hoe bedoel je?quote:Op maandag 8 april 2019 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom tag je zo vaak onnodig mensen eigenlijk
niet je norm projecteren pls, mss vindt hij het juist heel nodigquote:Op maandag 8 april 2019 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom tag je zo vaak onnodig mensen eigenlijk
Half 3, ik gaquote:Op maandag 8 april 2019 14:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blij dat @:HPLC hiervoor geband was maar het nu gewoon mag.
daar ben je dan rijkelijk te laat meequote:Op maandag 8 april 2019 14:29 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om het christendom uit @:naatje_1 te neuken
ohja, maar het is een vraag dus dan is het minder ergquote:Op maandag 8 april 2019 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
niet je norm projecteren pls, mss vindt hij het juist heel nodig
quote:Op maandag 8 april 2019 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik ga vanavond gaymen met mij homovriendjes
gaymenquote:Op maandag 8 april 2019 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik ga vanavond gaymen met mij homovriendjes
super nodig is ook weer overdrevenquote:Op maandag 8 april 2019 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee laat maar is echt super nodig je hebt gelijk
Omdat?quote:Op maandag 8 april 2019 14:30 schreef Crack_ het volgende:
ik moet samenwerken met gelovig meisje en ze zegt dat ik naar de hel ga
BURN MATTAFAAKAKAKAKAA
Nja zeg.quote:Op maandag 8 april 2019 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
wat een kutleven waren jullie allemaal maar dood, vooral ik en ook jullie
Ik voel me keigoed.quote:Op maandag 8 april 2019 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
was het maar kutquote:Op maandag 8 april 2019 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
kom samen ontspannen in de zonquote:Op maandag 8 april 2019 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
zou jij een hagedis willenquote:Op maandag 8 april 2019 14:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom blijft dat staan en als ik vraag wanneer we weer kanker mogen zeggen dan is dat weg
zo zie je maar weer, een doodsverwensing in het algemeen is altijd beter dan een specifieke richting 1 userquote:Op maandag 8 april 2019 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
Nou meid het is wat. Ik wens je alle kracht en sterkte toe voor de komende tijd.quote:Op maandag 8 april 2019 14:33 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb te weinig schone kleding nu, dus moet een wasje draaien, maar ik ga deze nacht al vertrekken en ik ben nu op de VU#planning
dit had ik nodigquote:Op maandag 8 april 2019 14:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nou meid het is wat. Ik wens je alle kracht en sterkte toe voor de komende tijd.
Ik twijfel, zie echt een super super mooie. Maarja wel goed punt ze horen hier nietquote:Op maandag 8 april 2019 14:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, mooie beesten, maar laat die lekker leven waar ze vandaan komen. Jij?
Dat zal ze nog niet eerder gehoord hebben denk ik.quote:Op maandag 8 april 2019 14:36 schreef Crack_ het volgende:
en ze is ervan overtuigd dat god van alle mensen houdt maar hij zal je niet helpen zonder te bidden en er gebeuren allemaal wrede dingen op de wereld en voor iemand die almachtig is en van alle mensen zou houden vind ik het maar raar
Volgende week laatste keer met haar samenwerken, dan kan ik dat zeggen
DAT KAN ME NIET SCHELEN IK WIL GEWOON MN MENING ZEGGEN EN DAT DURF IK NU NIET EN DAN HEB IK DAT DAN GEDAAN EN KAN IK TROTS ZIJN OP MEZELFquote:Op maandag 8 april 2019 14:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zal ze nog niet eerder gehoord hebben denk ik.
Nee dat werkt natuurlijk niet want dan wordt mijn werk niet gedaan en blijft dat spoken in mijn hoofd en vervolgens moet ik alles met nog meer stress inhalen. Niet opgelost, wel erger gemaaktquote:
ja echt gezelligquote:Op maandag 8 april 2019 14:37 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Zo blij met die lui, haalt de aandacht van seculiere Midden Oosterlingen af.
Ga roken dat helpt evenquote:Op maandag 8 april 2019 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dat werkt natuurlijk niet want dan wordt mijn werk niet gedaan en blijft dat spoken in mijn hoofd en vervolgens moet ik alles met nog meer stress inhalen. Niet opgelost, wel erger gemaakt
Dan gewoon even doorwerkenquote:Op maandag 8 april 2019 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dat werkt natuurlijk niet want dan wordt mijn werk niet gedaan en blijft dat spoken in mijn hoofd en vervolgens moet ik alles met nog meer stress inhalen. Niet opgelost, wel erger gemaakt
Had zomaar over Syrische vrouwen kunnen gaan.quote:Op maandag 8 april 2019 14:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, mooie beesten, maar laat die lekker leven waar ze vandaan komen. Jij?
mail naar privacy@fok.nl dan regel ik 't meteen voor jequote:Op maandag 8 april 2019 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
@:Danny wanneer verwijder je nou mijn account, heb het al een paar keer gevraagd.
Ik hou van jou.quote:Op maandag 8 april 2019 14:39 schreef Danny het volgende:
[..]
mail naar privacy@fok.nl dan regel ik 't meteen voor je
doen jullie dat wel controleren? als dat niet zo is krijg je binnenkort meerdere mailtjes met de vraag om accounts te verwijderenquote:Op maandag 8 april 2019 14:39 schreef Danny het volgende:
[..]
mail naar privacy@fok.nl dan regel ik 't meteen voor je
al gebruik ik heroine, andere mensen aansporen doe ik niet en is debielquote:
Vind anders wel dat iedereen toch een keer wat pillen moet slikken.quote:Op maandag 8 april 2019 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
al gebruik ik heroine, andere mensen aansporen doe ik niet en is debiel
whyquote:Op maandag 8 april 2019 14:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vind anders wel dat iedereen toch een keer wat pillen moet slikken.
Ik weigerquote:Op maandag 8 april 2019 14:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vind anders wel dat iedereen toch een keer wat pillen moet slikken.
ja waarom, vind bij pillen echt zoiets van je mist het echt niet want je komt nog geen eens in de buurt van dat gevoel zonderquote:Op maandag 8 april 2019 14:45 schreef Myrr het volgende:
Dat gevoel moet je gewoon echt eens meegemaakt hebben voor je dood gaat.
nee hoorquote:Op maandag 8 april 2019 14:45 schreef Myrr het volgende:
Dat gevoel moet je gewoon echt eens meegemaakt hebben voor je dood gaat.
Wat staat hier nou.quote:Op maandag 8 april 2019 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja waarom, vind bij pillen echt zoiets van je mist het echt niet want je komt nog geen eens in de buurt van dat gevoel zonder
nooit gedronken, nooit gerookt, nooit drugs gebruiktquote:Op maandag 8 april 2019 14:46 schreef Crack_ het volgende:
ik heb echt alleen nog maar wiet gebruikt in mn levenpil staat wel op planning dit jaar maar weet nog niet of ik het wel ga doen eigenlijk
Ik gun gewoon iedereen dat gevoel.quote:Op maandag 8 april 2019 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja waarom, vind bij pillen echt zoiets van je mist het echt niet want je komt nog geen eens in de buurt van dat gevoel zonder
nee je bent dik doeiquote:Op maandag 8 april 2019 14:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nooit gedronken, nooit gerookt, nooit drugs gebruikt
wat ben ik een voorbeeldige burger met een prachtig gezond leven
Is wel spannend maar tenzij je een verborgen hartstoornis hebt ga je er echt geen spijt van krijgen.quote:Op maandag 8 april 2019 14:46 schreef Crack_ het volgende:
ik heb echt alleen nog maar wiet gebruikt in mn levenpil staat wel op planning dit jaar maar weet nog niet of ik het wel ga doen eigenlijk
jij gebruikt de pil niet?! onverantwoordelijk kind...quote:Op maandag 8 april 2019 14:46 schreef Crack_ het volgende:
ik raak verslaafd aan alles wat ik aanraak en hou daarom graag de drempel hoog om andere drugs te gebruiken. Dus niet dat ik bang ben verslaafd te raken aan mdma ofzo want weet wel dat dat niet kan, maar wel dat ik dan ook andere shit ga gebruiken en eindig met speedverslavingquote:Op maandag 8 april 2019 14:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is wel spannend maar tenzij je een verborgen hartstoornis hebt ga je er echt geen spijt van krijgen.
Als dat zou kunnen zou ik fan zijn.quote:
quote:Op maandag 8 april 2019 14:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen zou ik fan zijn.
Bij mij is die hele space inmiddels volledig afgestompt, maar die eerste keren waren echt magisch.
Op zich kun je wel redelijk vaak verlangen naar mdma. Heb het vroeger echt heel vaak gedaan en echt gezond was dat niet.quote:Op maandag 8 april 2019 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik raak verslaafd aan alles wat ik aanraak en hou daarom graag de drempel hoog om andere drugs te gebruiken. Dus niet dat ik bang ben verslaafd te raken aan mdma ofzo want weet wel dat dat niet kan, maar wel dat ik dan ook andere shit ga gebruiken en eindig met speedverslaving![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |