar dat komt omdat ik frequent met een groepje vrienden naar drum n bass feestje ga en we daar eigenlijk altijd wel aan de x gaanquote:Op maandag 8 april 2019 15:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik had er geen verwachting bij verder. Alleen gehoord dus dat kleurtjes echt leuk waren. Ja heb het geweten. Wel intense lachkicks ook. Maar ik gebruik eigenlijk alleen als ik op techno ga en dan is x het chillst.
xDquote:Op maandag 8 april 2019 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
Heb mijn vrienden uitgenodigd om GoT te komen kijken op maandagavond na het eten en iedereen moet om 21:00 weer weg zijn
dat is zeer mogelijk, de eerste aflevering is maar 54 minutenquote:Op maandag 8 april 2019 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
Heb mijn vrienden uitgenodigd om GoT te komen kijken op maandagavond na het eten en iedereen moet om 21:00 weer weg zijn
heb je geen vrienden die werkloos zijnquote:Op maandag 8 april 2019 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik niet want dan ben ik nog gewoon op kantoor
Neequote:Op maandag 8 april 2019 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je geen vrienden die werkloos zijn
Oh, ik zwaai wel naar jequote:Op maandag 8 april 2019 15:10 schreef Myrr het volgende:
Nou lieve drugsvrinden ik ben in ams lekker mijn voeten kapotlopen en de massaproductie stimuleren joejoetjes.
niet alleen exotischquote:Op maandag 8 april 2019 15:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet liegen, je importeert en exporteert exotische levensmiddelen.
OK en nu?quote:
Graagquote:Op maandag 8 april 2019 15:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
OK en nu?
Moeten we zeggen woow wat goed van je
Woow echt supergoed van jequote:
Weinig zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |