Wat moet je hebben k heb alles vet goede kwaliteitquote:Op maandag 8 april 2019 14:46 schreef Crack_ het volgende:
ik heb echt alleen nog maar wiet gebruikt in mn levenpil staat wel op planning dit jaar maar weet nog niet of ik het wel ga doen eigenlijk
TR TR TR TRquote:Op maandag 8 april 2019 14:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat moet je hebben k heb alles vet goede kwaliteit
kan je beter 2cb doen, minder verslavend effect en je serotonine raakt niet op zoals bij mdma wel kan waardoor je dipje krijgt enzoquote:Op maandag 8 april 2019 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik raak verslaafd aan alles wat ik aanraak en hou daarom graag de drempel hoog om andere drugs te gebruiken. Dus niet dat ik bang ben verslaafd te raken aan mdma ofzo want weet wel dat dat niet kan, maar wel dat ik dan ook andere shit ga gebruiken en eindig met speedverslaving![]()
wat bij alles of gaat dit over n specifieke drugquote:Op maandag 8 april 2019 14:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen zou ik fan zijn.
Bij mij is die hele space inmiddels volledig afgestompt, maar die eerste keren waren echt magisch.
quote:Op maandag 8 april 2019 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan je beter 2cb doen, minder verslavend effect en je serotonine raakt niet op zoals bij mdma wel kan waardoor je dipje krijgt enzo
Xtc. Heb verder nooit echt iets (met regelmaat) gebruikt. Alleen xtc en sos.quote:Op maandag 8 april 2019 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat bij alles of gaat dit over n specifieke drug
ohquote:Op maandag 8 april 2019 14:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Op zich kun je wel redelijk vaak verlangen naar mdma. Heb het vroeger echt heel vaak gedaan en echt gezond was dat niet.
Hmm misschien toch niet doen dan.
thanksquote:Op maandag 8 april 2019 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan je beter 2cb doen, minder verslavend effect en je serotonine raakt niet op zoals bij mdma wel kan waardoor je dipje krijgt enzo
nooit psychedelica gedaan?quote:Op maandag 8 april 2019 14:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Xtc. Heb verder nooit echt iets (met regelmaat) gebruikt. Alleen xtc en sos.
ah, maar komt dat niet meer terug danquote:Op maandag 8 april 2019 14:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Xtc. Heb verder nooit echt iets (met regelmaat) gebruikt. Alleen xtc en sos.
kon ik maar escapen aan deze drugsverhalenquote:Op maandag 8 april 2019 14:53 schreef Myrr het volgende:
Maar ik heb dat verslavingsgevoelige totaal niet verder. Was vroeger denk ik meer een escape.
Nooit last vanquote:Op maandag 8 april 2019 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
zoals bij mdma wel kan waardoor je dipje krijgt enzo
quote:Op maandag 8 april 2019 14:53 schreef Myrr het volgende:
Maar ik heb dat verslavingsgevoelige totaal niet verder. Was vroeger denk ik meer een escape.
die mogelijkheid is er en heeft Danny net gegevenquote:Op maandag 8 april 2019 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kon ik maar escapen aan deze drugsverhalen
Kruisje.quote:Op maandag 8 april 2019 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kon ik maar escapen aan deze drugsverhalen
maar ik moest blijven van @Mortaxxquote:Op maandag 8 april 2019 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die mogelijkheid is er en heeft Danny net gegeven
True, 2cb is anders dan xtc, maar 2cb heeft wel degelijk dat gelukzalige gevoel. De knuffelwens is alleen wellicht wat minder. Vind het beide topspul overigens.quote:Op maandag 8 april 2019 14:54 schreef Myrr het volgende:
Alleen is 2cb dus totaal anders dan xtc en Dus idd dat je serotonine niet wordt aangetast is het verschil. Het gaat juist om dat vrijkomen van je serotonine wat het zo geweldig maakt.
Dat waren wel de beste nachten.quote:Op maandag 8 april 2019 14:55 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb alles heel veel gebruikt ook door elkaar
Nu ben ik heftruckchauffeur
ja, want dat is echt de plek waar je moet gaan bespreken welke drugs je gaat gebruikenquote:Op maandag 8 april 2019 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
ga dit lekker bespreken in een afkickkliniek
daar gaat het nu toch ook niet overquote:Op maandag 8 april 2019 14:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, want dat is echt de plek waar je moet gaan bespreken welke drugs je gaat gebruiken
drugs zijn voor 16-jarigen die stoer willen doen bij hun vriendjes op de middelbarequote:Op maandag 8 april 2019 14:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, want dat is echt de plek waar je moet gaan bespreken welke drugs je gaat gebruiken
ja, je moet daarna een tekst in je signature zettenquote:Op maandag 8 april 2019 14:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doen jullie dat wel controleren? als dat niet zo is krijg je binnenkort meerdere mailtjes met de vraag om accounts te verwijderen
Wel ja bij xtc blijf je redelijk helder verder bij normaal gebruik. Bij 2cb gaan de muren en alles helemaal leip doen, moet je nadenken over hoe je gaat lopen omdat diepte helemaal vaag en golvend is. Je hoort koningin Máxima lachen in de lucht en de wind buiten in de bomen terwinl je binnen zit is alsof je midden in een metaalwerkplaats bent.quote:Op maandag 8 april 2019 14:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
True, 2cb is anders dan xtc, maar 2cb heeft wel degelijk dat gelukzalige gevoel. De knuffelwens is alleen wellicht wat minder. Vind het beide topspul overigens.
En toch vloeit het witte poeder hier rijkelijk op de zogeheten snuifasquote:Op maandag 8 april 2019 14:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
drugs zijn voor 16-jarigen die stoer willen doen bij hun vriendjes op de middelbare
Goodbye from FOK! ?quote:Op maandag 8 april 2019 14:58 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, je moet daarna een tekst in je signature zetten
Ervaring mee? 2cb is echt super mild als het op vervorming aankomt in mijn ervaring.quote:Op maandag 8 april 2019 14:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wel ja bij xtc blijf je redelijk helder verder bij normaal gebruik. Bij 2cb gaan de muren en alles helemaal leip doen, moet je nadenken over hoe je gaat lopen omdat diepte helemaal vaag en golvend is. Je hoort koningin Máxima lachen in de lucht en de wind buiten in de bomen terwinl je binnen zit is alsof je midden in een metaalwerkplaats bent.
No thanks.
heb je niks aanquote:Op maandag 8 april 2019 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
gebruikt iedereen hier drugs wat een kloteplek.
De bodyload is wel een beetje kut bij 2cb, maar daar ga ik wel stukje beter op dan het kaakschaatsen van xtcquote:Op maandag 8 april 2019 14:59 schreef Myrr het volgende:
Godver en werd gebeld door mensen en hun stemmen klonken alsof ze aam de helium zaten. Geen grap. Voelde ook de hele tijd alsof ik in mijn broek aan het zeiken was.
Best wel kutspul.
heb je nou al een mail gestuurd?quote:Op maandag 8 april 2019 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
gebruikt iedereen hier drugs wat een kloteplek.
Ga jij om 3 uur snachts GoT kijken?quote:Op maandag 8 april 2019 15:02 schreef Crack_ het volgende:
Waarom is GoT pas vanaf 21.00 beschikbaar en niet gewoon vanaf 03.00 zodra het uitgezonden wordtkut
Ziggo
omdat het zo isquote:Op maandag 8 april 2019 15:02 schreef Crack_ het volgende:
Waarom is GoT pas vanaf 21.00 beschikbaar en niet gewoon vanaf 03.00 zodra het uitgezonden wordtkut
Ziggo
Dan heb je niet genoeg op. Heb het drie keer gedaan. Eerste x voelde ik niets dus de keer erop halve extra genomen en dat was dus waar alles ziek ging golven, regenboogkleuren OVERAL en vooral oranje was super intens. Echt elk object vloog in een radius van een meter van de originele plek alle kanten op. Derde keer was dus de hele tijd Máxima aan het lachen en de wind die echt heel hard en naar klonk.quote:Op maandag 8 april 2019 15:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ervaring mee? 2cb is echt super mild als het op vervorming aankomt in mijn ervaring.
komende zondagquote:Op maandag 8 april 2019 15:03 schreef TARDIS. het volgende:
Wanneer begint die debiele serie weer. Kan ik het eindelijk afsluiten en hebben we niet weer elk jaar hysterie als er een nieuw seizoen uitkomt.
NORMEN PROJECTEREN HEYquote:Op maandag 8 april 2019 15:03 schreef TARDIS. het volgende:
Wanneer begint die debiele serie weer. Kan ik het eindelijk afsluiten en hebben we niet weer elk jaar hysterie als er een nieuw seizoen uitkomt.
heb je ook vrienden die niet werkloos zijnquote:Op maandag 8 april 2019 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat was het idee, met andere mensen en gezellig
maar neeeeee
Mag ik ook komenquote:Op maandag 8 april 2019 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat was het idee, met andere mensen en gezellig
maar neeeeee
wow sad dezequote:Op maandag 8 april 2019 15:03 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die in zo'n sociaal isolement zitten dat ze geen nummertjes kennen om aan wat spul te komen en daarom maar ressentiment gaan vertonen naar mensen die wel in staat zijn van het leven te genieten
Ja, of dus welquote:Op maandag 8 april 2019 15:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan heb je niet genoeg op. Heb het drie keer gedaan. Eerste x voelde ik niets dus de keer erop halve extra genomen en dat was dus waar alles ziek ging golven, regenboogkleuren OVERAL en vooral oranje was super intens. Derde keer was dus de hele tijd Máxima aan het lachen en de wind die echt heel hard en naar klonk.
Maar die tweede was echt heftig dus, maar wel leuk omdat ik thuis was.
Niet liegen, je importeert en exporteert exotische levensmiddelen.quote:Op maandag 8 april 2019 14:55 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb alles heel veel gebruikt ook door elkaar
Nu ben ik heftruckchauffeur
vrienden wtfquote:Op maandag 8 april 2019 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je ook vrienden die niet werkloos zijn
Ik had er geen verwachting bij verder. Alleen gehoord dus dat kleurtjes echt leuk waren. Ja heb het geweten. Wel intense lachkicks ook. Maar ik gebruik eigenlijk alleen als ik op techno ga en dan is x het chillst.quote:Op maandag 8 april 2019 15:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, of dus welAls ik naar dergelijke ervaring op zoek ga, doe ik toch liever truffels ofzo, dan weet ik dat shit echt raar gaat
quote:Op maandag 8 april 2019 15:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lekker afberen op een blonde Emilia Clarke.
Ja, daar kan ik wel inkomen. Als het niet over alcohol of wiet gaat, dan gebruik ik x het meeste, maar dat komt omdat ik frequent met een groepje vrienden naar drum n bass feestje ga en we daar eigenlijk altijd wel aan de x gaanquote:Op maandag 8 april 2019 15:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik had er geen verwachting bij verder. Alleen gehoord dus dat kleurtjes echt leuk waren. Ja heb het geweten. Wel intense lachkicks ook. Maar ik gebruik eigenlijk alleen als ik op techno ga en dan is x het chillst.
xDquote:Op maandag 8 april 2019 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
Heb mijn vrienden uitgenodigd om GoT te komen kijken op maandagavond na het eten en iedereen moet om 21:00 weer weg zijn
dat is zeer mogelijk, de eerste aflevering is maar 54 minutenquote:Op maandag 8 april 2019 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
Heb mijn vrienden uitgenodigd om GoT te komen kijken op maandagavond na het eten en iedereen moet om 21:00 weer weg zijn
heb je geen vrienden die werkloos zijnquote:Op maandag 8 april 2019 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik niet want dan ben ik nog gewoon op kantoor
Neequote:Op maandag 8 april 2019 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je geen vrienden die werkloos zijn
Oh, ik zwaai wel naar jequote:Op maandag 8 april 2019 15:10 schreef Myrr het volgende:
Nou lieve drugsvrinden ik ben in ams lekker mijn voeten kapotlopen en de massaproductie stimuleren joejoetjes.
niet alleen exotischquote:Op maandag 8 april 2019 15:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet liegen, je importeert en exporteert exotische levensmiddelen.
OK en nu?quote:
Graagquote:Op maandag 8 april 2019 15:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
OK en nu?
Moeten we zeggen woow wat goed van je
Woow echt supergoed van jequote:
Weinig zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |