Volgende week kunnen Wade en Smith elkaar ook weer tegenkomen in een ET-achtste finalequote:Op zondag 14 april 2019 17:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als klootzak Wade maar niet wint. Rip Yannick.
Nou nou nou.quote:Op zondag 14 april 2019 17:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als klootzak Wade maar niet wint. Rip Yannick.
Hendo pakt nog even 2 kroketjes, niks mis mee.quote:Op zondag 14 april 2019 17:46 schreef Vriezzer het volgende:
Wade-Smith is al 4 legs onderweg. Hendo en Jeffrey doen het even wat rustiger aan. Die moeten nog beginnen.
In acht dagen al 26.000 pond op de vloer gehaald, genot.quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 18:10 schreef Vriezzer het volgende:
De Zwaan kan echt zo'n fenomeen worden in het darten. Pffff.
Zou hij dit gelezen hebben?quote:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 13-04-2019 om 21:19:39Ik vind het schandalig dat van de eerste 11 PC van dit jaar er 5 zijn gewonnen door de klootzakken Chisnall, Wade en A Lewis. Ik vind dat de nieuwe dartgeneratie waaronder de Zwaan zich kapot moeten schamen dat zij dit hebben toegelaten dit jaar #rtl7darts reageer retweet
Kleedkamerpsychologie van Yannick.quote:Op zondag 14 april 2019 18:20 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
[..]
Zou hij dit gelezen hebben?twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 13-04-2019 om 21:19:39Ik vind het schandalig dat van de eerste 11 PC van dit jaar er 5 zijn gewonnen door de klootzakken Chisnall, Wade en A Lewis. Ik vind dat de nieuwe dartgeneratie waaronder de Zwaan zich kapot moeten schamen dat zij dit hebben toegelaten dit jaar #rtl7darts reageer retweet
Ongelofelijk dat de Zwaan met zijn natuurtalent een 4-0 voorsprong heeft weggegeven tegen de arrogante en irritante klootzak Wade in de finale van PC12. Als de Zwaan deze finale had gewonnen dan was hij bijna zeker van World Matchplay plaatsingquote:Op zondag 14 april 2019 18:48 schreef Vriezzer het volgende:
Stuur maar gauw een paar witte jassen naar Yannick.
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 14-04-2019 om 18:58:09Ik baal er erg van dat Wade nu al 3 titels heeft gewonnen dit jaar. Ik hoop dat Wade snel een auto ongeluk krijgt en daardoor alleen nog maar vanuit een rolstoel kan darten. Ik wordt ziek van Wade zijn succes de laatste tijd en dat mag snel definitief afgelopen zijn #rtl7darts reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik heb diep medelijden met zijn tegenstanders tijdens zijn dartspotjesquote:Op zondag 14 april 2019 18:59 schreef KennyPowers het volgende:
Ah hier de echte RAGEtwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 14-04-2019 om 18:58:09Ik baal er erg van dat Wade nu al 3 titels heeft gewonnen dit jaar. Ik hoop dat Wade snel een auto ongeluk krijgt en daardoor alleen nog maar vanuit een rolstoel kan darten. Ik wordt ziek van Wade zijn succes de laatste tijd en dat mag snel definitief afgelopen zijn #rtl7darts reageer retweet
De Prins van Wales vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 14 april 2019 18:59 schreef KennyPowers het volgende:
Ah hier de echte RAGEtwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 14-04-2019 om 18:58:09Ik baal er erg van dat Wade nu al 3 titels heeft gewonnen dit jaar. Ik hoop dat Wade snel een auto ongeluk krijgt en daardoor alleen nog maar vanuit een rolstoel kan darten. Ik wordt ziek van Wade zijn succes de laatste tijd en dat mag snel definitief afgelopen zijn #rtl7darts reageer retweet
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 14-04-2019 om 20:11:43In een eerdere tweet op deze dag zei ik dat ik Wade een auto ongeluk toewenste maar op die tweet kom ik nu terug. Ik heb een erge hekel aan Wade maar iemand een auto ongeluk toewensen gaat te ver. Ik hoop gewoon dat Wade heel snel zelf besluit om te stoppen met darten #rtl7darts reageer retweet
Flikker nou eens op met die niet grappige actquote:Op zondag 14 april 2019 20:13 schreef Zipportal het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 14-04-2019 om 20:11:43In een eerdere tweet op deze dag zei ik dat ik Wade een auto ongeluk toewenste maar op die tweet kom ik nu terug. Ik heb een erge hekel aan Wade maar iemand een auto ongeluk toewensen gaat te ver. Ik hoop gewoon dat Wade heel snel zelf besluit om te stoppen met darten #rtl7darts reageer retweet
quote:Op zondag 14 april 2019 18:59 schreef KennyPowers het volgende:
Koekkoek.quote:Op zondag 14 april 2019 20:13 schreef Zipportal het volgende:
Die man is geniaal.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:58 schreef Pino112 het volgende:
White weer bezig tijdens een interview
https://www.rtl7darts.nl/(...)0f1qcfEvvKUAAE2zC3JA
Wade is not amusedquote:Op woensdag 17 april 2019 11:58 schreef Pino112 het volgende:
Kan deze zak ook mee?quote:Op woensdag 17 april 2019 11:58 schreef Pino112 het volgende:
Players Championship 14 will see Michael and Goldie once again absent, and they will be replaced by Edhouse and Koltsov.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
MvG ook niet bij PC14 net als Goldie.
Ah ja te snel gelezen. Michael = MvG voor mijquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Players Championship 14 will see Michael and Goldie once again absent, and they will be replaced by Edhouse and Koltsov.
John Michael bedoel je denk ik?
Een PC gebruiken om warm te gooien voor de volgende Premier League-avond, niks mis mee.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah ja te snel gelezen. Michael = MvG voor mij
Nou ja, ook wel logisch. Dagje naar huis na ET.
En Mekkienie noteert een 111 gemiddeld.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Nentjes een break voor tegen Gary @:Mani89
En straks komt Cadby v Raya op je stream, mazzelaar.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:12 schreef Mani89 het volgende:
Wow ik zie Peter Hudson tegen John Henderson op mijn scherm.
Heb je een extra grote scherm thuis?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:12 schreef Mani89 het volgende:
Wow ik zie Peter Hudson tegen John Henderson op mijn scherm.
1500.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoeveel krijg je ook alweer als je er bijde laatste 16 uitgaat? 1000 ekkies?
quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:37 schreef wimderon het volgende:
Remond kampt wellicht met een suikercrisis.
(lol).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |