Ze heeft geprobeerd om Bastianelli, die veel explosiever is, te verrassen. Geen slecht idee, maar de Italiaanse was nog goed genoeg.quote:Op zondag 7 april 2019 15:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mwah, ze heeft 4 keer een demarrage gedaan, maar Bastianelli kwam steeds weer makkelijk in het wiel
Het lijkt mee te vallen: bij kennis, aanspreekbaar. Maar van fysieke dingen weet ik nog niks.quote:
Ja dat zeg ik toch ookquote:Op zondag 7 april 2019 15:32 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ze heeft geprobeerd om Bastianelli, die veel explosiever is, te verrassen. Geen slecht idee, maar de Italiaanse was nog goed genoeg.
Dat 2 weken voor Pasenquote:Op zondag 7 april 2019 15:35 schreef Doevelaer het volgende:
LARS BOOM
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Laatste stuiptrekkingenquote:Op zondag 7 april 2019 15:35 schreef Doevelaer het volgende:
LARS BOOM
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Kalm. Ik ben het dus met je eens en niet met die opmerking "wat koers je weer dom".quote:
quote:Op zondag 7 april 2019 15:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Kalm. Ik ben het dus met je eens en niet met die opmerking "wat koers je weer dom".
Als we hier gaan optellen wie allemaal hetzelfde zegt, dan worden de topics 50 keer langer.
Jezus was een Wandelaar.quote:Op zondag 7 april 2019 15:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gelijkenis is treffend
Jezus kon ook niet fietsen
Met een ezel trekken we Oudenaarde in.quote:Op zondag 7 april 2019 15:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gelijkenis is treffend
Jezus kon ook niet fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |