quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik kan die aflevering niet vinden. Jammer want als ik Fok! mag geloven is dat de beste aflevering
Welke was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:42 schreef TLC het volgende:
[..]
Die naaktcamping was toch ergens in Frankrijk ? waar de vrouw er met de barman ervandoor ging![]()
Ja, jaren geleden uitgezonden. Wat jammer dat hij niet meer terug te kijken is.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik kan die aflevering niet vinden. Jammer want als ik Fok! mag geloven is dat de beste aflevering
Boven dit bericht staat de YouTube linkquote:Op woensdag 10 april 2019 03:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, jaren geleden uitgezonden. Wat jammer dat hij niet meer terug te kijken is.
die kan ik me zelfs herinnerenquote:
Dank!quote:Op woensdag 10 april 2019 09:18 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Boven dit bericht staat de YouTube link
ik denk dat dat wel mee valt, de meeste kan ik me niet eens herinneren (dat zegt niet veel natuurlijk) maar van geen enkele uitzending krijg ik nou het idee van, jee daar zal ik eens gaan boeken. Eerder het tegenover gesteldequote:Op woensdag 10 april 2019 13:34 schreef Snoopyfrl het volgende:
Gisteravond ook al in Shownieuws. Een of andere voormalige deelnemer, kwam me wel vaag bekend voor, die zeurde dat ze 'gratis acteurs' waren.
Wat hij vergeet, is dat hij bijna een uur lang gratis reclame kon maken voor zijn sjambre doot!
En dat voor een miljoenenpubliek. Laat zo'n man eens vragen wat een ster-spotje kost.
Ik denk dat meedoen de meeste deelnemers geen windeieren gelegd heeft.
Ik denk dat je je daarop verkijkt. Neem bijvoorbeeld de Scheetjes, denk je dat het zo goed had gelopen bij ze zonder dit programma? De biodanza-mensen maken van hun camping toch maar mooi een succes, volgens mij danken ze hun bekendheid voor een groot deel aan het programma.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:14 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
ik denk dat dat wel mee valt, de meeste kan ik me niet eens herinneren (dat zegt niet veel natuurlijk) maar van geen enkele uitzending krijg ik nou het idee van, jee daar zal ik eens gaan boeken. Eerder het tegenover gestelde
Mee eens, kennissen net bij de scheetjes geweest, nu een succes, slim gedaan. Meesten doen mee om toko te promoten en Ik Vertrek probeerd al 20 jaar vooral de negatieve aspecten naar voren te halen.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:26 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daarop verkijkt. Neem bijvoorbeeld de Scheetjes, denk je dat het zo goed had gelopen bij ze zonder dit programma? De biodanza-mensen maken van hun camping toch maar mooi een succes, volgens mij danken ze hun bekendheid voor een groot deel aan het programma.
https://tvblik.nl/ik-vert(...)nkrijk-10-jaar-laterquote:
Jij bent dan misschien ook niet de doelgroep. Ik begreep wel eens dat werkelijk alle deelnemers, ook die voor gek stonden, overstelpt worden met boekingen. Misschien is het ramptoerisme, maar wat kan het schelen.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:14 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
ik denk dat dat wel mee valt, de meeste kan ik me niet eens herinneren (dat zegt niet veel natuurlijk) maar van geen enkele uitzending krijg ik nou het idee van, jee daar zal ik eens gaan boeken. Eerder het tegenover gestelde
Dat verbaast me niets.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Mijn schoonouders zijn laatst trouwens bij de Gambiaanse Pannenkoekenbakkers geweest van enkele jaren geleden: dat viel nogal tegen - prijzig (voor Gambiaanse begrippen), zeer veel zaken op de kaart niet op voorraad en nu ook niet bepaald een prettige sfeer/bediening.
Daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben, ik ben zeker niet hun doelgroepquote:Op woensdag 10 april 2019 14:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij bent dan misschien ook niet de doelgroep. Ik begreep wel eens dat werkelijk alle deelnemers, ook die voor gek stonden, overstelpt worden met boekingen. Misschien is het ramptoerisme, maar wat kan het schelen.
Zoals iemand hier boven al zei: je adverteert voor een enorm publiek. Als 1% daarvan bij je boekt, is dat al een enorm succes.
Beetje zoals Nigeriaanse mails dat je geld kan verdienen: wie trapt daar ooit in? Kennelijk een half procent van de mensen die zo'n mailbom krijgt. Succes verzekerd dus.
quote:
Als ik me niet vergis hebben ze nu een schoonmaakbedrijf.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jeetje wat naïef... Maar het zijn wel echt harde werkers en ik geloof wel dat ze het al doende zullen leren. Iemand enig idee hoe het ze is vergaan?
Meende ook zoiets. In ieder geval nog steeds bij elkaar en een paar kinderen verder.quote:Op woensdag 10 april 2019 15:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis hebben ze nu een schoonmaakbedrijf.
Ook geen prettig land om op vakantie te gaan maar wel lekker goedkoop waarschijnlijk ;-)quote:
Het is juist enorm in trek en een zeer prettige vakantiebestemming (als in: luieren op een resort).quote:Op woensdag 10 april 2019 16:40 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Ook geen prettig land om op vakantie te gaan maar wel lekker goedkoop waarschijnlijk ;-)
Ouwevrouwe gaan daar jonge knullen scoren voor de seks. Een hele industrie, naar het schijnt. Toerisme zat.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is juist enorm in trek en een zeer prettige vakantiebestemming (als in: luieren op een resort).
Geloof dat dat restaurant snel dicht is gegaan en ze weer terug zijn gegaan naar Zutphen. Tenminste, dat las ik eens in een discussie over die aflevering.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jeetje wat naïef... Maar het zijn wel echt harde werkers en ik geloof wel dat ze het al doende zullen leren. Iemand enig idee hoe het ze is vergaan?
Staat in dat woordenboek ‘locale’?quote:Op donderdag 11 april 2019 20:23 schreef TLC het volgende:
Vaak zie je dat mensen wel naar t buitenland gaan maar totaal de locale taal niet spreken
je zou zeggen verdiep je daar tenminste wat in of neem op zijn minst een woordenboek mee
nee ik moest daarna ook aan denken dat t lokale was maar ik was te lui om het te edit-enquote:Op donderdag 11 april 2019 20:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Staat in dat woordenboek ‘locale’?
en weer geen woord over visums want normaal kan je niet zomaar verhuizen buiten de EU.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben nu aan het kijken.. Wat is dat toch altijd met vergunningen
quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja hoor, je bent niet alleen!
Dr was in 2015 al een update: https://www.avrotros.nl/i(...)amilie-van-den-hurk/quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:35 schreef derLudolf het volgende:
Sanne woont nog in Spanje. Ze is milf geworden aldus vleesboek.
In die tijd vroegen we in dit topic nog naar haar Hyves account.quote:
quote:
Uitgezonden op Net5 zelfsquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:37 schreef Mani89 het volgende:
Mauresmo op Wimbledon, ja dit is heel oud.
Ja dus? Ik was ook ooit 14.quote:
Haar geschreven Spaans is voortreffelijk. Knap!quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:35 schreef derLudolf het volgende:
Sanne woont nog in Spanje. Ze is milf geworden aldus vleesboek.
Lamballenquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ze zijn er al 5 jaar en gaan nu pas beginnen? Wat hebbeb ze dan in die 5 jaar gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |