Hey de ploeg heeft ook waterdragers nodig he.quote:Op maandag 8 april 2019 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Olivier kan er beter mee stoppen.
Hoge werkloosheidscijfersquote:Op maandag 8 april 2019 15:54 schreef Mykonos het volgende:
Toch aardig wat publiek op die klim voor een regenachtige maandag. Basken
Baskenland is de regio met de laagste werkloosheid van Spanje, maar dat geheel terzijde.quote:
Ik was dan ook niet heel serieus, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 8 april 2019 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Baskenland is de regio met de laagste werkloosheid van Spanje, maar dat geheel terzijde.
Niet met het Baskenland he, niet met het Baskenland.quote:Op maandag 8 april 2019 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik was dan ook niet heel serieus, maar dat geheel terzijde.
Om eerlijk te zijn zet ik mijn TV alleen aan voor sport (en darts).quote:Op maandag 8 april 2019 16:08 schreef VoMy het volgende:
Wie heeft laatst 'Gort over de grens' in Baskenland gezien? Ilja Gort die zichzelf van onze belastingcenten schaamteloos voor de camera onder de tafel zuipt met baskische appelwijn. Vermakelijke tv.
Er zat een stuk pelota bij.quote:Op maandag 8 april 2019 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn zet ik mijn TV alleen aan voor sport (en darts).
Mooie cowboytijden waren dat, toen men dacht dat Egan of Anorexiapatiënt een valide discussie was haha.quote:Op maandag 8 april 2019 16:11 schreef showtimer het volgende:
Goddu wordt genegeerd, dat belooft weinig goeds
+48s, legt het af tegen Madouas.quote:Op maandag 8 april 2019 16:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mooie cowboytijden waren dat, toen men dacht dat Egan of Anorexiapatiënt een valide discussie was haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |