Gaat dit over die 100 euro die ze van de BV heeft gejat voor het huisje ? echt die Cris spoort ook veer geen meterquote:Op maandag 8 april 2019 08:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
De drie bamboe struiken voor het huisje moeten eruit voor de graffiti artiest
of die smerige kotsgeluiden maakt .quote:Op maandag 8 april 2019 08:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
Chris die zelf altijd de smerigste boeren laat heeft commentaar op de boer die Adriaan laat.
quote:Op zondag 7 april 2019 22:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
31 april komen de nieuwe bewoners zegt Shelly
Gmquote:Op maandag 8 april 2019 08:21 schreef An_0_Niem het volgende:
GM allemaal. Gisteren weinig tijd om te Cossen, maar wel mee gekregen van Franny en helium. Wat is de achtergrond van dat verhaal?
Dat zijn er dan weer 2 neem ik aan , waarvan er een vertrekt .quote:
31 april bestaat niet.quote:Op maandag 8 april 2019 08:24 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat zijn er dan weer 2 neem ik aan , waarvan er een vertrekt .
Ik geloof er helemaal niets vanquote:Op maandag 8 april 2019 08:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
GmIk heb te weinig gekeken. Helaas niets van meegekregen.
Christel zegt dat ze heel erg streng is voor zichzelf......
Helaas, bijna niet gekeken gisteren, mij te saai om veel te kijken momenteelquote:Op maandag 8 april 2019 08:21 schreef An_0_Niem het volgende:
GM allemaal. Gisteren weinig tijd om te Cossen, maar wel mee gekregen van Franny en helium. Wat is de achtergrond van dat verhaal?
quote:Op maandag 8 april 2019 08:26 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ow dank je , , ik ben nog niet zo lang op
Cris heeft bielzen nodig, ze spoort niet.quote:Op maandag 8 april 2019 08:37 schreef Dotteke het volgende:
45 jaar en dan wil je een hans en grietje huisje, echt
quote:Op zondag 7 april 2019 22:46 schreef PoezeligDing het volgende: [..]
Heeft niks met geduld te maken. Die gast is zelf zo onzeker als een knakworstje in kokend water.
quote:Op maandag 8 april 2019 08:39 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over Dylan en zijn omgang met Kaylee en haar nukken.
Ik zit die twee ff te beluisteren, man o man wat een zielig gesprek onder 2 volwassenenquote:Op maandag 8 april 2019 08:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Cris heeft bielzen nodig, ze spoort niet.
Hij eet niet altijd zijn pannetje leeg en gaat later de rest opeten.quote:Op maandag 8 april 2019 07:56 schreef Dotteke het volgende:
Jessie heeft nieuw schoenen, van Hiske, zegt Adje gekscherend. Je kan zeggen van haar wat je wil maar als ze iets kapot maakt koopt ze ook nieuwe voor je. ( was cynisch van hem heeft ze niet gedaan)
Adje werkt ff zijn tweede trog eten naar binnen, de eerst trog had hij om 5.30 uur al op.
[ afbeelding ]
Klopt toch dat is tv makenquote:Op maandag 8 april 2019 08:24 schreef QuarterBack het volgende:
Dre, weer bezig met "sociale gesprekjes" met Chris lullen over sneue Gerrit, die niets doet
Dre doet zelf ook niets
Dre denkt inmiddels vast ook dat lullen werken is
Dat dus Dotteke , dat mens spoort echt niet , die wil alleen knusse dingetjes ?quote:Op maandag 8 april 2019 08:37 schreef Dotteke het volgende:
45 jaar en dan wil je een hans en grietje huisje, echt
Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat zoiets voor de klas staat.quote:Op maandag 8 april 2019 09:00 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat dus Dotteke , dat mens spoort echt niet , die wil alleen knusse dingetjes ?
franny noemt het een support bh hahahaha ipv sport bhquote:Op maandag 8 april 2019 09:02 schreef Dotteke het volgende:
Fran en merel gaan hard lopen, ze moet echt een stevige beha moet hebben.
Bij H&M, zegt Frany. Ja, een waar je je tieten in moet doen zegt Merel
euhhhhhhhhhhhh is daar een beha niet altijd voor om je tieten in te doen
Het zijn ook een stelletje minkukkels daar.quote:Op maandag 8 april 2019 09:03 schreef krabje het volgende:
[..]
franny noemt het een support bh hahahaha ipv sport bh
snap ik ook niet hoor,maar ik kan er wel om lachen .quote:Op maandag 8 april 2019 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn ook een stelletje minkukkels daar.
Hoe die in de maatschappij mee moeten draaien?
Bedoelt ze zeker SubSport-bhquote:Op maandag 8 april 2019 09:03 schreef krabje het volgende:
[..]
franny noemt het een support bh hahahaha ipv sport bh
Ja, dat soort dingen zijn wel lachwekkend\quote:Op maandag 8 april 2019 09:04 schreef krabje het volgende:
[..]
snap ik ook niet hoor,maar ik kan er wel om lachen .
Moeten ze bij die nieuwe paadjes doen, ff die stenen aanstampenquote:Op maandag 8 april 2019 09:09 schreef Dotteke het volgende:
En op en neer, en op en neer en op en op en neer en neer
[ afbeelding ]
Doet ze ook alleen maar omdat Jessie daar staatquote:Op maandag 8 april 2019 09:09 schreef Dotteke het volgende:
En op en neer, en op en neer en op en op en neer en neer
[ afbeelding ]
Precies ik ook niet , vandaar Utopia in stoer binnen komen in een werk broek en wat is ze nu ? NIKSquote:Op maandag 8 april 2019 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat zoiets voor de klas staat.
Ook geen Mod nodig er gebeurt heel weinig meer en dan is ontopic erg moeilijkquote:Op maandag 8 april 2019 09:11 schreef Dotteke het volgende:
Denk aan je knieën zegt \Franny
Kutzooi, zegt Merel
De bakkers zijn met het brood bezig. meer valt er niet te vertellen.
[ afbeelding ]
Ze keek toen naar die ballonnen die in hun (die van haar en Merel) huisje hingen.quote:Op maandag 8 april 2019 08:21 schreef An_0_Niem het volgende:
ik weet niet wat ze bedoelde maar ze zei support bh hahahahahquote:Op maandag 8 april 2019 09:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bedoelt ze zeker SubSport-bh![]()
Goedemorgen Cos
Neem ruim! [ afbeelding ]
Maar die bestaan.quote:Op maandag 8 april 2019 09:18 schreef krabje het volgende:
[..]
ik weet niet wat ze bedoelde maar ze zei support bh hahahahah
Dat gezicht van shelly ook weer...quote:Op maandag 8 april 2019 09:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
Lingerie uurtje korter reiskosten [ afbeelding ]
gewoon 3 op Adriaantje vanwege zijn gezeikquote:Op maandag 8 april 2019 08:57 schreef Dotteke het volgende:
Adje denkt dat hij dit keer weer zijn stemmen gaan verdelen.
Er is nu niet iemand die hij echt weg wil hebben.
Hij heeft vol gestemd op Merel, de 2de stemming. Ze deed in het begin ook weinig tot niets. Nu doet ze haar ding. Hij heeft ook op tim en joa vol gestemd
Hiske die zelf meelift op Adriaan en Chris is de laatste die er iets van kan zeggen.quote:Op maandag 8 april 2019 09:38 schreef mootie het volgende:
Wat heeft
Hiske toch vreemde gedachtenkronkels.
Morgen!quote:Op maandag 8 april 2019 09:37 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jullie nemen dingen over die anderen niet lukken zegt Hiske dat valt haar op... het is een interessante ontwikkeling dit naar aanleiding van de hypnose
Hiske die brood overneemt van Adriaan zegt dit....
“Het zit niet goedquote:Op maandag 8 april 2019 10:03 schreef schizolientje het volgende:
Kaylee en Shelly vandaag een dag in de kapsalon, Kaylee lijkt me ook zo n klant die tien keer terug komt omdat er iets anders moet
Hij is wel met gevaar voor eigen leven bezig het dak te repareren, terwijl Chris en His eerst kleertjes op de computer kijken en dan gaan roken. Waarom laten ze die mutsen hun eigen dak niet maken.quote:
Nee hoor. als er niets is valt er niets te tikkenquote:Op maandag 8 april 2019 09:17 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ook geen Mod nodig er gebeurt heel weinig meer en dan is ontopic erg moeilijk
Is haar eigen haar hoor, op haar insta heeft haar moeder dezelfde bos en op een foto kan je duidelijk de aanzet van haar eigen haar zien en dat is Krulquote:Op maandag 8 april 2019 10:16 schreef Chea49 het volgende:
Kaylee tóch geen extentions zo te zien?![]()
Jessie: als het maar geen moetje wordt.
Alles is een moetje bij jou Jessie dus wat maakt dat nu uit?
Is wel aan Jessie gewaagd, lult ook uren in de wind.quote:Op maandag 8 april 2019 10:18 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske mist daadkracht....
Vooral bij zichzelf dan wat een vaag figuur
Die lult om te lullen, dramt om te drammen, zeikt om te zeiken maar verder doet hij ook niets.quote:Op maandag 8 april 2019 10:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is wel aan Jessie gewaagd, lult ook uren in de wind.
Dat werd hier eerder geschreven, dat ze zei dat ze haar extentions eruit wilde halen. Ik geloofde dat niet. Is duidelijk eigen bos krullen.quote:Op maandag 8 april 2019 10:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Is haar eigen haar hoor, op haar insta heeft haar moeder dezelfde bos en op een foto kan je duidelijk de aanzet van haar eigen haar zien en dat is Krul
Het is goed dat hij zich met bepaalde zaken bemoeit, maar hij bemoeit zich werkelijk óveral mee en dat gaat mij te ver. Vooral als je eigen projectjes mislukken.quote:Op maandag 8 april 2019 10:21 schreef maryo55 het volgende:
Ze balen allemaal dat Jessie zich overal mee bemoeit.
Zou hij dat niet doen kwam er daar helemaal niets op poten. Nu ook het gesprek met Hiske. De markt nog steeds niets geregeld of op de webshop gezet.
quote:Op maandag 8 april 2019 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die lult om te lullen, dramt om te drammen, zeikt om te zeiken maar verder doet hij ook niets.
Ze heeft wel iets beters te doenquote:Op maandag 8 april 2019 10:23 schreef QuarterBack het volgende:
Roos, met hoevelen wonen jullie hier? Hoe is het mogelijk dat ze niet eens de basiskennis heeft van waar ze heenging, ik snap dat nooit
Van wat je hier leest moet je meer dan de helft niet gelovenquote:Op maandag 8 april 2019 10:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat werd hier eerder geschreven, dat ze zei dat ze haar extentions eruit wilde halen. Ik geloofde dat niet. Is duidelijk eigen bos krullen.
Of ze doen alsof ze van niets weten om niet partijdig over te komen.quote:Op maandag 8 april 2019 10:23 schreef QuarterBack het volgende:
Roos, met hoevelen wonen jullie hier? Hoe is het mogelijk dat ze niet eens de basiskennis heeft van waar ze heenging, ik snap dat nooit
Daadkrachtige Hiske wilde juist met de bakkerij stoppen zo las ik hierboven, terwijl Gerrit (!) nog wel door wil gaan.quote:Op maandag 8 april 2019 10:18 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske mist daadkracht....
Vooral bij zichzelf dan wat een vaag figuur
Kaylee wilde eergisteravond gaan douchen en daarna die "rotkrengen" uit haar haar halen, en zequote:Op maandag 8 april 2019 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van wat je hier leest moet je meer dan de helft niet geloven![]()
His en Jes over de vergaderingen. In het begin doen ze het dan zakt het weer. Ga je der achter aan dan komt het weer.
IN het begin zat ik iedereen achter hun reet aan gebeurde het, jullie zijn allemaal een stelletje slappe zakken moppert Jessie als hij wegloopt
Vooral mopperen als je weer wegloopt bij iemand, is Jessie héél sterk in.quote:Op maandag 8 april 2019 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van wat je hier leest moet je meer dan de helft niet geloven![]()
His en Jes over de vergaderingen. In het begin doen ze het dan zakt het weer. Ga je der achter aan dan komt het weer.
IN het begin zat ik iedereen achter hun reet aan gebeurde het, jullie zijn allemaal een stelletje slappe zakken moppert Jessie als hij wegloopt
His vind het maar niets, ze krijgt geen orgasme van het brood maken zegt ze, had ze dat wel gekregen dan was het veel fijner geweestquote:Op maandag 8 april 2019 10:25 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Daadkrachtige Hiske wilde juist met de bakkerij stoppen zo las ik hierboven, terwijl Gerrit (!) nog wel door wil gaan.
Was er een koper voor dan?quote:Op maandag 8 april 2019 10:26 schreef Dotteke het volgende:
Ze had ook die silo platen in een keer kunnen verkopen. Maar nee de kunstenaar in haar zegt, nee dat doen we niet, we gaan ze apart verkopen. Adje over Chris.
Zullen wel luizen geweest zijnquote:Op maandag 8 april 2019 10:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kaylee wilde eergisteravond gaan douchen en daarna die "rotkrengen" uit haar haar halen, en ze
zij nog tegen Dyl: het zijn er veel! #hebhetzelfgehoord
Oké, misschien bedoeld ze wel luizenquote:Op maandag 8 april 2019 10:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kaylee wilde eergisteravond gaan douchen en daarna die "rotkrengen" uit haar haar halen, en ze
Vlooien?quote:Op maandag 8 april 2019 10:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja, gelijk ik het begin al, wilde iemand ze allemaal in een keer kopen, je gelooft het niet maar is echt waar.quote:
Een orgasme krijgen van brood maken zegt alles al over Hiske.quote:Op maandag 8 april 2019 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
His vind het maar niets, ze krijgt geen orgasme van het brood maken zegt ze, had ze dat wel gekregen dan was het veel fijner geweest![]()
Ze is niet gekomen om brood te bakken, een paar uurtjes in d emorgen is nog niet zo erg, maar niet een hele dag.
Ze ziet er in iedergeval niet naar uit dat ze in haar satijnen bloesje gaat spuiten voor Chrissiequote:Op maandag 8 april 2019 10:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Of ze doen alsof ze van niets weten om niet partijdig over te komen.
Jesus, wat een onzin dat ze daar niet op ingegaan is dan.quote:Op maandag 8 april 2019 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, gelijk ik het begin al, wilde iemand ze allemaal in een keer kopen, je gelooft het niet maar is echt waar.
Dat dringt hier ook niet door, hij stopt inderdaad met dingen die niet haalbaat zijn, de hondenbrokken en de koffie b.v. Maar hij gaat niet op zijn nest liggen of niets doen, zoekt weer wat anders. En hij zegt alles hardop, ik mag dat welquote:Op maandag 8 april 2019 10:21 schreef maryo55 het volgende:
Ze balen allemaal dat Jessie zich overal mee bemoeit.
Zou hij dat niet doen kwam er daar helemaal niets op poten. Nu ook het gesprek met Hiske. De markt nog steeds niets geregeld of op de webshop gezet.
Graffiti artist die in een wit jasje komt. Is het geen pedicure of zoquote:Op maandag 8 april 2019 10:23 schreef QuarterBack het volgende:
Ik doelde op het aantal bewoners dat ze niet wist.quote:Op maandag 8 april 2019 10:29 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ze ziet er in iedergeval niet naar uit dat ze in haar satijnen bloesje gaat spuiten voor Chrissie
Ja dat is politiek correct, ze zal wel neutraal willen overkomen, maar het getuigd niet van belangstellingquote:Op maandag 8 april 2019 10:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik doelde op het aantal bewoners die ze niet wist.
Hij is ff met koffiebonen branden bezig geweest, de rest van zijn ideeën mag een ander doen.quote:Op maandag 8 april 2019 10:30 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat dringt hier ook niet door, hij stopt inderdaad met dingen die niet haalbaat zijn, de hondenbrokken en de koffie b.v. Maar hij gaat niet op zijn nest liggen of niets doen, zoekt weer wat anders. En hij zegt alles hardop, ik mag dat wel
Zakrattenquote:Op maandag 8 april 2019 10:27 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Zullen wel luizen geweest zijn
Ze kliederen daar alles 3 of 4 keer over.quote:Op maandag 8 april 2019 10:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik vind het atelier best wel goed uitzien met dat hout zo en die deuren. Snap dat niet goed waarom ze dat zo nodig moeten onderkliederen. Spuitmeisje legt uit dat je voor een klein stukje wand al een of twee spuitbussen kwijt bent.
En zo is dat, stilzitten op een bank en in de zon liggen is niet aan hem besteed.quote:Op maandag 8 april 2019 10:30 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat dringt hier ook niet door, hij stopt inderdaad met dingen die niet haalbaat zijn, de hondenbrokken en de koffie b.v. Maar hij gaat niet op zijn nest liggen of niets doen, zoekt weer wat anders. En hij zegt alles hardop, ik mag dat wel
Er wordt hier ook niet beweert dat de anderen druk bezig zijn. Maar dat Jessie nou zo druk is met iets, ja met lullen.quote:Op maandag 8 april 2019 10:43 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
En zo is dat, stilzitten op een bank en in de zon liggen is niet aan hem besteed.
Het blijft Gerrit wél dwars zitten volgens mij.quote:Op maandag 8 april 2019 10:49 schreef Dotteke het volgende:
Jessie en zijn tampon(ger) lekker lullen over Myl
[ afbeelding ]
O echt he, die gozer komt me meer en meer de strot uit, ook de manier hoe hij praat.quote:Op maandag 8 april 2019 10:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het blijft Gerrit wél dwars zitten volgens mij.
Vind Jes en Ger vele malen walgelijkerquote:
Mooie cap Dot.quote:Op maandag 8 april 2019 10:53 schreef Dotteke het volgende:
De twee eikel, Jes en zijn tampon (Ger) ( mat het onderwerk van gesprek
[ afbeelding ]
De hele dag maar over anderen aan het klagen begint me ook de strot uit te komen.quote:Op maandag 8 april 2019 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind Jes en Ger vele malen walgelijker
2 Minuten schuren zul je bedoelen en verder alleen maar de anderen in de gaten houden.quote:Op maandag 8 april 2019 10:56 schreef Dotteke het volgende:
Je lag er wel heel classie bij, zegt Jessie tegen Merel in het rokershok.
Ik dacht dat niemand keek zegt Merel.
Die Jessie doet ook niet anders dan over het terrein lopen en tegen iedereen wat aan lullen of roken.
10 min schuren en de rest van de dag geen flikken doen
Ger kan er ook wat van hoor en dan die ademhaling als hij aan het tetteren is.quote:Op maandag 8 april 2019 10:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De hele dag maar over anderen aan het klagen begint me ook de strot uit te komen.
Gaf ik hem teveel creditsquote:Op maandag 8 april 2019 10:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
2 Minuten schuren zul je bedoelen en verder alleen maar de anderen in de gaten houden.
Zie je vaker, jonge meiden in té strakke kleding. Eten allemaal junkfood en zie het resultaat.quote:Op maandag 8 april 2019 10:58 schreef Dotteke het volgende:
Jong meisje, mooi koppie, jammer al van de vetrolletjes.
[ afbeelding ]
Nee dat wil ze niet. Er moet een nieuw komen omdat de dame die deze in bruikleen heeft gegeven deze terug wilquote:
Wel een leuke meid.quote:Op maandag 8 april 2019 10:58 schreef Dotteke het volgende:
Jong meisje, mooi koppie, jammer al van de vetrolletjes.
[ afbeelding ]
Ik bedoel hen beiden ook hoor.quote:Op maandag 8 april 2019 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ger kan er ook wat van hoor en dan die ademhaling als hij aan het tetteren is.
Hij neemt bij ieder woord een extra hap lucht lijkt wel.
Soms kan je er niets aan doen dat je wat dikker bent, maar ik zeg altijd kleed je er dan na.quote:Op maandag 8 april 2019 11:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zie je vaker, jonge meiden in té strakke kleding. Eten allemaal junkfood en zie het resultaat.
ja, ik weet het nu ff gegoogeld en ik hou er van. Zij staat tien ladders boven Christel, moet je eens kijken https://www.youtube.com/channel/UCQ0bOXeX197aXh3O6g7koxgquote:
Ze zei net dat er een 2de moet komen omdat anderen nu ook kleding gaan doen en ze dan aan 1 plotter niets hebben.quote:Op maandag 8 april 2019 11:00 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Nee dat wil ze niet. Er moet een nieuw komen omdat de dame die deze in bruikleen heeft gegeven deze terug wil
Kort topje met een enorme vette buik eronder.quote:Op maandag 8 april 2019 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms kan je er niets aan doen dat je wat dikker bent, maar ik zeg altijd kleed je er dan na.
Soms zie je ze lopen, vette buik vetrollen en dan die strakke kleding.
Chris nog in overleg met Roos en Adje in zijn blote bast kistje maken.
En |Jessie vond dat nog niet nodig, mocht dat wel nodig zijn dan is hij er ook binnen een dagquote:Op maandag 8 april 2019 11:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze zei net dat er een 2de moet komen omdat anderen nu ook kleding gaan doen en ze dan aan 1 plotter niets hebben.
Wauw, ze mag mijn schuur wel komen opfleuren.quote:Op maandag 8 april 2019 11:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ja, ik weet het nu ff gegoogeld en ik hou er van. Zij staat tien ladders boven Christel, moet je eens kijken https://www.youtube.com/channel/UCQ0bOXeX197aXh3O6g7koxg
Nee.quote:Op maandag 8 april 2019 11:03 schreef sjampoeh het volgende:
merel: het is mereldag
ben ik de enige die zich zo ergert of irriteert aan haar ???
Ze zouden vandaag verder gaan zoeken samen.quote:Op maandag 8 april 2019 11:04 schreef Dotteke het volgende:
Ik moet echt ff een plotter gaan regelen, het is Mereldag vandaag dus wie weet gaat het me lukken.
Ik dacht dat Jessie net tegen haar gezegd had dat het nog niet mocht ( alsof hij de baas is)
[ afbeelding ]
Ze krijgt alles voor elkaar en zo niet dan toch.quote:Op maandag 8 april 2019 11:03 schreef sjampoeh het volgende:
merel: het is mereldag
ben ik de enige die zich zo ergert of irriteert aan haar ???
Dus dát. Dat deze plotter terug moet is al bekend. Ze schijnen zélfs een boete te hebben gekregen omdat deze allang terug had gemoeten. Wat daar serieus van waar is?quote:Op maandag 8 april 2019 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En |Jessie vond dat nog niet nodig, mocht dat wel nodig zijn dan is hij er ook binnen een dag
Borden moeten ook hard gebakken worden Dot, voor broden geldt dat niet.quote:Op maandag 8 april 2019 11:06 schreef Dotteke het volgende:
Sommige borden zijn wel iets te hard gebakken.
[ afbeelding ]
Mooi zo, opbokken.quote:Op maandag 8 april 2019 11:10 schreef DKUp het volgende:
Myleentje heeft het gevoel dat ze haar huis gaat met de stemmingen.
Joh
Mooi hoor heel kunstigquote:Op maandag 8 april 2019 11:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wauw, ze mag mijn schuur wel komen opfleuren.
Zit er dik in, hoewel ik vaak om haar moet lachen vanwege haar domheid en haar slome praten.quote:Op maandag 8 april 2019 11:13 schreef sjampoeh het volgende:
shel zal wel weer de lul zijn met stemmingen
ach ja mylene is heel erg bezig met de stemmingen en bang om op de bank te komen,dus gaat ze maar iets doen,is een soort van timmetjequote:Op maandag 8 april 2019 11:18 schreef Dotteke het volgende:
Getverdemmen doet Myl alweer niets, tis toch wat.
Jessie en Merel daarin tegen zijn weer hard aan het werk
[ afbeelding ]
Hiske doet net zoveel als Gerrit, Shelley, Mylene en Christel doen....NIETS....Ben er vast nog wel wat vergeten...quote:Op maandag 8 april 2019 11:16 schreef DKUp het volgende:
Hiske doet ook weinig met de broden, Gerrit kan het lekker doen.
Gerrit en Sheil doen in ieder geval meerquote:Op maandag 8 april 2019 11:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hiske doet net zoveel als Gerrit, Shelley, Mylene en Christel doen....NIETS....Ben er vast nog wel wat vergeten...
De markt toch .... wanneer is die eigenlijk... ?quote:Op maandag 8 april 2019 11:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hiske doet net zoveel als Gerrit, Shelley, Mylene en Christel doen....NIETS....Ben er vast nog wel wat vergeten...
Ik hoorde Mylene zélf zeggen dat ze met 5-0 binnen kwam.quote:Op maandag 8 april 2019 11:13 schreef Dotteke het volgende:
Ik kwam al met 5-0 achterstand binnen zegt Adje
Hij vindt het nog te vroeg om op haar te stemmen, ze is net binnen.
Hij denkt dat niet dat Ger op haar gaat stemmen.
In het begin dat hij wel dat ze op de bank zou komen, maar daar denkt hij nu anders over.
Kay voegt ook niet veel toe, mensen irriteren zich aan Andrea. Een Shelly doet ook niet veel.
Dan kun je ze mailen maar ze schijnen niets te beantwoorden.quote:Op maandag 8 april 2019 11:14 schreef sjampoeh het volgende:
dyl weer zeiken over klanten. ze laten geen telnrs achter
meh meh meh
Lekker steeds, die opbouwende kritiek.quote:Op maandag 8 april 2019 11:16 schreef Dotteke het volgende:
Dan was je in een verder gevormd stadium geweest zegt Jessie als je voor de keuring al afspraken had gemaakt (tattooshop)
Ja maar Merel haar kleertjes zijn nog niet binnen en een ander helpen doet ze nooit.quote:Op maandag 8 april 2019 11:18 schreef Dotteke het volgende:
Getverdemmen doet Myl alweer niets, tis toch wat.
Jessie en Merel daarin tegen zijn weer hard aan het werk
[ afbeelding ]
Ze hebben die roos op Brandon zijnbeengeziennatuurlijkquote:Op maandag 8 april 2019 11:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan kun je ze mailen maar ze schijnen niets te beantwoorden.
Hebben ze eerder er steeds omheen gedraaid zeker.......met hij is niet goed en werkt niet lekker moet een nieuwe komen??quote:Op maandag 8 april 2019 11:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dus dát. Dat deze plotter terug moet is al bekend. Ze schijnen zélfs een boete te hebben gekregen omdat deze allang terug had gemoeten. Wat daar serieus van waar is?
Het atelier volgens mij.quote:Op maandag 8 april 2019 11:20 schreef eskil het volgende:
Ik heb niet zo goed opgelet, maar gaat dat meisje de loods spuiten? Wat een prachtige dingen maakt ze trouwens !
quote:Op maandag 8 april 2019 11:23 schreef eskil het volgende:
[..]
Ze hebben die roos op Brandon zijnbeengeziennatuurlijk
Plus dat ze s'avonds wel eens Merel helpt achter de pc. mail behandelen dacht ik.quote:Op maandag 8 april 2019 11:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja maar Merel haar kleertjes zijn nog niet binnen en een ander helpen doet ze nooit.
quote:Op maandag 8 april 2019 11:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik hoorde Mylene zélf zeggen dat ze met 5-0 binnen kwam.
Shelley is echter al 3x op de bank gekomen dus die maakt denk ik de meeste kans.
quote:
In bruikleen en dan nog commentaar hebben ook.quote:Op maandag 8 april 2019 11:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hebben ze eerder er steeds omheen gedraaid zeker.......met hij is niet goed en werkt niet lekker moet een nieuwe komen??
Volgens mij het huisje van CHris en his en het atelier, maar weet het niet zeker.quote:Op maandag 8 april 2019 11:20 schreef eskil het volgende:
Ik heb niet zo goed opgelet, maar gaat dat meisje de loods spuiten? Wat een prachtige dingen maakt ze trouwens !
Dat doet Mylene inderdaad omdat Merel dat geen leuk werk vindt.quote:Op maandag 8 april 2019 11:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Plus dat ze s'avonds wel eens Merel helpt achter de pc. mail behandelen dacht ik.
Nee, dat zijn hele andere beha'squote:Op maandag 8 april 2019 11:29 schreef Chea49 het volgende:
Lingerieparty tegen kanker. Als er een borst is afgezet bij je vanwege kanker dan heb je aan die lingerie niet zoveel.
Heeft Cris haar uitgenodigd?? Die heeft wel lef met haar hobbygedoe!!quote:Op maandag 8 april 2019 11:31 schreef schizolientje het volgende:
Ik heb niet het idee dat we Roos aan het werk gaan zien. Ze zou wel gek zijn ook . Christel is ook wel heel slecht voorbereid, Ze wil stencils maar daar werkt Roos nooit mee. Stencils kunnen ze trouwens maken met de plotter.
Niet helemaal. De laatste keer had Shelley diverse mensen aangesproken haar te helpen maar iedereen liet het afweten. Het is gewoon maar net of het je gegund is en het is Shelley niet gegund. Ze gaat zélf niet helemaal vrijuit hoor.quote:
Eens.quote:
Bij Merel ook niet en tóch steunt iedereen haar door haar kleding te dragen.quote:Op maandag 8 april 2019 11:32 schreef Dotteke het volgende:
Adje zegt dat het ook nog eens anders is als het voor iemand is die ook eens wat voor je terug doet. Dat is er dus bij Shel niet, zegt hij
Dat dus, misselijkmakend.quote:Op maandag 8 april 2019 11:34 schreef sjampoeh het volgende:
ze zeiken liever iemand af dan dat ze meehelpen.
shel is ook dom, maar vindt het zo makkelijk en flauw
Maar is dat niet het hele euvel........mensen aanspreken en het dan overlaten aan hun. En aan een produkt dat niet loopt......quote:Op maandag 8 april 2019 11:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Niet helemaal. De laatste keer had Shelley diverse mensen aangesproken haar te helpen maar iedereen liet het afweten. Het is gewoon maar net of het je gegund is en het is Shelley niet gegund. Ze gaat zélf niet helemaal vrijuit hoor.
Maar die verdiend geld, en is de hele dag bezig.quote:Op maandag 8 april 2019 11:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bij Merel ook niet en tóch steunt iedereen haar door haar kleding te dragen.
zoveel verdiend ze niet hoor. Daar is jessie ook al achterquote:Op maandag 8 april 2019 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar die verdiend geld, en is de hele dag bezig.
Shel doet niet veel en verdiend geen geld, dat zal het verschil zijn denk ik.
Ze is daar gewoon niet goed in.quote:Op maandag 8 april 2019 11:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar is dat niet het hele euvel........mensen aanspreken en het dan overlaten aan hun. En aan een produkt dat niet loopt......
Zoveel verdiend Merel echt niet hoor, alles wat ze uitdeelt aan kleding gaat van de winst af.quote:Op maandag 8 april 2019 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar die verdiend geld, en is de hele dag bezig.
Shel doet niet veel en verdiend geen geld, dat zal het verschil zijn denk ik.
Die zijn toch al eens gezet bij hem?quote:Op maandag 8 april 2019 11:36 schreef sjampoeh het volgende:
ad weer over vlechtjes . had hij vorig zomer al gevraagd
Ik zou haar geen seconde missenquote:Op maandag 8 april 2019 11:13 schreef sjampoeh het volgende:
shel zal wel weer de lul zijn met stemmingen
Ze wil gewoon duidelijk hebben waarom die lingerie van Shelley niet loopt.quote:Op maandag 8 april 2019 11:38 schreef krabje het volgende:
wat een bemoeial is die andrea,denkt alle wijsheid in pacht te hebben,die kan ook wel weer onder haar steen.
Die wil elke week wel naar huis en zit er nog steeds. Die dreigementen van hem.quote:Op maandag 8 april 2019 11:39 schreef Dotteke het volgende:
\andrea spreekt Shel aan, hoe ze de kaartverkoop omhoog gaat krijgen.
SHel heeft wel een idee, maar ze moet eerst Kay uitspoelen
Adje gaat naar h uis als er weer zo slechte mannen avond komt
ze heeft toch streams gekeken,dat moet voldoende zijnquote:Op maandag 8 april 2019 11:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze wil gewoon duidelijk hebben waarom die lingerie van Shelley niet loopt.
en dan mag ze niet meer vragen of helpen ?quote:Op maandag 8 april 2019 11:40 schreef krabje het volgende:
[..]
ze heeft toch streams gekeken,dat moet voldoende zijn
Kennelijk niet en ik vind het lief van haar dat ze wel wil helpen het anders te doen.quote:Op maandag 8 april 2019 11:40 schreef krabje het volgende:
[..]
ze heeft toch streams gekeken,dat moet voldoende zijn
Daarom heeft dat dreigen geen zin.quote:Op maandag 8 april 2019 11:42 schreef freaky40 het volgende:
A3 gaat zeker niet naar huis voor juni. Febo wil die Alpe du Zes natuurlijk groots brengen in de uitzendingen.
Dacht dat álle beren al verkocht waren, ook die gebruikt zijn als kussen door de bewoners?quote:Op maandag 8 april 2019 11:43 schreef Dotteke het volgende:
16 broden gebakken met 2 man, dan moet je toch wel heel moe zijn he
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 april 2019 11:44 schreef Chea49 het volgende:
Ik denk dat het beter is als Mylene eruit wordt gestemd. Zal beter zijn voor Jens, Gerrit en Shelley.
Adje deed er heel wat meer in zijn eentje.quote:Op maandag 8 april 2019 11:43 schreef Dotteke het volgende:
16 broden gebakken met 2 man, dan moet je toch wel heel moe zijn he
[ afbeelding ]
ik bdoel ermee dat ze weet hoe die lingerie party's van shel verlopen.quote:Op maandag 8 april 2019 11:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en dan mag ze niet meer vragen of helpen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |