Uiteraard, denk dat ik komende week ga indrinken anders krijg ik een lichte hartaanvalquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:VanilleKwark
Ja denk het ook, maar met deze CL prestatie ben je altijd de winnaar
Hele week indrinken?quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Uiteraard, denk dat ik komende week ga indrinken anders krijg ik een lichte hartaanval
mooi, ga ik nu verder met een anime over een pratende octopus die bijna onsterfelijk is en leraar wordt van een klas met kinderen die hem binnen 1 jaar moeten vermoorden of hij blaast de aarde opquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah helder, bedankt voor de uitleg. Ik had dit met Sam van Totally Spies.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mooi, ga ik nu verder met een anime over een pratende octopus die bijna onsterfelijk is en leraar wordt van een klas met kinderen die hem binnen 1 jaar moeten vermoorden of hij blaast de aarde op
En de driedubbele kater na uitschakeling neem je maar op de koop toe hahaquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
zeker, geen één moment nuchter. McGrath vindt me ook leuker als ik dronken ben
Ajax heeft niets te verliezenquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En de driedubbele kater na uitschakeling neem je maar op de koop toe haha
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
crew PaulPaul heeft geen premium account
Fan van Braddie![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 6 april 2019 21:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je zijn nieuwe kookvlogs al gezien?
mooi zo, vandaag wilde ik dolgraag fietsen, maar heb niet eens de deur opengedaan.quote:
Ja fietsen, denk km of 70. Wel op tijd weg want Arsenal is om 3 uurquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
mooi zo, vandaag wilde ik dolgraag fietsen, maar heb niet eens de deur opengedaan.
Jij hardlopen? Fietsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |