Zelfs lopend is dat een helquote:Op zondag 7 april 2019 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was vanmorgen nog in Nimma. Oude Holleweg
Dat wel, maar wel een beetje dood bovenaanquote:Op zondag 7 april 2019 15:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Zelfs lopend is dat een helBoven gekomen?
Snap ik. Dat is een steile motherfuckerquote:Op zondag 7 april 2019 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wel, maar wel een beetje dood bovenaan. Daarna nog Zevenheuvelenweg, maar dat loopt wel lekker als het niet te druk is.
Je conditie weer een beetje op pijl?quote:Op zondag 7 april 2019 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wel, maar wel een beetje dood bovenaan. Daarna nog Zevenheuvelenweg, maar dat loopt wel lekker als het niet te druk is.
Zitten een paar vieze klimmetjes daar jaquote:Op zondag 7 april 2019 16:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Snap ik. Dat is een steile motherfucker. Zevenheuvelen valt inderdaad wel mee
Als je daar woont toevallig moet je toch watquote:Op zondag 7 april 2019 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zitten een paar vieze klimmetjes daar ja. Fietste ook nog iemand met een normale fiets omhoog
Per rit wordt t een stuk beter. Wij zijn ook in Duitsland geweest.quote:Op zondag 7 april 2019 16:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je conditie weer een beetje op pijl?
Wij zijn vanochtend lekker DuitsLand ingeweest. Nog kwarkgebak gehad van een deerne met flinke kwarktassen en een dirnle aan.
Hey you.quote:Op zondag 7 april 2019 16:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Als je daar woont toevallig moet je toch wat?
Er zijn vast makkelijkere routes om thuis tenkomenquote:Op zondag 7 april 2019 16:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Als je daar woont toevallig moet je toch wat?
Ah lekker.quote:Op zondag 7 april 2019 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Per rit wordt t een stuk beter. Wij zijn ook in Duitsland geweest.
Jaloers.quote:
Goed hoor!. Nu bezig met afronden van PhD, baan rond Nijmegen aan het zoeken, aan mezelf werken... Gaat de goede kant opquote:
Moving on YouTube in the world.quote:Op zondag 7 april 2019 16:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed hoor!. Nu bezig met afronden van PhD, baan rond Nijmegen aan het zoeken, aan mezelf werken... Gaat de goede kant op
Hoe is het aan die kant? moet nogsteeds de nieuwe crib eens komen bekijken!
Werkgelegenheid rond Nijmegen is wel ok. Het is beter in de randstad in mijn werkgebied maar als het moet ga ik vakken vullen in een supermarkt als ik maar in Nijmegen kan wonen.quote:Op zondag 7 april 2019 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moving on YouTube in the world.Super dat je die PhD aan het afronden bent. Zal een hoop tijd schelen. Hoe zit het met de werkgelegenheid daar?
Hier alles goed. Ik post dit terwijl ik in de zon in mijn eigen tuin zit. Zo fijn. Zodra je ruimte hebt in je agenda en je hoofd plannen we wel iets. Die crib loopt niet weg.
Ga zo echt nog wel informeren hoe het met haar tetten is hoor. No worries.quote:
Zitten er nog aanquote:Op zondag 7 april 2019 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga zo echt nog wel informeren hoe het met haar tetten is hoor. No worries.
Ik ga duimen dat je iets op niveau vindt. Voor jou inmiddels ook wel eens tijd voor het rijke-tata-bestaan.quote:Op zondag 7 april 2019 16:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Werkgelegenheid rond Nijmegen is wel ok. Het is beter in de randstad in mijn werkgebied maar als het moet ga ik vakken vullen in een supermarkt als ik maar in Nijmegen kan wonen.
Wel wat sollicitaties gedaan al, hoop snel daarvan wat te horen. En ja, afronden is goed, maar het is niet alsof ik betaald krijg ofzo dus het werd eens tijd
Lekker chillen in je eigen tuin. Dat is het allemaal waard! Fijn
![]()
En sowieso binnenkort A-dam he![]()
quote:
Rijke-tat-bestaan is leuk maar niet te belangrijkquote:Op zondag 7 april 2019 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga duimen dat je iets op niveau vindt. Voor jou inmiddels ook wel eens tijd voor het rijke-tata-bestaan.
En idd, Amsterdam, al duurt het nog ff. Kun je voor die tijd nog mooi ff langskomen.
App maar wat data door wanneer je er aan toe bent. Mag ook na juni natuurlijk.quote:Op zondag 7 april 2019 16:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Rijke-tat-bestaan is leuk maar niet te belangrijk![]()
En dat kan inderdaad
Maakte me al zorgen dat je een zonnesteek had.quote:Op zondag 7 april 2019 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga zo echt nog wel informeren hoe het met haar tetten is hoor. No worries.
Ik zal van de week eens kijken. Ligt ook beetje aan baan of niet en verhuizen enzoquote:Op zondag 7 april 2019 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
App maar wat data door wanneer je er aan toe bent. Mag ook na juni natuurlijk.
Vandaar ook de 'wanneer je er aan toe bent'. Ik snap prima dat je eerst het gezeur ff geregeld wil hebben.quote:Op zondag 7 april 2019 16:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zal van de week eens kijken. Ligt ook beetje aan baan of niet en verhuizen enzo. Dat gezeur
quote:Op zondag 7 april 2019 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar ook de 'wanneer je er aan toe bent'. Ik snap prima dat je eerst het gezeur ff geregeld wil hebben.
Kunnen we daarna des te intenser genieten van de cocktails om alle mooie resultaten te vieren.quote:
Zou mooi zijnquote:Op zondag 7 april 2019 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kunnen we daarna des te intenser genieten van de cocktails om alle mooie resultaten te vieren.
Ik ga er gewoon vanuit. En anders nog meer cocktails om het gezeur ff te vergeten.quote:
Was je gevloerd omdat je relatie met die mede collega uitging?quote:Op zondag 7 april 2019 16:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zal van de week eens kijken. Ligt ook beetje aan baan of niet en verhuizen enzo. Dat gezeur
Ik ga chinees halen denk ik.quote:Op zondag 7 april 2019 16:43 schreef Belsezar het volgende:
Het huis ruikt naar vers afbakstokbrood en beouf bourguignon. Dat gaat me een (vr)eetpartij worden over een uurtje![]()
Ik smeer je wel in, kom maarquote:Op zondag 7 april 2019 16:52 schreef CherryLips het volgende:
De linkerkant van m'n lijf is kreeftrood.
FML.
Niet echtquote:Op zondag 7 april 2019 16:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was je gevloerd omdat je relatie met die mede collega uitging?
Nu maak je me alleen maar nieuwsgierig.quote:Op zondag 7 april 2019 16:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet echt, ja het is jammer enzo, maar het is allemaal een stuk ingewikkelder dan dat helaas
Anders was het wel een stuk makkelijker op te lossen geweest
Tja, wat valt er te wetenquote:Op zondag 7 april 2019 17:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu maak je me alleen maar nieuwsgierig.
Dan heb je ook zelfkennis dus denk dat het wel goed komt met je. Bovendien ken ik geen vrouwen zonder issues.quote:Op zondag 7 april 2019 17:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Tja, wat valt er te weten. Ik heb issues maar ik werk eraan. Lijkt me genoeg toch
Maar mensen zonder issues ken je dus wel? Bijzonderquote:Op zondag 7 april 2019 17:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan heb je ook zelfkennis dus denk dat het wel goed komt met je. Bovendien ken ik geen vrouwen zonder issues.
Even verbeterd....quote:Op zondag 7 april 2019 17:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan heb je ook zelfkennis dus denk dat het wel goed komt met je. Bovendien ken ik geen vrouwen mensen zonder issues.
Airco al besteld?quote:Op zondag 7 april 2019 17:28 schreef CherryLips het volgende:
Weersvoorspelling gister: alleen zondag mooi weer, rest van de week 11 graden en bewolkt, zelfs kans op sneeuw. Kijk ik nu: maandag ook nog zon en 19 graden en de rest van de week ook zonnig.
Serieus, morgen 19?quote:Op zondag 7 april 2019 17:28 schreef CherryLips het volgende:
Weersvoorspelling gister: alleen zondag mooi weer, rest van de week 11 graden en bewolkt, zelfs kans op sneeuw. Kijk ik nu: maandag ook nog zon en 19 graden en de rest van de week ook zonnig.
Ik dacht dat ik ongemakkelijke vragen kon stellenquote:Op zondag 7 april 2019 17:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu maak je me alleen maar nieuwsgierig.
Tijdens de pauzes lekker in de zon zittenquote:
Ja, vervolgens gelijk geen zin meerquote:Op zondag 7 april 2019 17:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tijdens de pauzes lekker in de zon zittenBuiten lunchen in het gras, beetje uitkijken over Sloterpark
Nee, dat niet, in mijn andere team wel overigens. Maar met warme messen en föhnen werken die 300 graden worden is met warm weer geen pretje.quote:
Enige voordeel is wel dat ik knappe soldaten kan spotten in de pauzequote:Op zondag 7 april 2019 17:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tijdens de pauzes lekker in de zon zittenBuiten lunchen in het gras, beetje uitkijken over Sloterpark
Herkenbaar. Is in de praktijk niet heel veel voor nodig.quote:
Nee, meestal houd t bij mij na de lunch wel op, als het er wel wasquote:Op zondag 7 april 2019 17:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herkenbaar. Is in de praktijk niet heel veel voor nodig.
Ik ga van de zomer weekje Portugal doen, dan of een weekje Schotland of Malta. Twijfel nog over de laatste 2quote:Op zondag 7 april 2019 17:39 schreef ElDinosaur het volgende:
Zit te twijfelen om eind van de zomer tochtje naar de Elbrus te boeken.
Nog een leuke sergeant gespot onlangs?quote:Op zondag 7 april 2019 17:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Enige voordeel is wel dat ik knappe soldaten kan spotten in de pauze
Pijnlijk herkenbaarquote:Op zondag 7 april 2019 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, meestal houd t bij mij na de lunch wel op, als het er wel was.
Maar wel gewoon volhouden om die uren te maken. Efficiënt en korter werken kennen ze hier nietquote:
Heb wel eens een korporaal gedate. Goed in bed, minder in sociale skillsquote:Op zondag 7 april 2019 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je toch niks aan joh. Wordt ie uitgezonden, komt ie zonder benen terug of zo
Ging ie je commanderen?quote:Op zondag 7 april 2019 17:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb wel eens een korporaal gedate. Goed in bed, minder in sociale skills
Blij dat ik mijn uren variabel kan indelen.quote:Op zondag 7 april 2019 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar wel gewoon volhouden om die uren te maken. Efficiënt en korter werken kennen ze hier niet
Kommmmmmmmmm KLAAR!!!!quote:
Ok, you made me smile.quote:
Verrassendquote:
Ja, ik op zich ook wel, maar wordt niet echt gewaardeerd als je na 6 uur werken weg gaat bijvoorbeeld. Terwijl niemand het boeit of je twee uur zit te niksen.quote:Op zondag 7 april 2019 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blij dat ik mijn uren variabel kan indelen.
Dat speelt bij mij gelukkig minder.quote:Op zondag 7 april 2019 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verrassend
[..]
Ja, ik op zich ook wel, maar wordt niet echt gewaardeerd als je na 6 uur werken weg gaat bijvoorbeeld. Terwijl niemand het boeit of je twee uur zit te niksen.
Dat scheelt wel ja.quote:Op zondag 7 april 2019 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoog in de boom he, dan kun je dat wel maken.
Ik naar chocola.quote:
smoothquote:Op zondag 7 april 2019 18:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik naar chocola.Samen een Bounty maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |