Toen was het kut weer ofnietquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deed ik vorige zondag ook, beviel me erg goed
😅quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet ik veel, ik heb meestal het gordijn dicht
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:26 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarschijnlijk is het nog waar ook
ik heb dezelfde afstand in gedachten. We zullen zienquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja fietsen, denk km of 70. Wel op tijd weg want Arsenal is om 3 uur
Vandaag was het bewolkt dat is altijd een stuk minder natuurlijk
top voor je meidquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik heb dezelfde afstand in gedachten. We zullen zien
Lees het morgen wel sportmanquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik heb dezelfde afstand in gedachten. We zullen zien
gelukkig is het 7 stemmen geblevenquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:37 schreef HPLC het volgende:
waarom kan ik maar een paar van de 7 stemmen zien, wil weten wie ik moet bloken
zin in de night king die iedereen stuk voor stuk in hun reet neemtquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
Zijn jullie al hyped
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+1quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:47 schreef HPLC het volgende:
als deze post 10 likes krijgt zal ik voor jullie op vocaroo een kpop nummer zingen
als deze post 10 likes krijgt zal ik voor jullie op vocaroo een kpop nummer zingen
Zou graag zien dat Cersei eens goed door The Mountain in de reet wordt genomenquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zin in de night king die iedereen stuk voor stuk in hun reet neemt
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou graag zien dat Cersei eens goed door The Mountain in de reet wordt genomen
lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou graag zien dat Cersei eens goed door The Mountain in de reet wordt genomen
Ze heeft er meer verstand van dan figuren als VK of Kiidquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha jij praat met vrouwen over voetbal
Vond je het ook zo mooi dat Arya de keel van littlefinger door mocht snijden en de zusters weer close werdenquote:
Ja de ene gelooft niet in geluk en de ander speelt enkel fifa hahaquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze heeft er meer verstand van dan figuren als VK of Kiid
week geleden zeiken dat ONZ zo kut was en nu zit ie daar weer mooi te feunen, die Hans kun je nooit vertrouwenquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha jij praat met vrouwen over voetbal
eigenlijk niet, littlefinger was ook een van mijn favorietenquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond je het ook zo mooi dat Arya de keel van littlefinger door mocht snijden en de zusters weer close werden
Hans glijdt gewoon overal makkelijk tussenquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
week geleden zeiken dat ONZ zo kut was en nu zit ie daar weer mooi te feunen, die Hans kun je nooit vertrouwen
behalve tussen 2 vrouwelijke benenquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hans glijdt gewoon overal makkelijk tussen
Vind het maar dom, heb je een hoerenhuis met de lekkerste wijven van heel westeros en dat gooi je dat allemaal weg omdat je denkt dat je als buitenlander op de troon kan zitten.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eigenlijk niet, littlefinger was ook een van mijn favorieten
is toch realistisch een buitenlander die alles probeert over te nemenquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het maar dom, heb je een hoerenhuis met de lekkerste wijven van heel westeros en dat gooi je dat allemaal weg omdat je denkt dat je als buitenlander op de troon kan zitten.
Ja maar had toch beter naar Varys moeten kijken, die piemel heeft hem dan toch genekt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is toch realistisch een buitenlander die alles probeert over te nemen
quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:06 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh en als je grijs bent laat het dan grijs, ga dan niet alleen de zijkanten zo lelijk grijs laten worden en haarverf voor de kruin
Voor watquote:
Ja, dit is meer een party knaks bijeenkomst dan een volwaardig sausage festquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helaas te weinig om in mijn mond te nemen
Wat is dit voor wijvengedrag hansquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
laat maar, misschien wel veiliger zo voor mij
Denk dat je aan mijn piemel wel genoeg hebtquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helaas te weinig om in mijn mond te nemen
Oh yeahquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
the hound is toch wel de meester van de quotes
quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is dit voor wijvengedrag hans
Wie bende gijquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:22 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Chloroform in het echt is, ik heb het idee dat haar internetpersonage totaal niet strookt met haar echte ik.
ik ben in het echt nog grappiger al is dat bijna onmogelijkquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:22 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Chloroform in het echt is, ik heb het idee dat haar internetpersonage totaal niet strookt met haar echte ik.
Kan hier niks meequote:
Vertel eens wat mijn internetpersonage is danquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:22 schreef Vollenhoven het volgende:
Ga ik vanaf nu ook doenquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit kun je tegen elke post van hans zeggen
arya, the hound, bronn, tormund zijn mijn homiesquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb ook een zwak voor davos seaworth
Stuk voor stuk genotquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
arya, the hound, bronn, tormund zijn mijn homies
die nog leven dan haha
Echt hequote:Op zaterdag 6 april 2019 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb ook een zwak voor davos seaworth
Stannis, maar die verloor zichzelf door Carice met dr lekkere lijf en tietenquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he
Beetje rechterhand zijn van zo'n debiele koning
quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stuk voor stuk genot
Die lach van Tormund als hij Brienne voor het eerst ziet
[ afbeelding ]
Prachtig kopje
Kan hier niks meequote:Op zaterdag 6 april 2019 22:34 schreef Rozevla het volgende:
Smerig altijd als ik dan ga zitten op de pot en per ongelijk ik mijn eikel dan tegen de binnenkant van de pot aan sla
Nou jij dan met je dikke kut flapjes die dan de pot raakt tijdens het pissen en poepen.quote:
Ben jij ook uit de kliniek in Den Dolder ontsnaptquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:38 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nou jij dan met je dikke kut flapjes die dan de pot raakt tijdens het pissen en poepen.
Hele kut flap en mijn eikel onder de wc pot bacteries
Bah bah
Sow koekoek echt wel.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij ook uit de kliniek in Den Dolder ontsnapt
@HPLCquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:47 schreef Rozevla het volgende:
Ik heb een fles wijn op.
Wie wilt eikel tegen eikel wrijven met me dan.
Jammer ahahaquote:Op zaterdag 6 april 2019 23:12 schreef Solotovski het volgende:
Weer escape room gedaan
Weer gehaald Bengbeng
Jammer hahaquote:Op zaterdag 6 april 2019 23:12 schreef Solotovski het volgende:
Weer escape room gedaan
Weer gehaald Bengbeng
HALLO DRIEPINK!1!!!1quote:
Ja wat?quote:
Zie alleen berichten over explosie maar niet over dode ofzoquote:Op zondag 7 april 2019 02:48 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Klik lekker op een nieuwssite, hoe motorisch beperkt ben je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |