Nee maar wel grappig dat degene die met stim heeft gedate mannen die op mij vallen wanhopig noemt.quote:
quote:Op zondag 7 april 2019 22:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoog IQ, prima houding, aardig, open, mannelijk. Zou niet weten wat er mankeert aan mij.
Ahuh ahuhquote:
Waarom? Had ie geen tijd?quote:Op zondag 7 april 2019 22:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb nog nooit een film met hem gezien.
Neequote:Op zondag 7 april 2019 22:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leg eens uit dan.
[..]
Leer lezen paddo
Pardon? Heb niemand van fok gedatequote:Op zondag 7 april 2019 22:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee maar wel grappig dat degene die met stim heeft gedate mannen die op mij vallen wanhopig noemt.![]()
No offence.
Eerste date altijd op een openbare locatie.quote:Op zondag 7 april 2019 22:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eerst helemaal van haha leuk gesprek en alles, en stel ik voor een avond bij mij en dan is het uitvluchten en geen reactie meer. Ja wat wil je dan bitch?
Ok. Had meer begrip van jou verwacht, aangezien jouw liefdesleven nog wel triester is dan dat van mij.quote:
Hahahaquote:Op zondag 7 april 2019 22:59 schreef UitStraling het volgende:
Boehoe, waarom willen die knappe vrouwen waar ik me op aftrek op internet in het echt niet met me neuken?
Heeeeeeeeyyyyyquote:
Wat een onzin, zo is het meteen duidelijk waar het heen gaat, dit was ook gewoon tindermeisje en geen relatiemateriaal ofzo.quote:Op zondag 7 april 2019 22:59 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Eerste date altijd op een openbare locatie.
Haha ben je weer op je kleine pik getrapt, wat is dit voor kleuterreactiequote:Op zondag 7 april 2019 23:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ok. Had meer begrip van jou verwacht, aangezien jouw liefdesleven nog wel triester is dan dat van mij.
Jij begint meteen te haten met je "kutkarakter"quote:Op zondag 7 april 2019 23:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ben je weer op je kleine pik getrapt, wat is dit voor kleuterreactie
Zozo, heel je game op pauze gezet hiervoorquote:
Hey tatlimquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |