Gaat dit over die 100 euro die ze van de BV heeft gejat voor het huisje ? echt die Cris spoort ook veer geen meterquote:Op maandag 8 april 2019 08:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
De drie bamboe struiken voor het huisje moeten eruit voor de graffiti artiest
of die smerige kotsgeluiden maakt .quote:Op maandag 8 april 2019 08:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
Chris die zelf altijd de smerigste boeren laat heeft commentaar op de boer die Adriaan laat.
quote:Op zondag 7 april 2019 22:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
31 april komen de nieuwe bewoners zegt Shelly
Gmquote:Op maandag 8 april 2019 08:21 schreef An_0_Niem het volgende:
GM allemaal. Gisteren weinig tijd om te Cossen, maar wel mee gekregen van Franny en helium. Wat is de achtergrond van dat verhaal?
Dat zijn er dan weer 2 neem ik aan , waarvan er een vertrekt .quote:
31 april bestaat niet.quote:Op maandag 8 april 2019 08:24 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat zijn er dan weer 2 neem ik aan , waarvan er een vertrekt .
Ik geloof er helemaal niets vanquote:Op maandag 8 april 2019 08:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
GmIk heb te weinig gekeken. Helaas niets van meegekregen.
Christel zegt dat ze heel erg streng is voor zichzelf......
Helaas, bijna niet gekeken gisteren, mij te saai om veel te kijken momenteelquote:Op maandag 8 april 2019 08:21 schreef An_0_Niem het volgende:
GM allemaal. Gisteren weinig tijd om te Cossen, maar wel mee gekregen van Franny en helium. Wat is de achtergrond van dat verhaal?
quote:Op maandag 8 april 2019 08:26 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ow dank je , , ik ben nog niet zo lang op
Cris heeft bielzen nodig, ze spoort niet.quote:Op maandag 8 april 2019 08:37 schreef Dotteke het volgende:
45 jaar en dan wil je een hans en grietje huisje, echt
quote:Op zondag 7 april 2019 22:46 schreef PoezeligDing het volgende: [..]
Heeft niks met geduld te maken. Die gast is zelf zo onzeker als een knakworstje in kokend water.
quote:Op maandag 8 april 2019 08:39 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over Dylan en zijn omgang met Kaylee en haar nukken.
Ik zit die twee ff te beluisteren, man o man wat een zielig gesprek onder 2 volwassenenquote:Op maandag 8 april 2019 08:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Cris heeft bielzen nodig, ze spoort niet.
Hij eet niet altijd zijn pannetje leeg en gaat later de rest opeten.quote:Op maandag 8 april 2019 07:56 schreef Dotteke het volgende:
Jessie heeft nieuw schoenen, van Hiske, zegt Adje gekscherend. Je kan zeggen van haar wat je wil maar als ze iets kapot maakt koopt ze ook nieuwe voor je. ( was cynisch van hem heeft ze niet gedaan)
Adje werkt ff zijn tweede trog eten naar binnen, de eerst trog had hij om 5.30 uur al op.
[ afbeelding ]
Klopt toch dat is tv makenquote:Op maandag 8 april 2019 08:24 schreef QuarterBack het volgende:
Dre, weer bezig met "sociale gesprekjes" met Chris lullen over sneue Gerrit, die niets doet
Dre doet zelf ook niets
Dre denkt inmiddels vast ook dat lullen werken is
Dat dus Dotteke , dat mens spoort echt niet , die wil alleen knusse dingetjes ?quote:Op maandag 8 april 2019 08:37 schreef Dotteke het volgende:
45 jaar en dan wil je een hans en grietje huisje, echt
Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat zoiets voor de klas staat.quote:Op maandag 8 april 2019 09:00 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat dus Dotteke , dat mens spoort echt niet , die wil alleen knusse dingetjes ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |