Zelfs lopend is dat een helquote:Op zondag 7 april 2019 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was vanmorgen nog in Nimma. Oude Holleweg
Dat wel, maar wel een beetje dood bovenaanquote:Op zondag 7 april 2019 15:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Zelfs lopend is dat een helBoven gekomen?
Snap ik. Dat is een steile motherfuckerquote:Op zondag 7 april 2019 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wel, maar wel een beetje dood bovenaan. Daarna nog Zevenheuvelenweg, maar dat loopt wel lekker als het niet te druk is.
Je conditie weer een beetje op pijl?quote:Op zondag 7 april 2019 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wel, maar wel een beetje dood bovenaan. Daarna nog Zevenheuvelenweg, maar dat loopt wel lekker als het niet te druk is.
Zitten een paar vieze klimmetjes daar jaquote:Op zondag 7 april 2019 16:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Snap ik. Dat is een steile motherfucker. Zevenheuvelen valt inderdaad wel mee
Als je daar woont toevallig moet je toch watquote:Op zondag 7 april 2019 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zitten een paar vieze klimmetjes daar ja. Fietste ook nog iemand met een normale fiets omhoog
Per rit wordt t een stuk beter. Wij zijn ook in Duitsland geweest.quote:Op zondag 7 april 2019 16:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je conditie weer een beetje op pijl?
Wij zijn vanochtend lekker DuitsLand ingeweest. Nog kwarkgebak gehad van een deerne met flinke kwarktassen en een dirnle aan.
Hey you.quote:Op zondag 7 april 2019 16:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Als je daar woont toevallig moet je toch wat?
Er zijn vast makkelijkere routes om thuis tenkomenquote:Op zondag 7 april 2019 16:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Als je daar woont toevallig moet je toch wat?
Ah lekker.quote:Op zondag 7 april 2019 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Per rit wordt t een stuk beter. Wij zijn ook in Duitsland geweest.
Jaloers.quote:
Goed hoor!. Nu bezig met afronden van PhD, baan rond Nijmegen aan het zoeken, aan mezelf werken... Gaat de goede kant opquote:
Moving on YouTube in the world.quote:Op zondag 7 april 2019 16:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed hoor!. Nu bezig met afronden van PhD, baan rond Nijmegen aan het zoeken, aan mezelf werken... Gaat de goede kant op
Hoe is het aan die kant? moet nogsteeds de nieuwe crib eens komen bekijken!
Werkgelegenheid rond Nijmegen is wel ok. Het is beter in de randstad in mijn werkgebied maar als het moet ga ik vakken vullen in een supermarkt als ik maar in Nijmegen kan wonen.quote:Op zondag 7 april 2019 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moving on YouTube in the world.Super dat je die PhD aan het afronden bent. Zal een hoop tijd schelen. Hoe zit het met de werkgelegenheid daar?
Hier alles goed. Ik post dit terwijl ik in de zon in mijn eigen tuin zit. Zo fijn. Zodra je ruimte hebt in je agenda en je hoofd plannen we wel iets. Die crib loopt niet weg.
Ga zo echt nog wel informeren hoe het met haar tetten is hoor. No worries.quote:
Zitten er nog aanquote:Op zondag 7 april 2019 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga zo echt nog wel informeren hoe het met haar tetten is hoor. No worries.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |