SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die belachelijke snelheden zitten meer bij de speedcore.. dat begint bij de 250 geloof ik..quote:Op maandag 8 april 2019 09:08 schreef Bosbeetle het volgende:
De titel deed me vermoeden dat dit van die gabber was uit het we gaan de BMPs in het belachelijke doordrukken genre maar dat lijkt uit de clipjes in de OP nog wel mee te vallen
Had vroeger van die vrienden die dan aankwamen met "nee man deze plaat is veel beter want die heeft 210 bpm, nee deze is nog beter 215 bpm"![]()
Als het beestje maar een naampje heeft.. hoorde altijd verhalen over de tunnel of terror een lage hal met om de meter een stroboscoop waar je helemaal mal weer uit kwamquote:Op maandag 8 april 2019 16:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die belachelijke snelheden zitten meer bij de speedcore.. dat begint bij de 250 geloof ik..
Ideaal voor mensen die last hebben van epilepsie.quote:Op maandag 8 april 2019 16:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als het beestje maar een naampje heeft.. hoorde altijd verhalen over de tunnel of terror een lage hal met om de meter een stroboscoop waar je helemaal mal weer uit kwam
Daar valt dit onderquote:Op maandag 8 april 2019 16:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ideaal voor mensen die last hebben van epilepsie.
Nee terror is meer een verzamelnaam voor snoeiharde hardcore waarvan ik het specifieke genre niet ken (zo zie ik het iig)
Neem als voorbeeld de GPF show uit de op, daar heb je dus momenten in die muziek dat je eigenlijk gewoon naar een soort ruis met beat zit te luisteren. Alsof je speaker ontploft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |