SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar van vorig jaar was Roglic
*Dagelijks om 15:30 uitgezonden op Eurosport 1
---OPTAKT---
***** Geraint Thomas
**** Adam Yates, Ion Izagirre
*** Jakob Fuglsang, Dan Martin, Enric Mas, Julian Alaphilippe, Daniel Martinez
** Michal Kwiatkowski, Mikel Landa, David Gaudu, George Bennett, Emanuel Buchmann, Tadej Pogacar, Dylan Teuns, Maximilian Schachmann, Bauke Mollema, Alexey Lutsenko, Pello Bilbao, Gorka Izagirre
* Sam Oomen, Patrick Konrad, Rudy Molard, David De La Cruz, Sergio Henao, Lucas Hamilton, Marc Hirschi, Ruben Fernandez, Valentin Madouas, Hugh Carthy, Bjorg Lambrecht, Mikel Nieve, Amaro Antunes, Lawson Craddock, Diego Ulissi, Nicolas Edet, Alexandre Geniez, Victor De La Parte, Gregor Mühlberger, Rohan Dennis
Dronken Deentjes. Welke reden hebben ze om te denken dat die dikke nu opeens wel in vorm is?quote:
Bijzonder ja.. dit rondje is wel gemaakt voor Thomas in topvorm, maar die heeft hij in de Tour van vorig jaar achtergelaten..quote:
Terwijl dit niet aan de tijdritfietsen kan liggenquote:Op maandag 8 april 2019 14:56 schreef Mykonos het volgende:
Landani met 18.04. Tegen de vliegende EF-goden valt niets te doen, ik kijk nu al uit naar Dani Martinez zometeen.
Maar Bilbo start pas over een kwartier?quote:Op maandag 8 april 2019 15:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Pleuris Basken. 15:00 Itzulia in de tv-gids zetten, Pello in beeld brengen en daarna gauw overgaan naar handbal of zo. Ik heb in ieder geval gezien dat het heel behoorlijk regent.
Fraile, ook goed. Zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 8 april 2019 15:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar Bilbo start pas over een kwartier?
Het vormpeil van Landani is minstens zo raadselachtig.quote:Op maandag 8 april 2019 15:04 schreef Slobeend het volgende:
Het is een raadsel wat ze bij EF collectief aan het doen zijn.
Zeker, jij moet niet altijd zo gemeen doen over Bilbo.quote:Op maandag 8 april 2019 15:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Fraile, ook goed. Zou het wat uitmaken?
Hey de ploeg heeft ook waterdragers nodig he.quote:Op maandag 8 april 2019 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Olivier kan er beter mee stoppen.
Hoge werkloosheidscijfersquote:Op maandag 8 april 2019 15:54 schreef Mykonos het volgende:
Toch aardig wat publiek op die klim voor een regenachtige maandag. Basken
Baskenland is de regio met de laagste werkloosheid van Spanje, maar dat geheel terzijde.quote:
Ik was dan ook niet heel serieus, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 8 april 2019 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Baskenland is de regio met de laagste werkloosheid van Spanje, maar dat geheel terzijde.
Niet met het Baskenland he, niet met het Baskenland.quote:Op maandag 8 april 2019 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik was dan ook niet heel serieus, maar dat geheel terzijde.
Om eerlijk te zijn zet ik mijn TV alleen aan voor sport (en darts).quote:Op maandag 8 april 2019 16:08 schreef VoMy het volgende:
Wie heeft laatst 'Gort over de grens' in Baskenland gezien? Ilja Gort die zichzelf van onze belastingcenten schaamteloos voor de camera onder de tafel zuipt met baskische appelwijn. Vermakelijke tv.
Er zat een stuk pelota bij.quote:Op maandag 8 april 2019 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn zet ik mijn TV alleen aan voor sport (en darts).
Mooie cowboytijden waren dat, toen men dacht dat Egan of Anorexiapatiënt een valide discussie was haha.quote:Op maandag 8 april 2019 16:11 schreef showtimer het volgende:
Goddu wordt genegeerd, dat belooft weinig goeds
+48s, legt het af tegen Madouas.quote:Op maandag 8 april 2019 16:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mooie cowboytijden waren dat, toen men dacht dat Egan of Anorexiapatiënt een valide discussie was haha.
Tijden zetten voor Emoe, je weet toch.quote:Op maandag 8 april 2019 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaat Kontrat ineens weer hard vooruit. Pleur lekker op ofzo.
Laat je maandag niet verpesten.quote:Op maandag 8 april 2019 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaat Kontrat ineens weer hard vooruit. Pleur lekker op ofzo.
Je bent zelf net zo’n harde meeloper van Columbiafan.quote:Op maandag 8 april 2019 16:48 schreef Mani89 het volgende:
Oh ja hoor, nu hebben opeens 100 mensen Schachtmann. Meelopers.
Of niet.quote:Op maandag 8 april 2019 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoeveelste gaat Sjors deze week worden? 7e, 8e, 9e?
Sam Bennett.quote:Op maandag 8 april 2019 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sam blijft hangen in de grijze middelmaat.
Je voelt aan alles dat dit het jaar van de gebroeders wordt! Simon wint de Giro en Adam de Tour.quote:
@showtimer vindt dit leuk.quote:Op maandag 8 april 2019 17:20 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Je voelt aan alles dat dit het jaar van de gebroeders wordt! Simon wint de Giro en Adam de Tour.
Wat wil je horen? Een jaar geleden werd hij ook vijfde in de tijdrit, twee dagen later zat hij in het vliegtuig.quote:
En toch stel je hem op?quote:Op maandag 8 april 2019 17:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat wil je horen? Een jaar geleden werd hij ook vijfde in de tijdrit, twee dagen later zat hij in het vliegtuig.
Ja, lekker hoor. Bij de rest van de ploeg ging het weer iets minder, zo kwam Tom Jelte niet verder dan een prachtige 82e plaats.quote:
quote:Op maandag 8 april 2019 21:10 schreef wimderon het volgende:
Van de drie neo's bij Quick Step gaat Schachmann het minste presteren. Dat wordt een matige knecht die over twee jaar met wat geluk nog bij een Duitse continentale ploeg aan de slag kan.
quote:Op maandag 8 april 2019 21:10 schreef wimderon het volgende:
Van de drie neo's bij Quick Step gaat Schachmann het minste presteren. Dat wordt een matige knecht die over twee jaar met wat geluk nog bij een Duitse continentale ploeg aan de slag kan.
Die was ik al helemaal vergeten.quote:Op maandag 8 april 2019 21:10 schreef wimderon het volgende:
Het is je van harte gegund, ouwe reus. Ik hoop dat je niet meer boos op me bent.quote:
Geen idee, ik heb hem nog niet aangezet. Waarom?quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:51 schreef showtimer het volgende:
@:Koffieplanter Krijgen we Montalcino toestanden?
Regen, grind & stress.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem nog niet aangezet. Waarom?
Natuurlijk niet. Straks komt er een strook van een kilometer of vijf.quote:
Niet overdrijven.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Straks komt er een strook van een kilometer of vijf.
Ik leg de schuld bij de onbenullen van LFR die de kilometerduiding verre van duidelijk hebben gemaakt.quote:
En dan kukelt ie weer van z'n fietsjequote:Op dinsdag 9 april 2019 16:16 schreef Mani89 het volgende:
Zet Bennett gewoon onderaan af en laat hem het verder zelf uitzoeken joh.
Het zijn allemaal stroken van 600 à 800 meter. (lol)quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik leg de schuld bij de onbenullen van LFR die de kilometerduiding verre van duidelijk hebben gemaakt.
Op het slechtst denkbare moment, genotquote:Op dinsdag 9 april 2019 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lek gereden of zo, 40s aan je broek. Altijd lekker
Mathieu had alweer voorin gezeten.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lek gereden of zo, 40s aan je broek. Altijd lekker
Dit hebben ze een keer geprobeerd in de Tour, geen groot succes.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:59 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Volgend jaar fietsen over een spijkerbed.
Spektakel.
Jan is ook heel erg bezig met Sjors.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:00 schreef showtimer het volgende:
Jan Hermsen denkt dat Fuglsang gaat winnen.
Terwijl Sjors gewoon in die eerste groep zit.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jan is ook heel erg bezig met Sjors.
Leo van Vliet wil het nog wel een keer proberen...quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit hebben ze een keer geprobeerd in de Tour, geen groot succes.
Is daar ook iets mee?quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:00 schreef showtimer het volgende:
Jan Hermsen denkt dat Fuglsang gaat winnen.
R_R en ik erkennen zijn bestaan nietquote:Op dinsdag 9 april 2019 17:05 schreef wimderon het volgende:
Tomasz M. is zich nog voor aan het bereiden om hard uit te halen in de Giro.
Nu gaat ie weer voor Izagirre.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Een strijkijzer sprintkwaliteiten toedichten is kwalijk ja.
Vino is wel alles op alles aan het zetten om vanaf dit moment Ion een ideale uitgangspositie te verschaffen om uiteindelijk te winnen in eigen land.quote:
Lek gereden.quote:
Daan Olivier, Bert-Jan Lindeman, Jonas Vingegaard, het is allemaal net geen Fraile, Bilbao en Sanchez.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Astana met 7 voorin en dan zie je Sjors alleen achterin hangen...
Vrij grote groep dit, dan had er wel minimaal eentje erbij mogen zittenquote:Op dinsdag 9 april 2019 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daan Olivier, Bert-Jan Lindeman, Jonas Vingegaard, het is allemaal net geen Fraile, Bilbao en Sanchez.
Sjors zit er toch?quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrij grote groep dit, dan had er wel minimaal eentje erbij mogen zitten
Zep Koes? Nelson Pauwels?quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrij grote groep dit, dan had er wel minimaal eentje erbij mogen zitten
Kuss kan het vast alleen in US of A.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zep Koes? Nelson Pauwels?
Je bent te laat.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:17 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Dit gaat je een reprimande van showtimer opleveren.
Check.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:17 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Dit is een hele enge postquote:Op dinsdag 9 april 2019 17:19 schreef DeeBee het volgende:
Vanendert komt eraan, de winnaar van de Amstel en LBL is gekend.
Wij staan volledig achter Jelle V.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:19 schreef DeeBee het volgende:
Vanendert komt eraan, de winnaar van de Amstel en LBL is gekend.
Daar deed ik het voorquote:Op dinsdag 9 april 2019 17:17 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Net zoals Traksel waarschijnlijk. Bjorn Lambrechts.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:20 schreef Szura het volgende:
Hoe zou DeMart de naam Bjorg Lambrecht uitspreken?
Pyreneen-schroeigenot. #neverforgetquote:Op dinsdag 9 april 2019 17:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij staan volledig achter Jelle V.
Ik heb nu al zin in de eerste heuvelop sprint tussen Alaflip en Mathieuquote:Op dinsdag 9 april 2019 17:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Julian is bijna net zo goed als Mathieu.
Hebben ze geen wildcard over voor Corendon? Wil het zienquote:Op dinsdag 9 april 2019 17:26 schreef Szura het volgende:
Alaflip gaat iedereen vernederen op de Muur van Huy
quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:23 schreef Mani89 het volgende:
Kwiatkowski erg sterk. die schrijf ik op voor het eindklassement.
Snil staat er nauwelijks beter voor in het klassement.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah, alle ballen op Mikel Nieve dan maar. Prima voor FPCL
Laat mij lekker hopen, anders verlies ik weer een ronde. En de moraal is al zo laag.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Snil staat er nauwelijks beter voor in het klassement.
Banaan is weer aan het komen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Snil staat er nauwelijks beter voor in het klassement.
Niet zo verrassend toch, voor een mongolenploeg.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vier renners van Burgos in de mongolengroep.
Vooral vermoeiend dat ze ondanks hun mongolenprestaties en positieve gevallen alsnog een uitnodiging krijgen voor allerlei mooie koersen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet zo verrassend toch, voor een mongolenploeg.
Jetse Bol werd bijna laatste gister lol.
Mooi 44e geworden op 24 seconden. De keuze voor Petrik boven Schachtman blijkt geen hele succesvolle.quote:
Wow.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mooi 44e geworden op 24 seconden. De keuze voor Petrik boven Schachtman blijkt geen hele succesvolle.
https://streamable.com/8gprwquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mooi 44e geworden op 24 seconden. De keuze voor Petrik boven Schachtman blijkt geen hele succesvolle.
Duitsers en Engels blijft geen al te gelukkige combinatie.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://streamable.com/8gprw
https://streamable.com/syjuo
Obvious mistake.
Ja dames en heren, hij is niet dood, daar is ie, André Meganck!quote:Op woensdag 10 april 2019 15:17 schreef Bugno2 het volgende:
Ik kijk niet LIVE![]()
Ik dacht al wat is het hier rustig
Das altijd zon kutgevoel hequote:Op woensdag 10 april 2019 15:17 schreef Bugno2 het volgende:
Ik kijk niet LIVE![]()
Ik dacht al wat is het hier rustig
Twee jaar schorsen zeg ik.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
2013 reed hij voor Thuringer Energie Team. Mag jij twee keer raden waar ze vandaan komen.
Sam Oomen FTW.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:42 schreef Chiappucci het volgende:
Dit kan nog wel eens een verrassende winnaar gaan opleveren met mannen als Yates, Alaphilippe, Mas, Thomas en Kwiatkowski al op een grote achterstand.
Wacht even, jij hebt tussen het kijken van alle sporten die bestaan door ook nog tijd voor een vriendin en die vriendin is dan ook nog een Braziliaanse sporter? Zoveel vragen.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:17 schreef heywoodu het volgende:
Zit ik op de Player even lekker door te spoelen, van 25km tot 15km voor de finish in één klap, zie ik ineens Sessler volop in beeld
TofVrij lang met m'n vriendin in het team op de mountainbike gezeten
![]()
http://mteenb.blogspot.co(...)ias-em-copas-do.html
Plottwist; Heywoodu is een account beheerd door 8 man.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wacht even, jij hebt tussen het kijken van alle sporten die bestaan door ook nog tijd voor een vriendin en die vriendin is dan ook nog een Braziliaanse sporter? Zoveel vragen.
Tevens wel jammer dat Sessler bij het matige Burgos rijdt, talent komt er niet helemaal uit.
Wacht. Oké, dat jij een vriendin hebt. Dat je van sport houdt oké. Maar dat je dan zelf sport gaat kijken, terwijl je ook gewoon stukje met een lekkere Braziliaanse kan fietsen, snap ik niet. Vragen, vragen. Zelf sport je niet toch?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:17 schreef heywoodu het volgende:
Zit ik op de Player even lekker door te spoelen, van 25km tot 15km voor de finish in één klap, zie ik ineens Sessler volop in beeld
TofVrij lang met m'n vriendin in het team op de mountainbike gezeten
![]()
http://mteenb.blogspot.co(...)ias-em-copas-do.html
Dat moet haast wel.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Plottwist; Heywoodu is een account beheerd door 8 man.
Niet weten dat heywoodu een fervent fietser isquote:Op woensdag 10 april 2019 20:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wacht. Oké, dat jij een vriendin hebt. Dat je van sport houdt oké. Maar dat je dan zelf sport gaat kijken, terwijl je ook gewoon stukje met een lekkere Braziliaanse kan fietsen, snap ik niet. Vragen, vragen. Zelf sport je niet toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat moet haast wel.
Achter showtimer zit een heel leger.
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet weten dat heywoodu een fervent fietser isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg me niet dat z'n chick buiten aan het fietsen is en hij binnen op de hometrainer zomerbiathlon aan het kijken is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zelf op 16 juni een halve marathon lopen, met eerdergenoemde vriendin. En ja, die houdt ook van sport kijken, zelfs het edele dartsquote:Op woensdag 10 april 2019 20:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wacht. Oké, dat jij een vriendin hebt. Dat je van sport houdt oké. Maar dat je dan zelf sport gaat kijken, terwijl je ook gewoon stukje met een lekkere Braziliaanse kan fietsen, snap ik niet. Vragen, vragen. Zelf sport je niet toch?
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet weten dat heywoodu een fervent fietser isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een garage maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Haha, alsof zij buiten aan het fietsen is als er zomerbiatlon of iets anders biatlongerelateerd op TV isquote:Op woensdag 10 april 2019 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zeg me niet dat z'n chick buiten aan het fietsen is en hij binnen op de hometrainer zomerbiathlon aan het kijken is.
Jouw vriendin is Jaqueline Mourão?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga zelf op 16 juni een halve marathon lopen, met eerdergenoemde vriendin. En ja, die houdt ook van sport kijken, zelfs het edele darts![]()
En ze woont daar he, ik kan nu dus niet een stukje met haar fietsen, dat komt in juni als ze hier weer is en we lekker de Dauphiné en Baloise Belgium Tour enzo gaan kijken.
Nee, dat is gewoon een (goede) vriendinquote:
Nee, Jaqueline Mourão is de ex-coach (in het mountainbiken) en huidige aartsrivaal voor één olympisch startbewijs voor m'n vriendin (in het langlaufen). Ik juich niet voor haar, wat ik in 2014 in OWS nog wel deed. Ik wist toen niet beter.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jouw vriendin is Jaqueline Mourão?
Staat ook gewoon in m'n sig, al jaren, maar goed. Stel speurneuzen hoor.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slechte internetdetectives zijn jullie. Showtimer en ik hadden het zo gevonden.
In jouw sig staan 100 namen van allerlei vrouwen die sporten beoefenen waar een normaal mens nooit naar kijkt.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Staat ook gewoon in m'n sig, al jaren, maar goed. Stel speurneuzen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |