quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'computer is mijn ding'
[ afbeelding ]
niet met zo'n koffietent natuurlijk, dat is de drukste tijd, maar iemand aannemen welquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:05 schreef franklop het volgende:
In principe kan je de zaak ook uurtje dichtgooien tijdens de lunch
Precies mijn gedachte!quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap nooit waarom ze dan een pension of bed and breakfast willen openen. Lekker de hele dag het huishouden doen voor een ander
is volgens mij toch ook niet rustigquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap nooit waarom ze dan een pension of bed and breakfast willen openen. Lekker de hele dag het huishouden doen voor een ander
Als je van skien houdt, en toch ook niet wil doodgaan van de honger moet je wat. We kunnen niet alllemaal rentenieren.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
ja precies, is toch ook gewoon 24/7 klaar staan voor je gastenquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zat 9 maanden in Portugal bij een NGO die ook 2 gastenkamers hadden, maar het stel die overal zorg voor droeg had nooit een minuut rust. En dan hadden we nog iemand die kookte, de tuin deed en schoonmaakte. En wij als vrijwilligers namen nog taken op ons.
Dus mij niet gezien met een bed and breakfast
Frikandel is smerig maar kroket af en toe is wel lekker. Echte vetkleppen missen het, die aten waarschijnlijk wekelijks snackbarvoedselquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:10 schreef franklop het volgende:
Waarom missen mensen frikandellen en kroketten?
Vooral omdat ze het daar niet kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:10 schreef franklop het volgende:
Snap ik ook niet, laat de kinderen dan een paar diepvriesdozen frikandellen meenemen en leer zelf kroketten maken.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:10 schreef franklop het volgende:
Ja, viel mij ook op.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:13 schreef livelink het volgende:
Grappig dat de 'ik-vertrek-mensen' nog steeds 65 als de pensioengerechtigde leeftijd zien.
je hebt nog steeds recht op AOW en gewoon je eigen pensioen natuurlijkquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:13 schreef livelink het volgende:
Grappig dat de 'ik-vertrek-mensen' nog steeds 65 als de pensioengerechtigde leeftijd zien.
Ja, maar niet meer op je 65equote:Op zaterdag 13 april 2019 21:22 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
je hebt nog steeds recht op AOW en gewoon je eigen pensioen natuurlijk
Dat was voor mij ook nogal onduidelijk. 5 Jaar lang rondgezworven en geen moer gedaan?quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ze zijn er al 5 jaar en gaan nu pas beginnen? Wat hebbeb ze dan in die 5 jaar gedaan?
Ja, ola ...je hoeft niet álles te vertellen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook nogal onduidelijk. 5 Jaar lang rondgezworven en geen moer gedaan?
Ze leven in elk geval nog.quote:Op zondag 14 april 2019 16:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, ola ...je hoeft niet álles te vertellen.
Spaans geleerd misschien, baantjes die zich voordeden, gewacht tot de crisis voorbij ging.
Stilzittten als je geschoren wordt.
Ze ziet er wel goed uit toch?quote:Op zondag 14 april 2019 18:36 schreef Mip1988 het volgende:
Snap de dochter-hype niet?
Stompzinnige 13-in-een-dozijn blondine
Die van die lui in Oostenrijk daarentegen...!
Dat het Spanje-gezin nog niet uit elkaar is gevallen is een wonder. Die vent wil notabene als enige een b&b en begint daarna te zeuren dat hij zijn rol maar niks vind en begint een bistro? Raar verhaal..
Brabanders.quote:Op zondag 14 april 2019 19:30 schreef potjecreme het volgende:
En daarna niet janken over hoe hij wordt neergezet.
Hoho, Lieke uit Aerdenhout.quote:Op zondag 14 april 2019 19:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Brabanders.
Die Sjors en Lieke komen ergens uit de buurt van Amsterdam zeker?
Uitzending niet gezien maar ze hadden toch een bedrijf verkocht zodat werken niet meer echt nodig is?quote:Op zondag 14 april 2019 16:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, ola ...je hoeft niet álles te vertellen.
Spaans geleerd misschien, baantjes die zich voordeden, gewacht tot de crisis voorbij ging.
Stilzittten als je geschoren wordt.
Dit zeggen ze er zelf over:quote:Op zondag 14 april 2019 19:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Uitzending niet gezien maar ze hadden toch een bedrijf verkocht zodat werken niet meer echt nodig is?
Die Spaanse rodeorijder wist er ook wel raad mee. Kerel leek me wel wat jaartjes ouder dan deze dame.quote:Op zondag 14 april 2019 20:46 schreef Beursaap het volgende:
Die Spaanse dochterDie zou ik met paard en al nemen!
![]()
[ afbeelding ]
Vind je?quote:Op zondag 14 april 2019 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat een zeikzak is die Maarten, bah.
Idd, die was bijna 2x haar leeftijd.quote:Op zondag 14 april 2019 21:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die Spaanse rodeorijder wist er ook wel raad mee. Kerel leek me wel wat jaartjes ouder dan deze dame.
Heel veel opties hebben de meeste mensen ook weer niet. Het is niet zo dat ze bij 'n lokale bank als bankdirecteur aangenomen worden of zo.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Net als scheet die altijd even een patatje pinda meenam voor de brugwachterquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Frikandel is smerig maar kroket af en toe is wel lekker. Echte vetkleppen missen het, die aten waarschijnlijk wekelijks snackbarvoedsel
ik vraag me wel af hoe oud ze nu was toen ze dat kind heeft gekregen dan? Toch best jong volgens mij.quote:
Toen was ze 14. Nu is ze dan jaar of 23/24. Dat kind lijkt me jaar of 3 a 4? Dus ongeveer 20.quote:Op maandag 15 april 2019 11:55 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
ik vraag me wel af hoe oud ze nu was toen ze dat kind heeft gekregen dan? Toch best jong volgens mij.
Dat ze wat zaken moesten afhandelen is niet vreemd, dat ze daar 5 jaar (!) over gedaan hebben en dat zelf ook nog 'sneller dan verwacht' vinden, blijft wél raar. Pas in 2014 gingen ze aan slag met die B&B.quote:Op zondag 14 april 2019 19:46 schreef Halcon het volgende:
Dit zeggen ze er zelf over:
Ons avontuur begon op 8 januari 2009. [...]
Binnen een paar maanden werd duidelijk dat deze zakelijke beslommeringen wel eens héél erg lang konden gaan duren, volgens onze adviseurs moesten wij in jaren denken. Om een lang verhaal kort te maken hebben wij ervoor gekozen om uit ellenlange gerechtsprocedures te stappen en niet meer stil te staan bij het verleden maar om, sneller dan verwacht, heel snel aan een nieuwe toekomst te gaan bouwen.
Verklaart ook wel waarom ze niet meteen zijn begonnen.
Nou, hij was wel oud geworden.quote:Op maandag 15 april 2019 10:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die man van de Spaanse B&B vond ik toen ik al een naar, dominant mannetje en hij is nauwelijks veranderd.
Dat ligt er een beetje aan in wat voor dingen je terecht bent gekomen. Als je terecht bent gekomen in allerlei juridische procedures of afwikkeling van 'n complex faillissement (of een combi van beide), dan kan dat best wel even duren.quote:Op maandag 15 april 2019 13:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat ze wat zaken moesten afhandelen is niet vreemd, dat ze daar 5 jaar (!) over gedaan hebben en dat zelf ook nog 'sneller dan verwacht' vinden, blijft wél raar. Pas in 2014 gingen ze aan slag met die B&B.
Mocht ik ooit een advocaat nodig hebben hoop ik wel dat ze een andere sturen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:48 schreef AgnesGru het volgende:
Dochter kan mooi helpen met de scheiding.
Een Zweefmerrie in dit gevalquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:32 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Paramedisch natuurkundig therapeut Nicole (53) vindt dat er te veel oorvervuiling in Nederland is. En dat doet haar getraumatiseerde paard Zazou geen goed. Dit heeft haar doen besluiten om te vertrekken. Ze heeft samen met haar man Cosmas (55) - die gelukkig ook mee wil - een chateau gekocht in de Franse Pyreneeën. In het hoogseizoen bieden ze kamers voor toeristen aan en de rest van het jaar willen ze mensen ontvangen die door Nicole behandeld willen worden. Nicole beschikt over geneeskrachtige gaven, werkt met energiebanen en kan dingen heel goed aanvoelen. Paardenvriendin Thérèse (40) gaat ook mee. Nicole is van mening dat ze heel goed kan helpen met het ontvangen van gasten en het verzorgen van de paarden. Cosmas heeft zo zijn bedenkingen over Thérèse. Volgens hem is het een pittige dame die nog wel eens voor problemen kan gaan zorgen...
Een zweefteef dus.
Als ze té gestoord zijn is het ook niet leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |