Volgende week kunnen Wade en Smith elkaar ook weer tegenkomen in een ET-achtste finalequote:Op zondag 14 april 2019 17:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als klootzak Wade maar niet wint. Rip Yannick.
Nou nou nou.quote:Op zondag 14 april 2019 17:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als klootzak Wade maar niet wint. Rip Yannick.
Hendo pakt nog even 2 kroketjes, niks mis mee.quote:Op zondag 14 april 2019 17:46 schreef Vriezzer het volgende:
Wade-Smith is al 4 legs onderweg. Hendo en Jeffrey doen het even wat rustiger aan. Die moeten nog beginnen.
In acht dagen al 26.000 pond op de vloer gehaald, genot.quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 18:10 schreef Vriezzer het volgende:
De Zwaan kan echt zo'n fenomeen worden in het darten. Pffff.
Zou hij dit gelezen hebben?quote:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 13-04-2019 om 21:19:39Ik vind het schandalig dat van de eerste 11 PC van dit jaar er 5 zijn gewonnen door de klootzakken Chisnall, Wade en A Lewis. Ik vind dat de nieuwe dartgeneratie waaronder de Zwaan zich kapot moeten schamen dat zij dit hebben toegelaten dit jaar #rtl7darts reageer retweet
Kleedkamerpsychologie van Yannick.quote:Op zondag 14 april 2019 18:20 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
[..]
Zou hij dit gelezen hebben?twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 13-04-2019 om 21:19:39Ik vind het schandalig dat van de eerste 11 PC van dit jaar er 5 zijn gewonnen door de klootzakken Chisnall, Wade en A Lewis. Ik vind dat de nieuwe dartgeneratie waaronder de Zwaan zich kapot moeten schamen dat zij dit hebben toegelaten dit jaar #rtl7darts reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |