abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186098936
quote:
9s.gif Op maandag 8 april 2019 08:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Of niet wissen, maar opslaan (niet versturen) en een paar jaar later met het schaamrood op de kaken nog eens teruglezen en denken "gaaaaaaaast". Spreek uit ervaring.
Ja dan denk je ook, wat bezielde mij?
pi_186098991
Ik zou het zo niet sturen. Het is onduidelijk wat je wilt. Alleen laten weten dat het goed met je gaat?
Onder deze lijn niet schrijven
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 8 april 2019 @ 11:26:52 #53
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186099029
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 11:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ja dan denk je ook, wat bezielde mij?
Ik kwam toen ik het jaren later teruglas serieus niet voorbij de eerste twee regels ofzo, toen braken mijn tenen spontaan af, zo hard kromde ik ze.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186099072
Bij de TT dacht ik al van Nou laten we dat maar niet doen, maar dan de daadwerkelijke mail. Tenenkrommend slecht en ze heeft hier echt helemaal niets aan.
pi_186099164
Ik zou het gewoon hierbij laten.

Ze zal vanzelf wel wat van zich laten horen als ze je mist.
pi_186099167
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 11:17 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Toch denk ik dat TS de verleiding niet kan weerstaan en met wat aanpassingen de mail heeft verstuurd.

Laat je ons weten wat de reactie is?
Inderdaad. Hij zit te diep in de emotie waardoor niks doen voor hem geen optie is.
pi_186099373
Ik vind contact zoeken geen slecht idee. Je hebt toch een tijd met elkaar gedeeld, en als ik het zo lees was het uit elkaar gaan voor beide kanten niet zo vanzelfsprekend.

De brief vind ik wel té, net als de rest. Komt nogal wanhopig over zonder concreet te worden. Niet doen dus.

Ik zou het bij een kort berichtje op de app houden: "Hey hoe is het, zijn een maand verder en ben benieuwd hoe het met je gaat. Zin om een drankje te doen van de week om even bij te kletsen zonder verplichtingen?"

Of iets in die strekking.
pi_186099643
quote:
9s.gif Op maandag 8 april 2019 11:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik kwam toen ik het jaren later teruglas serieus niet voorbij de eerste twee regels ofzo, toen braken mijn tenen spontaan af, zo hard kromde ik ze.
:@ dat herken ik wel :D
pi_186099669
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 11:46 schreef GereDathan het volgende:
Ik vind contact zoeken geen slecht idee. Je hebt toch een tijd met elkaar gedeeld, en als ik het zo lees was het uit elkaar gaan voor beide kanten niet zo vanzelfsprekend.

De brief vind ik wel té, net als de rest. Komt nogal wanhopig over zonder concreet te worden. Niet doen dus.

Ik zou het bij een kort berichtje op de app houden: "Hey hoe is het, zijn een maand verder en ben benieuwd hoe het met je gaat. Zin om een drankje te doen van de week om even bij te kletsen zonder verplichtingen?"

Nou nee, zoiets voelt altijd als, wat heb je nou weer van mij nodig?

Komen ze elkaar eens random tegen is het heel anders dan een berichtje sturen.
  Moderator maandag 8 april 2019 @ 12:28:38 #60
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_186100055
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 01:19 schreef X2 het volgende:
Ben nu wel benieuwd naar je vervolgstappen naar aanleiding van al het commentaar hier.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_186100115
quote:
7s.gif Op maandag 8 april 2019 12:28 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ben nu wel benieuwd naar je vervolgstappen naar aanleiding van al het commentaar hier.
Ik denk dat hij had gehoopt op ander advies :D
  Moderator maandag 8 april 2019 @ 12:38:35 #62
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_186100237
quote:
14s.gif Op maandag 8 april 2019 12:31 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik denk dat hij had gehoopt op ander advies :D
Dat weet ik wel zeker. Hij wil haar keihard terug en die mail is niet meer dan een verschrikkelijk slechte poging om tegelijkertijd te laten weten dat hij aan zichzelf gewerkt heeft (wat bullshit is want 1 heeft ie dat niet en 2 mensen veranderen niet in 4 weken) en het te willen doen lijken alsof hij haar nog een kans wil geven.

Dit is zó slecht, maar wat DaggerOne ook al zei. Hij zit zo diep in de emotie dat iets moet doen. Weglopen van de hele situatie is voor TS geen optie. Stiekem is dat natuurlijk altijd een optie, maar TS wil een contactmoment forceren, want dat voelt beter dan afscheid nemen van dit alles.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 8 april 2019 @ 12:51:34 #63
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_186100440
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 10:16 schreef RM-rf het volgende:
het komt ook niet over alsof jij erg veranderd bent in die 4 weken, zelfs in die brief blijf je heel nukkig bij de mening waar je kennelijk eerder conflicten over gehad hebt en waar jij je teveel bemoeide met wat zij wel of niet zo mogen doen of dragen (of ze een spijkerbroek of rok van je mocht dragen of of ze mocht sporten van jou en jouw wensen over het bepalen van haar toekomst).
IIg uit die brief kom je op die punten eigenlijk niet erg positief over, krijg ik de indruk dat je jer in de relatie erg bemoeizuchtig en jaloers opstelde (ik kan daar fout-zitten natuurlijk, het is enkel een 'indruk' op basis van de text van de brief die je zelf postte).
Dit is precies zoals ik het ook las.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  Spellchecker maandag 8 april 2019 @ 13:01:01 #64
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_186100573
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 11:46 schreef GereDathan het volgende:

Klinkt voor mij heel erg als "en, ben je er al uit wat je wil?" :r
pi_186100606
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 12:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Nou nee, zoiets voelt altijd als, wat heb je nou weer van mij nodig?

Komen ze elkaar eens random tegen is het heel anders dan een berichtje sturen.
Ze kan ook sturen: "Geen behoefte aan".

Je zet haar toch geen mes op de keel?
pi_186100621
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 13:01 schreef maily het volgende:

[..]

Klinkt voor mij heel erg als "en, ben je er al uit wat je wil?" :r
Bijzonder, want dat staat er helemaal niet.

Maar ze kan zoals ik zeg toch "Nee" zeggen? Of mag je zoveel niet vragen van een vrouw?
  Spellchecker maandag 8 april 2019 @ 13:05:52 #67
197773 crew  maily
pi_186100662
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 13:04 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Bijzonder, want dat staat er helemaal niet.

Maar ze kan zoals ik zeg toch "Nee" zeggen? Of mag je zoveel niet vragen van een vrouw?
Zo klinkt het voor mij wel. En tuurlijk kan ze "nee" zeggen.
Maar ik vind dat TS haar met rust moet laten. ;)
pi_186100666
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 12:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit is zó slecht, maar wat DaggerOne ook al zei. Hij zit zo diep in de emotie dat iets moet doen. Weglopen van de hele situatie is voor TS geen optie. Stiekem is dat natuurlijk altijd een optie, maar TS wil een contactmoment forceren, want dat voelt beter dan afscheid nemen van dit alles.
Precies, ik krijg sterk het idee dat hij in enige mate emotioneel afhankelijk van haar is. Dan krijg je dus dit soort wanhoopspogingen omdat hij iets MOET doen om zijn gevoel te kalmeren. In plaats van gewoon zelf met zijn gevoelens te dealen en ze op een andere manier te kanaliseren.
  Moderator maandag 8 april 2019 @ 13:11:58 #69
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_186100775
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 13:05 schreef DaggerOne het volgende:
Precies, ik krijg sterk het idee dat hij in enige mate emotioneel afhankelijk van haar is. Dan krijg je dus dit soort wanhoopspogingen omdat hij iets MOET doen om zijn gevoel te kalmeren. In plaats van gewoon zelf met zijn gevoelens te dealen en ze op een andere manier te kanaliseren.
Dat is natuurlijk ook moeilijk, dus vandaar mijn vraag wat hij voor vervolgstappen ziet. Aangezien ik van het goede uit ga in mensen, ga ik er ook van uit dat hij niet zo'n kwade gast is en gewoon nog niet weet hoe hij zichzelf en daarmee zijn relaties niet in de weg kan zitten.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_186100820
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 13:05 schreef maily het volgende:

[..]

Zo klinkt het voor mij wel. En tuurlijk kan ze "nee" zeggen.
Maar ik vind dat TS haar met rust moet laten. ;)
Als dat nodig is, dan kan ze dat toch prima aangeven?

Je weet toch helemaal niet wat ze afgesproken hebben en hoe zij erin staat? Voor hetzelfde geld durft ze geen berichtje te sturen omdat ze bang is dat TS boos is oid.
pi_186106264
Als iets uit is dan in het algemeen gewoon uit laten is mijn idee. Genoeg andere mensen.
pi_186106571
Wat een gelul over niet sturen.

Gewoon sturen en vanavond nog batsen B-)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_186106578
Of niet, maar dat zie je dan wel weer yolo toch :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_186107087
Een maand is te kort in zulke zaken, er zijn nog wonden die niet geheeld zijn. Als je aan haar denkt en je hebt er totaal geen gevoelens meer bij, dan pas ben je er klaar voor.
zoals een wijze chinese spreuk zegt (in het engels) "never turn the page before the words are quiet".
  maandag 8 april 2019 @ 19:52:28 #75
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_186107196
Ik weet vooral niet wat je wil met deze mail, zou dat niet fijn vinden als ik die mail kreeg.

Wil je afsluiting, wil je weten hoe het met de ander gaat, wil je 'vriendschap', wil je de relatie herstarten?
Ik zou niet goed weten hoe hierop te reageren...

[ Bericht 0% gewijzigd door Cause_Mayhem op 08-04-2019 20:42:55 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_186107647
Eerlijk? Ik zou hem niet versturen. Je bent nog niet los van haar heb ik het idee. Het is nog te vroeg voor een eventuele ontmoeting.

Maar goed .. alleen jij kent jezelf het beste. Als jij denkt dat je hier goed aan doet, wie ben ik dan om te zeggen dat je het niet moet doen.
pi_186107713
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 01:19 schreef X2 het volgende:

[..]

Ik werk ook aan mezelf. Ik geef in feite in de mail al voor een deel mijn fouten toe. Ik geef dingen aan waarvan ik zeker inzie dat ik ze anders had moeten doen.
Zoals?

En je hebt de mail al gestuurd hè? :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186107782
Neem nou van mij (en meerderen hier) aan : niet doen! op dit moment misschien totaal tegen je gevoel in, maar over een paar jaar ben je blij als je niet op die ''stuur'' knop hebt gedrukt :)
  maandag 8 april 2019 @ 23:29:03 #79
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_186111522
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 00:47 schreef X2 het volgende:
Ongeveer een maand geleden is mijn relatie uit gegaan. Van beide kanten waren er twijfels, maar we zijn zonder ruzies uit elkaar gegaan. De afgelopen maand hebben we radiostilte gehad. Geen appjes, geen mails, geen telefoontjes... Niks. Nu ik weer wat rust heb gevonden zou ik haar heel graag nog eens zien. Ik geef nog altijd om haar en op de dag dat we uit elkaar gingen zeiden we ook allebei dat we in de toekomst zeker nog wel iets van elkaar gingen horen. Ik heb een mail voor haar gemaakt om haar te laten weten dat ik haar heel graag nog eens zie, maar voordat ik die verstuur hoor ik graag jullie mening hierover. Ik wil geen fouten maken... Hieronder mijn mail:

Ha ...,

Je zult nu wel denken: 'Een mail van ...? Normaal appte hij altijd.' Klopt, maar dit bericht is te lang voor op de app. Daarom via de mail. Ik heb de afgelopen maand nog heel veel aan jou gedacht. Ik ben benieuwd hoe het met je is. Ik hoop dat het goed met je gaat.

Met mij gaat het goed. Hoewel we nog 'maar' 4 weken geen contact hebben gehad hebben zich in die 4 weken wel veel positieve ontwikkelingen voorgedaan. Een paar daarvan kun je waarschijnlijk zelf al bedenken :). Wel mis ik regelmatig de fijne momenten met jou. Vooral de momenten waarvan we allebei genoten. Een heerlijk dagje sauna, serieuze gesprekken en 2 minuten later de kieteldood ;), een lekkere knuffel, onze ontmoeting met ..., lachen om de onnozelste dingen en zo kan ik nog wel een aantal momenten noemen.

Ik weet dat ik dingen tegen je heb gezegd die er niet altijd even handig uitkwamen. Dingen die ik niet slecht bedoelde, maar waardoor je wel over van alles ging twijfelen. Mag ik van ... wel sporten? Vind ... mij in spijkerbroek wel leuk? Houd ... wel echt van mij? Natuurlijk mag jij sporten, zie ik je in spijkerbroek net zo graag als in jurkje en hou ik van jou. En misschien heb ik ook te veel druk op je gelegd wat betreft het denken aan de toekomst. Ik vind het nog steeds belangrijk - ook in het belang van jezelf - dat je ook wat meer nadenkt over de toekomst, maar ik had je meer tijd moeten geven.

Nu we bijna een maand verder zijn zou ik je heel graag nog een keer willen zien. Het is niet te ontkennen dat van beide kanten twijfels waren toen we uit elkaar gingen, maar ik ben er achter gekomen dat ik te veel om je geef om je nooit meer te zien. Zullen we volgende week iets afspreken?

Liefs ...

Ik hoor graag hoe jullie dit over vinden komen. Tips zijn welkom!
Dit is het soort emails dat je na het schrijven eerst een weekje laat afkoelen om er dan nog eens goed over na te denken of het mogelijk echt wel zo'n goed idee was.

Ik zou zo'n sowieso niet per email sturen, het is nogal onpersoonlijk naar je ex toe en een deel van de communicatie valt weg in tekst.

Als je echt serieus wil praten spreek je af en vertel je face to face wat je op je hart hebt.
pi_186111558
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 06:47 schreef CoolGuy het volgende:
Intens slecht idee. Niet doen.
Eens.
pi_186111998
Nou, ik moet zeggen dat ik zelden zo'n eensgezindheid heb gezien in de reacties op fok.
Kun je er wat mee X2?
  dinsdag 9 april 2019 @ 17:26:24 #82
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  Spellchecker dinsdag 9 april 2019 @ 17:44:06 #83
197773 crew  maily
pi_186122521
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 17:26 schreef RedFever007 het volgende:
Waar is TS gebleven? :P
Hij zit zijn PoHi door te spitten.
  Moderator dinsdag 9 april 2019 @ 18:12:26 #84
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_186122933
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2019 17:44 schreef maily het volgende:
Hij zit zijn PoHi door te spitten.
Om niet te reageren op al die topics waar hij na de OP niet meer terugkwam met reacties?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Spellchecker dinsdag 9 april 2019 @ 18:13:05 #85
197773 crew  maily
pi_186122940
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 18:12 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Om niet te reageren op al die topics waar hij na de OP niet meer terugkwam met reacties?
Hij zou de eerste niet zijn.
  dinsdag 9 april 2019 @ 18:22:53 #86
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186123047
Contact met je ex houden :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186123092
De wanhoop druipt er bijna niet vanaf, TS, goed bezig.
  † In Memoriam † dinsdag 9 april 2019 @ 18:28:59 #88
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_186123108
Waar is ts??
Gewoon appen of bellen, chill doen. Als ze wil afspreken dan ook gewoon chill. Niets verwachten.
:')
pi_186126721
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 00:55 schreef FordSierra het volgende:
Geen mail sturen. Het is duidelijk uit je mail dat je nog in een emotionele staat bevindt, en aanwezigheid van 'iemand' mist, maar niet haar. Hier ga je later spijt van krijgen, denk ik.
pi_186126738
God ver domme, hoevaak ik wel niet zo'n mailtje of appje heb verstuurd.
Altijd spijt van gekregen.

Weer een paar weken aan m'n ex vast omdat ik niet sterk genoeg was om alleen te zijn.
  donderdag 11 april 2019 @ 20:33:05 #91
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_186162413
Als ik deze mail ineens in mijn Inbox zie zitten zou ik echt niet blij worden....... het komt heel aan/afhankelijk over terwijl het niet voor niks is uitgegaan. En dan even de pleisters van de helende wonden proberen af te trekken.

Ik heb mijn ex, toen ik na 5 maanden vond dat ik eraan toe was, een appje gestuurd dat ik het waardevol zou vinden om elkaar nog een keer onder iets positievere omstandigheden te zien dan de laatste keer dat we elkaar zagen. En bij vermeld dat ik geen verdere bijbedoelingen had of wat dan ook. Toen hebben we afgesproken en was ik blij mee dat ze dat wilde.
  donderdag 11 april 2019 @ 20:37:05 #92
484106 Kopjechino
pi_186162501
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 21:18 schreef Harlekien het volgende:
God ver domme, hoevaak ik wel niet zo'n mailtje of appje heb verstuurd.
Altijd spijt van gekregen.

Weer een paar weken aan m'n ex vast omdat ik niet sterk genoeg was om alleen te zijn.
Herkenbaar. Ook omdat het daarna zo onwennig was, en de hoop er nog steeds was dat hij zou veranderen.
Denk dat veel mensen dit wel herkennen.
pi_186162604
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 20:33 schreef Hondenfluitje het volgende:
Als ik deze mail ineens in mijn Inbox zie zitten zou ik echt niet blij worden....... het komt heel aan/afhankelijk over terwijl het niet voor niks is uitgegaan. En dan even de pleisters van de helende wonden proberen af te trekken.

Ik heb mijn ex, toen ik na 5 maanden vond dat ik eraan toe was, een appje gestuurd dat ik het waardevol zou vinden om elkaar nog een keer onder iets positievere omstandigheden te zien dan de laatste keer dat we elkaar zagen. En bij vermeld dat ik geen verdere bijbedoelingen had of wat dan ook. Toen hebben we afgesproken en was ik blij mee dat ze dat wilde.
Waarom?
pi_186162623
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 20:37 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Herkenbaar. Ook omdat het daarna zo onwennig was, en de hoop er nog steeds was dat hij zou veranderen.
Denk dat veel mensen dit wel herkennen.
Je denkt ook dat de tijd dat je uit elkaar was goed voor jullie was.
Dat het daarna anders wordt, nou geloof me. Er veranderd niks.

Mensen verwachten altijd ander resultaat met dezelfde inzet. Raar eigenlijk.
  donderdag 11 april 2019 @ 20:46:33 #95
484106 Kopjechino
pi_186162703
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 20:43 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Je denkt ook dat de tijd dat je uit elkaar was goed voor jullie was.
Dat het daarna anders wordt, nou geloof me. Er veranderd niks.

Mensen verwachten altijd ander resultaat met dezelfde inzet. Raar eigenlijk.
Nja dat had ik niet echt. Was meer angst ofzo, de hoop dat hij spijt had etc.

Precies, daarom vind ik mensen die weer wat beginnen met hun ex vaak niet zo slim. Je bent om bepaalde redenen uit elkaar gegaan, die problemen komen vroeg of laat toch een keer terug.
pi_186163254
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 20:46 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Nja dat had ik niet echt. Was meer angst ofzo, de hoop dat hij spijt had etc.

Precies, daarom vind ik mensen die weer wat beginnen met hun ex vaak niet zo slim. Je bent om bepaalde redenen uit elkaar gegaan, die problemen komen vroeg of laat toch een keer terug.
Dit, zelfs na een break van 2/3 maand met mijn ex kwamen we na een week terug bij elkaar weer precies op dezelfde ruzies als daarvoor. Naïef om te denken dat het ineens anders zou zijn.
pi_186163285
Zij is allang verder gegaan.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 11 april 2019 @ 21:16:44 #98
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186163420
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 21:10 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Dit, zelfs na een break van 2/3 maand met mijn ex kwamen we na een week terug bij elkaar weer precies op dezelfde ruzies als daarvoor. Naïef om te denken dat het ineens anders zou zijn.
Komt omdat niet alle mensen kunnen/willen veranderen en kritisch tegenover zichzelf zijn.
  donderdag 11 april 2019 @ 21:18:13 #99
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_186163463
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 20:42 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Waarom?
Waarom afgesproken? Of bedoel je waarom blij te hebben afgesproken?
  donderdag 11 april 2019 @ 21:20:18 #100
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_186163521
Beter niet doen zoals eerder gezegd. Ik heb dit soort shit ook gedaan en je krijgt idd altijd spijt. Emoties zijn tijdelijk en vanuit daar zou je niet moeten handelen. Ben wel benieuwd waar TS is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')